Neanooran ja Konservativen yövuoro

Tänne saa avata vain yhden ketjun per nimimerkki.

Re: Perjantaina

ViestiKirjoittaja Neanoora » 10.08.2019 02:30

Konservative kirjoitti:

Hei Nea omaan yövuoroomme :)

Image

Kiitos kotieläinten koiramaisista "vuh-vuh" ja kissamaisista "kurnauskiksista" ja minulta kaikille kotieläimille terveiset vilkutuksen kanssa, unohtamatta Mickeä kissataivaassa. :wave:

Laita Nea minulle vain uusia koira ja kissahymiöitä, pidän niistä kaikista. :)
Voisi melkein tarttua niihin kiinni, heh.
Ehkä voisit mennä viikonloppuna käymään mutta onko pakko jäädä yöksi?
Pelkään että olet silmät ristissä arkiaamuna.
Arvostan tietysti auttamishaluasi. Voimiaan ei vain ajattele viittä minuuttia kauemmaksi hyvinvoivana.

Jaksoitko kuunnella kauankin videota, hieno intro ennen tasaisempaa jytkettä ja hillitön draivi.
Ensimmäinen naispuolinen Dj johon kiinnitin huomiota oli Dj Marishka, mikäli muistan nimen kirjoitusasun oikein ja ei ole sama kuin Dj Marusha, jonka videoita olen joskus laittanut.
Saatko kaiuttimista yhtään tilantuntua ja potkiiko basso?

Tänne sinut raahaisin myös eli Ozoraan ja saisit itseilmaista itseäsi potenssiin kymmenen kenenkään katsomatta nenänvartta pitkin.
Noin minuutin pätkä joltain kummulta kuvattu ja juuri laitettu. :) Yksityiskohtia ei näy, vain öistä yleiskuvaa alueelta ja jytke jatkuu julmana, lähes täydellistä. :thumbup: Ei ehkä sopivaa jytinää yövuoroon, mutta toisaalta onkin. :)

Herää terveenä ja virkistyneenä Nea, voimia taas uuteen päivääsi, nauti elokuun lämmöstä ja valosta ja pikkuasioista joista lopulta kerääntyy puro ja puroista joki ja muista että pilvinen ja synkkä päivä voi olla aurinkoinen.
Nähdään Nea täällä omassa kotiketjussamme ja muuallakin. :wave: :) :) :)

Hei Honeyboy tänne omaan elokuiseen yövuoroomme! :hymis:

Onpa mukava nähdä tuo tuttu pariskunta pitkästä aikaa istumassa sohvalla yökotimme ovensuussa. Kuva

Kiitokset yöviestistäsi ja terveenä ja virkistyneenä heräämisen ja voimien toivotuksistasi päivääni! :thumbup: Elokuu on lämmin ja nautin aurinkoisista päivistä. :peukkuylös:

Kotieläimet kiittelevät sua vilkutusterveisistäsi, ja kaikki kolome lähettävät sinulle omat koirulimaiset ja kisulimaiset yöterveisensä, Micke kissataivaasta.
Image Image

Micken hauta on taloni takapihalla ja siellä on myös vadelmapensaita. Niihin pensaisiin tuli tänä vuonna kaikkein suurimmat vadelmat, tuskin sattumaa...
Hieman pöljä ja "kylähullukin" mä taijan olla, kun poimiessani vadelmia takapihaltani, kävin sanomassa Micken haudalla kiitokset suurista marjoista.Kuva

Mä saatan ajella sunnuntaina toiselle paikkakunnalle tapaamaan niitä vanhoja sukulaisiani, mutten mä jää yöksi.
Sinne on tulossa muitakin auttajia tänä viikonloppuna.

Aika kauan mä kuuntelin Tristanin videota, ja meleko hyvin noista mun pöytäkaiuttimistani kuuluu, mutta olohuoneessani on paljon isommat kaiuttimet, jotka eräs tuttuni hankki mulle vuosia sitten, kun mä aloitin karaokelauluharrastukseni.

