Razor on palstan kovin tyyppi.

Uutiset Suomesta ja muualta maailmasta

Razor on palstan kovin tyyppi.

ViestiKirjoittaja Tsaari » 07.09.2019 15:08

Tietää joka asiasta kaiken paremmin kuin muut, eikä hänen tarvitse todistaa mitään ikinä.

Luottakaamme häneen joka aiheessa, tietää jopa Venäjän tarkoitukset paremmin kuin hallinto itse.
The winter is coming, but when?
Tsaari
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

Re: Razor on palstan kovin tyyppi.

ViestiKirjoittaja doc holiday » 07.09.2019 19:10

Tsaari kirjoitti:Tietää joka asiasta kaiken paremmin kuin muut, eikä hänen tarvitse todistaa mitään ikinä.

Luottakaamme häneen joka aiheessa, tietää jopa Venäjän tarkoitukset paremmin kuin hallinto itse.

Sinä Tsaari olet taas surkein, ei mikään suuri häpeä jos nyt ei kovin suuri kunniakaan. :kill:
doc holiday
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Teppo » 07.09.2019 19:21

Tsaari kirjoitti:Tietää joka asiasta kaiken paremmin kuin muut, eikä hänen tarvitse todistaa mitään ikinä.

Niinpä. Ikinä ei tarvitse osoittaa mitään. Sillä hän on "useasti vääntänyt rautalangasta ja osoittanut" Kun Razor sanoo, niin se on faktaa, koska hän sanoo niin ja se on perusasia.
Ja sitten kun hänelke luetellaan linkein ja lähtein faktaa, niin sitten hän ei yllättäen ei otakaan kantaa.
Hän on vankkumaton virallisen Venäjän puolustaja, tosin vain omilla mielipiteillään
Teppo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja jorma » 07.09.2019 20:20

ei, teppo on kovin.
se vaatii muilta sellaista, mitä ei edes itse tee. :happy: :happy:
jorma
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Razor » 08.09.2019 08:14

Miten tämä liittyy uutis-antiin? Ja kai ymmärsit, että osoitit tälläisellä topicilla sen, että et ole kovinkaan vanha?

Ja muutenkin, koko viesti täynnä valehtelemista kuten trollit yleensäkin tekee.
Viimeksi muokannut Razor päivämäärä 08.09.2019 08:17, muokattu yhteensä 1 kerran
Razor
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Razor » 08.09.2019 08:15

Teppo kirjoitti:

Niinpä. Ikinä ei tarvitse osoittaa mitään. Sillä hän on "useasti vääntänyt rautalangasta ja osoittanut" Kun Razor sanoo, niin se on faktaa, koska hän sanoo niin ja se on perusasia.
Ja sitten kun hänelke luetellaan linkein ja lähtein faktaa, niin sitten hän ei yllättäen ei otakaan kantaa.
Hän on vankkumaton virallisen Venäjän puolustaja, tosin vain omilla mielipiteillään

Ja lisää sontaa.

kerronko mitkä kaiki sinulta on jäänyt todistamatta kun taas minä ollen todistanut ihan kaiken mitä olen väittänytkin.
Razor
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Tsaari » 08.09.2019 13:08

Razor kirjoitti:
Teppo kirjoitti:

Ja lisää sontaa.

kerronko mitkä kaiki sinulta on jäänyt todistamatta kun taas minä ollen todistanut ihan kaiken mitä olen väittänytkin.

Nyt voit todistaa väittämäsi linkillä, tai vaihtoehtoisesti edes lainauksella.

Voin taas kerran lyödä nikkini vetoa, että kumpaakaan ei tule näkymään ikinä.
Tsaari
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Razor » 08.09.2019 13:10

Tsaari kirjoitti:Nyt voit todistaa väittämäsi linkillä, tai vaihtoehtoisesti edes lainauksella.

Sinä menetit kaikki mahdollisuutesi penätä yhtään mitään kun trollaat avoimesti ja laitat pystyyn ketjuja jotka ovat aiheettomia siihen alueelle. (sekin on muuten trollaamista"

Koska olen sinulle kaikki todistanut niin en ole niitä sinulle uudelleen lainailemaan. Varsinkaan kun et kykene kuin trollaamaan.
Razor
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Tsaari » 08.09.2019 13:19

Razor kirjoitti:
Tsaari kirjoitti:Nyt voit todistaa väittämäsi linkillä, tai vaihtoehtoisesti edes lainauksella.

Sinä menetit kaikki mahdollisuutesi penätä yhtään mitään kun trollaat avoimesti ja laitat pystyyn ketjuja jotka ovat aiheettomia siihen alueelle. (sekin on muuten trollaamista"

Koska olen sinulle kaikki todistanut niin en ole niitä sinulle uudelleen lainailemaan. Varsinkaan kun et kykene kuin trollaamaan.

Sinulla ei ole koskaan ollutkaan mahdollisuuksia, herra "ei-kirjoitusvirheitä".
Tsaari
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Razor » 09.09.2019 17:02

Tsaari kirjoitti:Sinulla ei ole koskaan ollutkaan mahdollisuuksia, herra "ei-kirjoitusvirheitä".

Tässäkin kirjoiteuksessa osoitit häiriintyneen luonteesi sillä viestissäsi ei varsinaisesti vastattu yhtään mihinkään. Se oli siis tekstin sekamelskaa.
Razor
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

Seuraava

Paluu Uutiskeskustelu