Ryynänen ja minä.

Alue niille, jotka haluavat puhua itsestään ja aina peilata itseään kaikessa mitä tapahtuu ja sanotaan. Myös niille, jotka haluavat keskustella keskustelemisesta.

Ryynänen ja minä.

ViestiKirjoittaja Ryynäskä » 27.05.2018 17:41

Oun aatellu,että jospa saes tuon Ryynäse innostumaa ja tulis
tänne minun kanssa vuorovaekuttamaa.
Laetettas yhteine lokero vaekka kommuunii.
Istuttas Ryynäse kans pirtissä,molemmilla kännykät käessä.
Minä tekisi uamuavvaakse esim näen.
Rakas, keetetäänkö jo kahvetta?
Ryynäne virittäs vehkeesä ja vastaes jotta kyllä rakas.
Tällee myö suatas iha uutta virtasta tähä rakkaaselämää.
Minä välillä vihjaasisi jotta karvaturri tarttis silitystä ja muutahhii.Ryynäne kiihottus varmasti,se o vaikutuksille altis mies.
Oesko tässä iteata.
Saes aenahhii muutki naattii tästä meijä rakkaavesta.
Vuan pahoen pelekään, jotta Ryynäne ee suostu.
Se ku ee o tomppel.
Voe silti kysyvä.
Ryynäskä

Re: Ryynänen ja minä.

ViestiKirjoittaja Tietotoimisto » 30.07.2018 04:44

Ryynäskä kirjoitti:Vuan pahoen pelekään, jotta Ryynäne ee suostu.
Se ku ee o tomppel.
Voe silti kysyvä.

Mie oon kanssa koittanu yllytellä tuttaviain osallistumaa jos jonkinlaisee, mutta kun eivät oo avohoijossa niiku meikeläine, nii harvemmimpa ovat sellasee mukkaa lähteneet. Jotaki pientä oon kuitenki onnistunu ihten iloks heijänki kustannuksella tuottamaa, mutta kyllä se on siihe kaikee nähtyn vaivaa verrattuna hyvinki pientä ja vaatimatonta. Joskus kun on sopiva yllyke, nii saattapi joku erehtyy jos vaaramomentti ei oo mahollissee saavutettuun hyötyyn nähe kohtuuton, mutta eipä niihenkää lopputulos oo kovin kummone. Niiku nyt tälläne esmerkki: https://www.youtube.com/watch?v=PjDQAG4hHl0

-Ryynäskä vois pikkuhilijaa totutella nousemaa tähä aikaa töillee, niiku myö kunnon immeiset!
Ennättäsit tehä jottain, eikä koko päivä kulus nukkuissa!
"Jos ne henkilöt jotka sillon on ollu ja kualleet nousisvat nyt katsomaan [...] ni ne ei uskois ollenkan omia silmiäns."
(Tallimies Kustaa Väre 1961)
Tietotoimisto

ViestiKirjoittaja Ryynäskä » 30.07.2018 12:00

Mitä sie TT hupajat tiällä.Eehä tänne o kellokorttija.
Ehä minä nyt heti tänne kirjottaavu ku hereän.
Uamulla o monta juttuva enne ku männää liävää.
Silimänpesu ens.Jotta näkee eteesä ettee kuavu Ryynäse romppeisii jotka o jätetty keskelle lattijata.Kaekkein pahimmat on hoosut joessa o hekselit eli hinsselit.
Niihi jos säkääntyy nii ee o leiki asia.
Jos o ohittanu tän vuaratekijän o jo hyväst.
Sitte keetetää kahvit.Kahvi jälkee kysyn Ryynäseltä vieläkö se tänäännii rakastua minuva.Hää nyökkää ja kahtoo kaukaisuutee.Sit myö lähetää kahtoo meihä elikeinoo eli lehemiä.Ja pannaa lypsykone toimimaa.
Ryynäskä

ViestiKirjoittaja Tietotoimisto » 30.07.2018 12:42

Ryynäskä kirjoitti:Mitä sie TT hupajat tiällä.Eehä tänne o kellokorttija.
Ehä minä nyt heti tänne kirjottaavu ku hereän.

Ehä mie nyt sitä tarkottanu että heti herättyy pitäs Ryynäskän olla kirjottelemassa..en miekää sillee. Reipas mies kun oon, nii tänäki aamuna olin ollu jo pitkää valaveilla eli suunnillee yhestä asti ja siinäpä sitte aamukahvii juuvessa vasta kirjottelin vähä vaille viis. No, ihan aina ei oo noin aikasia herätyksiä mutta sillotällö kuitenki. Oisha siinä kyllä sellane ongelma että jos Ryynäskä kävis tekemää pitkiä päiviä, nii talo rikastus vielä entisestäänki ja sittepä teijän ois nykystäki vaikeempi piilotella rikkautta. Kun se ei oo heleppoo nytkää, nii mites sitte!
"Jos ne henkilöt jotka sillon on ollu ja kualleet nousisvat nyt katsomaan [...] ni ne ei uskois ollenkan omia silmiäns."
(Tallimies Kustaa Väre 1961)
Tietotoimisto

ViestiKirjoittaja cashew » 01.08.2018 21:00

Voeha vietyie :cry:
cashew
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

Paluu Narsismi ja metakeskustelu