Kiitos sinulle tuosta linkittämästäsi musiikillisesta valo- ja väri-iloittelusta sieltä Ozorasta! :thumbup: Olisinkohan mä jo liian "ylikypsä" sinne, sitä mietin... 8-)

Levollista kesäyötä ja ajatusten siltaa myöten kauniita ja rauhallisia unikuvia sinulle, jos oot jo nukkumassa - tai sitten, kun menet nukkumaan! Kuva
Hyvää vointia ja voimia uuteen aamuun ja alkavaan kesäpäivääsi, ja tule raatailemaan tänne yökotiimme, toivoo ystäväsi lämpimin yöajatuksin. Kuva
Neanoora
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

Black Orpheus / Manhã de Carnaval - Anna Salleh and friends

ViestiKirjoittaja Neanoora » 10.08.2019 02:48

Neanoora
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

Lauantaina

ViestiKirjoittaja Konservative » 10.08.2019 06:33

Aloitin kirjoittamisen vielä yön puolella ja nyt ollaan jo aamussa.
Kiitos kaikkien kotieläinten koira ja kissamaisista terveisistä ja minulta niille omat terveiseni vilkutuksen kera. :wave:

Et ole tehnyt mitään omituista pihalla niin ihmiset useinkin tekevät, jotka ikävöivät jotain olipa ihminen tai eläin.

Mukavaa kun jaksat ja haluat mennä auttamismatkalle. :thumbup:
Kuinka elämäsi on korvien kanssa sujunut viime päivät, onko kuvio edelleen sama päivä pari vaivaa ja päivä tai pari on välillä ihan ok?

Et sinä ole liian vanha Ozoraan mikäli yhtään aavistan ikäsi oikein?
Omat taidot ruostuneet jonkin verran vuosien saatossa, myönnän rehellisesti, mutta täytyy muistuttaa että olin kuvioissa ennen kuin iso osa noista porukoista oli edes syntyneet, heh.
Voisin ottaa sinut selkäreppuun mutta kovin paljon vääntöliikkeitä en voisi tehdä, heh.
Olen nähnyt melko vanhoja partoja videoilta ja joitain ns. "vanhoja" pariskuntia.
Mutta tuskin me lasten tilaisuuteen menisimmekään.
Se on hyvä ettei noissa kuvioissa katsota koskaan kenenkään ikää ei nenänvartta pitkin ei muutenkaan. :)

Dj Tristan osaa ottaa tanssijat haltuunsa heti ja pitää intensiteetin viimeiseen sekuntiin ja siinä hän on kieltämättä hyvä, vaikka en pidä kaikista miehen jutuista. Joka tapauksessa positiivista energiaa lähtee enemmän kuin pienestä kylästä ja enemmän kuin lääkäri määrää.
Mukava jos kuuntelit, näen itseni toisinaan joraamassa mukana ja se on aika iso osa juttua kun kuuntelen.
Kahdet tai kolmet kuulokkeet hajonneet menossa, heh.
Puhekelat sulaneet tai kalvo joka toistaa äänen joka on puhekelassa kiinni on lähtenyt irti

Mistään musiikillisten taitojen tai hyvien kappaleiden kokoelmasta tai mistään muusta vastaavasta tilaisuuksissa ei ole kysymys, mutta jos taitamaton on tiskin takana levysoittimineen kaikesta tulee sekavaa puuroa joten taitolaji ja jotain ihan muuta kuin vain pelkän vinyylin tai CD:n tai muistitikulla olevan mp3:sen laittamista soimaan.
"Nauha" ei saa katketa ja kummankin äänilähteen bpm (beat per minute) pitää täsmätä. Autotunereitakin toki saa ja tempon pitämiseen automaattityökaluja, mutta osaava Dj hoitaa kaiken itse.
Jotkut miksaukset on taidetta ja sen tietää jos on kuullut ja monen kohdalla voi kysyä, onko tyyppi kuitenkin artisti joka tanssittaa yleisöään? Minä olen kuullut ja sanon siksi että on. :thumbup:

Kiitos videosta Nea, kuuntelin juuri ja voin palata tänne takaisinkin kommentoimaan vielä.
Mukava jos sain sinut innostumaan tuosta hiljaa soitetusta samban sukuisesta latinomusiikista. Kaiken ei tarvitse eikä pidä olla koko ajan intensiivistä ja dramaattista tai suurella volumella soitettua.
Yleensä sormisoittotyylillä on helpompaa pitää oikea rytmi mutta ne jotka käyttävät plektraa voivat tehdä sen demppauksen avulla ja staccatomaisella soittotyylillä.

En kyllästy tähän ja sinulle omistettu ikivihreä instrumentaali:

Herää Nea terveenä ja virkistyneenä uuteen aamuun, voimia koko päivääsi, nauti pihalla ulkoilmasta kotieläinten kanssa ja kaikista pikkuasioista, tule minua taas tervehtimään tänne kotiketjuumme toivoo ystäväsi uuden aamun koitteesta koneensa äärestä. :wave: :) :) :)

Image
Konservative
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

Re: Lauantaina

ViestiKirjoittaja Neanoora » 11.08.2019 02:38

Konservative kirjoitti:Hei Nea omaan yövuoroomme :)

Aloitin kirjoittamisen vielä yön puolella ja nyt ollaan jo aamussa.
Kiitos kaikkien kotieläinten koira ja kissamaisista terveisistä ja minulta niille omat terveiseni vilkutuksen kera. :wave:

Et ole tehnyt mitään omituista pihalla niin ihmiset useinkin tekevät, jotka ikävöivät jotain olipa ihminen tai eläin.

Mukavaa kun jaksat ja haluat mennä auttamismatkalle. :thumbup:
Kuinka elämäsi on korvien kanssa sujunut viime päivät, onko kuvio edelleen sama päivä pari vaivaa ja päivä tai pari on välillä ihan ok?

Et sinä ole liian vanha Ozoraan mikäli yhtään aavistan ikäsi oikein?
Omat taidot ruostuneet jonkin verran vuosien saatossa, myönnän rehellisesti, mutta täytyy muistuttaa että olin kuvioissa ennen kuin iso osa noista porukoista oli edes syntyneet, heh.
Voisin ottaa sinut selkäreppuun mutta kovin paljon vääntöliikkeitä en voisi tehdä, heh.
Olen nähnyt melko vanhoja partoja videoilta ja joitain ns. "vanhoja" pariskuntia.
Mutta tuskin me lasten tilaisuuteen menisimmekään.
Se on hyvä ettei noissa kuvioissa katsota koskaan kenenkään ikää ei nenänvartta pitkin ei muutenkaan. :)

Dj Tristan osaa ottaa tanssijat haltuunsa heti ja pitää intensiteetin viimeiseen sekuntiin ja siinä hän on kieltämättä hyvä, vaikka en pidä kaikista miehen jutuista. Joka tapauksessa positiivista energiaa lähtee enemmän kuin pienestä kylästä ja enemmän kuin lääkäri määrää.
Mukava jos kuuntelit, näen itseni toisinaan joraamassa mukana ja se on aika iso osa juttua kun kuuntelen.
Kahdet tai kolmet kuulokkeet hajonneet menossa, heh.
Puhekelat sulaneet tai kalvo joka toistaa äänen joka on puhekelassa kiinni on lähtenyt irti

Mistään musiikillisten taitojen tai hyvien kappaleiden kokoelmasta tai mistään muusta vastaavasta tilaisuuksissa ei ole kysymys, mutta jos taitamaton on tiskin takana levysoittimineen kaikesta tulee sekavaa puuroa joten taitolaji ja jotain ihan muuta kuin vain pelkän vinyylin tai CD:n tai muistitikulla olevan mp3:sen laittamista soimaan.
"Nauha" ei saa katketa ja kummankin äänilähteen bpm (beat per minute) pitää täsmätä. Autotunereitakin toki saa ja tempon pitämiseen automaattityökaluja, mutta osaava Dj hoitaa kaiken itse.
Jotkut miksaukset on taidetta ja sen tietää jos on kuullut ja monen kohdalla voi kysyä, onko tyyppi kuitenkin artisti joka tanssittaa yleisöään? Minä olen kuullut ja sanon siksi että on. :thumbup:

Kiitos videosta Nea, kuuntelin juuri ja voin palata tänne takaisinkin kommentoimaan vielä.
Mukava jos sain sinut innostumaan tuosta hiljaa soitetusta samban sukuisesta latinomusiikista. Kaiken ei tarvitse eikä pidä olla koko ajan intensiivistä ja dramaattista tai suurella volumella soitettua.
Yleensä sormisoittotyylillä on helpompaa pitää oikea rytmi mutta ne jotka käyttävät plektraa voivat tehdä sen demppauksen avulla ja staccatomaisella soittotyylillä.

En kyllästy tähän ja sinulle omistettu ikivihreä instrumentaali:

Herää Nea terveenä ja virkistyneenä uuteen aamuun, voimia koko päivääsi, nauti pihalla ulkoilmasta kotieläinten kanssa ja kaikista pikkuasioista, tule minua taas tervehtimään tänne kotiketjuumme toivoo ystäväsi uuden aamun koitteesta koneensa äärestä. :wave: :) :) :)

Image

Hei Honeyboy-ystäväni elokuiseen aamuyöhön! :hymis:

Kiitokset yöviestistäsi ja toivotuksistasi mun aamuuni ja koko päivääni! :thumbup: Erikoiskiitokset sinulle tuosta *Hali & Puserrus* -hymiöstä viestisi lopussa! Kuva
Kotieläimet haukahtavat ja naukaisevat kiitoksensa vilkutusterveisistäsi, ja ne lähettävät sinulle omat yöterveisensä vieressäni olevan Jerryn johdolla. Kuva

Kyllä se on edelleen sama kuvio tinnituksessa. Suurinpiirtein silleen se menee, että 5 päivää korvat tinnittää ja 2 päivää välissä on hiljaista, kunnes... :problem:

Hmm... mä painoin vielä kymmenen vuotta sitten vain noin 50 kiloa, ja se olisi tavoitteeni... Jaksaisitko kantaa sen painoista naisihmistä selkärepussa :?:

Ole hyvä vaan, mukava jos tykkäsit siitä Anna Salleh:in esittämästä kappaleesta ja videosta. Sehän on suomeksi "Yön väistyessä", jota laulan itsekkin.
Kiitos sinulle itsellesi tuosta Carlos Santanan upeasta ikivihreästä instrumentaalikappaleesta, josta mä tykkään kovasti! :thumbup:

Hyvää kesäyötä sinulle nukkuen tai valvoen! Kauniita ja levollisia unikuvia, kun menet nukkumaan!Kuva Virkeyttä yöhösi, jos vielä valvot tehden töitäsi!
Terveyttä, iloista kesämieltä, ja kaikkea hyvää alkavaan sunnuntaipäivääsi, ja nähdään täälläkin kodissamme, toivoo ystäväsi lämpimin yöajatuksin.Kuva
Neanoora
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

Sunnuntaina

ViestiKirjoittaja Konservative » 11.08.2019 06:41

Neanoora kirjoitti:

Hei Honeyboy-ystäväni elokuiseen aamuyöhön! :hymis:

Kiitokset yöviestistäsi ja toivotuksistasi mun aamuuni ja koko päivääni! :thumbup: Erikoiskiitokset sinulle tuosta *Hali & Puserrus* -hymiöstä viestisi lopussa! Kuva
Kotieläimet haukahtavat ja naukaisevat kiitoksensa vilkutusterveisistäsi, ja ne lähettävät sinulle omat yöterveisensä vieressäni olevan Jerryn johdolla. Kuva

Kyllä se on edelleen sama kuvio tinnituksessa. Suurinpiirtein silleen se menee, että 5 päivää korvat tinnittää ja 2 päivää välissä on hiljaista, kunnes... :problem:

Hmm... mä painoin vielä kymmenen vuotta sitten vain noin 50 kiloa, ja se olisi tavoitteeni... Jaksaisitko kantaa sen painoista naisihmistä selkärepussa :?:

Ole hyvä vaan, mukava jos tykkäsit siitä Anna Salleh:in esittämästä kappaleesta ja videosta. Sehän on suomeksi "Yön väistyessä", jota laulan itsekkin.
Kiitos sinulle itsellesi tuosta Carlos Santanan upeasta ikivihreästä instrumentaalikappaleesta, josta mä tykkään kovasti! :thumbup:

Hyvää kesäyötä sinulle nukkuen tai valvoen! Kauniita ja levollisia unikuvia, kun menet nukkumaan!Kuva Virkeyttä yöhösi, jos vielä valvot tehden töitäsi!
Terveyttä, iloista kesämieltä, ja kaikkea hyvää alkavaan sunnuntaipäivääsi, ja nähdään täälläkin kodissamme, toivoo ystäväsi lämpimin yöajatuksin.Kuva[/quote]

Image

"Virallista" yötä ollessa jäljellä noin viisitoista minuuttia, kun aloitan tätä.

Kiitos ensimmäiseksi taas kotieläinten kissa ja koiramaisista terveisistä ja minulta niille terveiseni vilkutuksen kera. :wave:

Viisi päivää on turhan pitkä ajanjakso kärsiä vaivasta, jos vain muutama päivä välissä on normaalia oloa.
Nyt Nea niskasta kiinni ja seuraavaan vaiheeseen määräilee ystäväsi täältä koneensa äärestä heti aamusta. :wave:
Muuten Chuck Norriskin voi olla hyvin, hyvin vihainen ja tulla keskellä päivää tuijottamaan pelottava ilme naamalla ikkunasta ja laittaa tietokoneen töpselinkin väärinpäin pistorasiaan, heh. :P
Mitä siihen sanot? :P
Image

Hmm, muuten jaksaisin ottaa selkäreppuun, mutta ei pahemmin kyllä voisi selkä huomioon ottaen twistata. :lol:

Kiitos hyvästä kappaleesta Nea ja pidän kun laitat niitä joita laulat itsekin ja olen aina odottanut

Samba Pa Ti eli suomennettuna samba sinulle, mikäli muistan oikein ei tahtonut millään päästä Abraxas-levylle joidenkin muiden bändin jäsenten vastustaessa mutta C. Santana halusi sen sinne ja voitti ja hyvä niin. :)Mukava jos pidit musiikista, monen kymmenen tuhannen suomalaisenkin fanittama. Tulisi monta stadionillista täyteen faneja täälläkin jos ne täytettäisiin samanaikaisesti. :)

Kitara juuri niiltä vuosilta.
Kuvat saa klikkaamalla isommaksi.

Image

Image

Pääsin vasta nyt yön viime minuuteilla tänne ja toivotan kuitenkin vielä kauniita unia sinulle, herää terveenä ja virkistyneenä, nauti kesäpäivistä ja elokuusta ja jos tiedot pitää paikkansa niin aurinkoista luvassa sinulle täksikin päiväksi.

Nähdään Nea taas omassa yövuorossamme, tule tervehtimään minua toivoo ystäväsi lämpimin kesäisin ajatuksin ajatusten siltaa. :wave: :) :) :)
Konservative
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

Re: Sunnuntaina

ViestiKirjoittaja Neanoora » 12.08.2019 01:45

Konservative kirjoitti:

Image

"Virallista" yötä ollessa jäljellä noin viisitoista minuuttia, kun aloitan tätä.

Kiitos ensimmäiseksi taas kotieläinten kissa ja koiramaisista terveisistä ja minulta niille terveiseni vilkutuksen kera. :wave:

Viisi päivää on turhan pitkä ajanjakso kärsiä vaivasta, jos vain muutama päivä välissä on normaalia oloa.
Nyt Nea niskasta kiinni ja seuraavaan vaiheeseen määräilee ystäväsi täältä koneensa äärestä heti aamusta. :wave:
Muuten Chuck Norriskin voi olla hyvin, hyvin vihainen ja tulla keskellä päivää tuijottamaan pelottava ilme naamalla ikkunasta ja laittaa tietokoneen töpselinkin väärinpäin pistorasiaan, heh. :P
Mitä siihen sanot? :P
Image

Hmm, muuten jaksaisin ottaa selkäreppuun, mutta ei pahemmin kyllä voisi selkä huomioon ottaen twistata. :lol:

Kiitos hyvästä kappaleesta Nea ja pidän kun laitat niitä joita laulat itsekin ja olen aina odottanut

Samba Pa Ti eli suomennettuna samba sinulle, mikäli muistan oikein ei tahtonut millään päästä Abraxas-levylle joidenkin muiden bändin jäsenten vastustaessa mutta C. Santana halusi sen sinne ja voitti ja hyvä niin. :)Mukava jos pidit musiikista, monen kymmenen tuhannen suomalaisenkin fanittama. Tulisi monta stadionillista täyteen faneja täälläkin jos ne täytettäisiin samanaikaisesti. :)

Kitara juuri niiltä vuosilta.
Kuvat saa klikkaamalla isommaksi.

Image

Image

Pääsin vasta nyt yön viime minuuteilla tänne ja toivotan kuitenkin vielä kauniita unia sinulle, herää terveenä ja virkistyneenä, nauti kesäpäivistä ja elokuusta ja jos tiedot pitää paikkansa niin aurinkoista luvassa sinulle täksikin päiväksi.

Nähdään Nea taas omassa yövuorossamme, tule tervehtimään minua toivoo ystäväsi lämpimin kesäisin ajatuksin ajatusten siltaa. :wave: :) :) :)

Heippa Honeyboy tänne omaan yövuorokotiimme! :hymis:

Onpa ihana nähdä tuo *Hali & Puserrus* -hymiö yökotiketjumme ovella vastaanottamassa mua tänne. Kuva

Kiitokset vastauksestasi ja monista kauniista toivotuksistasi yöhöni, aamuuni ja koko kesäiseen päivääni! :thumbup: Sunnuntaipäivä oli pilvinen, mutta lämmin.
Kotieläimet kiittävät sua vilkutusterveisistäsi naukaisten ja haukahtaen, Micke kiittää sieltä kissataivaasta, ja ne lähettävät sinulle tutut yöterveisensä.Kuva

Mutta voi kauhia, jos se Chuck Norriskin tulee mun huusholliini, jos mä en pistä "töpinäksi" tämän tinnituksen hoidossa parreempaan tulokseen. :shock:

Kiva, kun tykkäsit siitä bossa nova -kappaleesta, jota mä laulan itsekkin karaokena... ja vissiin meleko hyvinkin, vaikka itse sanonkin... :angel:

Vaan onpas tuo Carlos Santanan kitara todellakin hieno :peukkuylös:, ja laitettuna koristeelliseen lasiseen laatikkoon näytille.
Kiitos sinulle tuosta kitaran kuvasta ja itse bändinkin kuvasta :!:

Hyvää elokuun kesäyötä sinulle! Kuva Kauniita ja levollisia unikuvia, kun menet nukkumaan, ja virkeyttä yöhösi, jos vielä valvot siellä tehden töitäsi :!:
Kaikkea hyvää, terveyttä ja voimia, mukavaa alkavaa kesäpäivää ja uutta viikkoa, toivoo ystäväsi lämpimin ajatuksin, viestiäsi tännekin odottaen.Kuva
Neanoora
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

Arkisena sateisena aamuna

ViestiKirjoittaja Konservative » 12.08.2019 07:07

Neanoora kirjoitti:

Heippa Honeyboy tänne omaan yövuorokotiimme! :hymis:

Onpa ihana nähdä tuo *Hali & Puserrus* -hymiö yökotiketjumme ovella vastaanottamassa mua tänne. Kuva

Kiitokset vastauksestasi ja monista kauniista toivotuksistasi yöhöni, aamuuni ja koko kesäiseen päivääni! :thumbup: Sunnuntaipäivä oli pilvinen, mutta lämmin.
Kotieläimet kiittävät sua vilkutusterveisistäsi naukaisten ja haukahtaen, Micke kiittää sieltä kissataivaasta, ja ne lähettävät sinulle tutut yöterveisensä.Kuva

Mutta voi kauhia, jos se Chuck Norriskin tulee mun huusholliini, jos mä en pistä "töpinäksi" tämän tinnituksen hoidossa parreempaan tulokseen. :shock:

Kiva, kun tykkäsit siitä bossa nova -kappaleesta, jota mä laulan itsekkin karaokena... ja vissiin meleko hyvinkin, vaikka itse sanonkin... :angel:

Vaan onpas tuo Carlos Santanan kitara todellakin hieno :peukkuylös:, ja laitettuna koristeelliseen lasiseen laatikkoon näytille.
Kiitos sinulle tuosta kitaran kuvasta ja itse bändinkin kuvasta :!:

Hyvää elokuun kesäyötä sinulle! Kuva Kauniita ja levollisia unikuvia, kun menet nukkumaan, ja virkeyttä yöhösi, jos vielä valvot siellä tehden töitäsi :!:
Kaikkea hyvää, terveyttä ja voimia, mukavaa alkavaa kesäpäivää ja uutta viikkoa, toivoo ystäväsi lämpimin ajatuksin, viestiäsi tännekin odottaen.Kuva[/quote]

Hei Nea runotyttö omaan yövuoroon :)

Image

Kiitos kotieläintein koira ja kissamaisista terveisistä ja minulta niille kaikille terveiset vilkutuksen kanssa, myös Micke kissalle kissataivaaseen. :wave:

Siellä pitäisi ehkä sataa tihuttaa tällä hetkellä ja hyvä niin.
Lämmintäkin pitäisi olla. :)

Sanos muuta Nea. Huusholli voi mennä ihan sekaisin jos ei tottele heti kiltisti. :shock:
Vaikka olisi kuinka kova tahansa ei voi olla yhtä kova kuin Chuck Norris.
Chuck Norris on kerran kurkistanut meikäläisen ikkunan takaa kun olin tottelematon ja söin kaikki täytekakut vaikka äiti kielsi. :shock:
En vieläkään uskalla syödä kakkuja kuule. :shock: Kannattaa ottaa vakavasti. :lol: eikun :shock:

Kuvan saa suuremmaksi klikkaamalla:
Image

Ehdotan että otat laitteet taas esiin ja laulat sydämesi kyllyydestä. Huomaat kuinka tavallaan hukkaat itsesi musiikin maailmaan.
Olen huomannut että voi masentua asiasta kuin asiasta jos jää tunteeseen kiinni ja kun pääsee kynnyksen yli ja tekee siitä huolimatta jotain mistä pitää, positiivinen mieli voittaa. Sinullakin ollut ihan kylliksi ikävää viimeaikoina ja ehdotan että laitat laitteet ja kappaleet valmiiksi niin ettei tarvitse kuin painaa kytkintä ja laulaa kaikkea mistä pitää.

Tässä sinulle aamumusiikiksi kappale jota en ole kuullut pitkään aikaan:

Tuolla kitaralla mistä laitoin kuvan, olisi minulle paljon muistoarvoa, jos olisin C.S.
U2 kitaristin The Edgen kermanvalkoinen Gibson Les Paul Custom on kuulemma myyty, luin jokunen vuosi sitten, Pink Floyd kitaristi David Gilmourin vanhat kitarat myyty, oli lehtikin tehty niistä, Eric Clapton luopunut omista vanhoista soittimistaan.
Seuraan tapahtumia niin ajattelin kertoa sinullekin.
Kuvan saa suuremmaksi klikkaamalla.
The Edge:
Image

Hyvää elokuista uutta päivää Nea, herää terveenä ja virkistyneenä, voimia päivääsi, aja varovasti kun lähdet liikenteeseen ja juuri ja juuri voi kirjoittaa yövuoroon vaikka on jo aamutunnit alkaneet.

Nähdään Nea täällä omassa kodissamme tule tervehtimään minua toivoo ystäväsi koneensa äärestä lämpimin ajatuksin. :wave: :) :) :)
Konservative
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

Re: Arkisena sateisena aamuna

ViestiKirjoittaja Neanoora » 13.08.2019 01:45

Konservative kirjoitti:

Hei Nea runotyttö omaan yövuoroon :)

Image

Kiitos kotieläintein koira ja kissamaisista terveisistä ja minulta niille kaikille terveiset vilkutuksen kanssa, myös Micke kissalle kissataivaaseen. :wave:

Siellä pitäisi ehkä sataa tihuttaa tällä hetkellä ja hyvä niin.
Lämmintäkin pitäisi olla. :)

Sanos muuta Nea. Huusholli voi mennä ihan sekaisin jos ei tottele heti kiltisti. :shock:
Vaikka olisi kuinka kova tahansa ei voi olla yhtä kova kuin Chuck Norris.
Chuck Norris on kerran kurkistanut meikäläisen ikkunan takaa kun olin tottelematon ja söin kaikki täytekakut vaikka äiti kielsi. :shock:
En vieläkään uskalla syödä kakkuja kuule. :shock: Kannattaa ottaa vakavasti. :lol: eikun :shock:

Kuvan saa suuremmaksi klikkaamalla:
Image

Ehdotan että otat laitteet taas esiin ja laulat sydämesi kyllyydestä. Huomaat kuinka tavallaan hukkaat itsesi musiikin maailmaan.
Olen huomannut että voi masentua asiasta kuin asiasta jos jää tunteeseen kiinni ja kun pääsee kynnyksen yli ja tekee siitä huolimatta jotain mistä pitää, positiivinen mieli voittaa. Sinullakin ollut ihan kylliksi ikävää viimeaikoina ja ehdotan että laitat laitteet ja kappaleet valmiiksi niin ettei tarvitse kuin painaa kytkintä ja laulaa kaikkea mistä pitää.

Tässä sinulle aamumusiikiksi kappale jota en ole kuullut pitkään aikaan:

Tuolla kitaralla mistä laitoin kuvan, olisi minulle paljon muistoarvoa, jos olisin C.S.
U2 kitaristin The Edgen kermanvalkoinen Gibson Les Paul Custom on kuulemma myyty, luin jokunen vuosi sitten, Pink Floyd kitaristi David Gilmourin vanhat kitarat myyty, oli lehtikin tehty niistä, Eric Clapton luopunut omista vanhoista soittimistaan.
Seuraan tapahtumia niin ajattelin kertoa sinullekin.
Kuvan saa suuremmaksi klikkaamalla.
The Edge:
Image

Hyvää elokuista uutta päivää Nea, herää terveenä ja virkistyneenä, voimia päivääsi, aja varovasti kun lähdet liikenteeseen ja juuri ja juuri voi kirjoittaa yövuoroon vaikka on jo aamutunnit alkaneet.

Nähdään Nea täällä omassa kodissamme tule tervehtimään minua toivoo ystäväsi koneensa äärestä lämpimin ajatuksin. :wave: :) :) :)

Hei Honeyboy-runoilijaystäväni elokuiseen yövuoroomme! :hymis:

Hali & Puserrus -hymiö yökotiketjumme ovella ilahduttaa mua todella paljon. Kuva

Kiitokset viestistäsi ja hyvän päivän, terveenä ja virkistyneenä heräämisen ja voimien toivotuksistasi sekä huolehtimisestasi varovaisuuteen liikenteessä! :thumbup:
Kotieläimet kiittelevät sua vilkutusterveisistäsi, ja lähettävät sinulle omat koirulimaiset ja kisulimaiset yöterveisensä, Mickekin sieltä kissataivaasta. Kuva

Eilen iltapäivällä se tännepäin tosi kauan kaivattu "luonnonilmiö" ~ vesisade ~ sitten vihdoin alakoi noin klo 15.00 :peukkuylös:
Siitä lähtien onkin satanut koko ajan, ja vain lyhyitä taukoja on ollut kuurojen välissä. Mutta ulukona on ihanan raikas tuoksu. Kesä ei ole vielä ohi. :pyörii:

Jaahas, että sinulla on ihan omiakin kokemuksia sen Chuck Norrisin kurkistelusta ikkunan takaa sisälle. :shifty:
Ne äitisi tekemät täytekakut olivat varmasti suussasulavan hyviä, kun et voinut vastustaa ja söit ne kaikki kielloista huolimatta. Jäivätkö vieraat ilman :?:

Mun yhelle tutulleni kävi sellainen vahinko, että hän kompastui hakiessaan lakkakermakakkua kylmiöstä, ja omatekoinen täytekakku putosi lattialle. :o
Eihän hänen auttanut tehdä siinä muuta kuin lähteä hakemaan kiireellä konditoriasta valamista täytekakkua, että oli tarjottavaa syntymäpäivävieraille.

Se on ihan totta, että musiikin kuuntelu ja sen harrastaminen itse laulaen, vaikka karaokena, saa unohtamaan lähes kaiken muun, fiilis vie mennessään...
Monesti mä oon aatellut laulavani vain muutaman kappaleen... ja kuinka ollakkaan, huomaankin sitten laulaneeni muutamia tunteja yhteen putkeen. :P

Kiitos tuosta linkittämästäsi Diana Ross & Supremesien hienosta videosta aamumusiikiksi! :thumbup: Mä tykkään siitä kovasti :!:

Kiitos sinulle myöskin tuosta U2:n kitaristi The Edgen kuvasta. :peukkuylös:
Hyvää elokuun yötä ja ajatusten siltaa myöten kauniita ja levollisia unia sinulle, kun menet nukkumaan! Kuva Virkeyttä valvomiseen, jos oot valveilla :!:
Herää uuteen kesäaamuun hyvin levänneenä, terveenä ja virkistyneenä, ja nähdään täällä yökodissammekin, toivoo ystäväsi lämpimin yöajatuksin. Kuva
Neanoora
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

Tiistaina

ViestiKirjoittaja Konservative » 13.08.2019 07:00

Hei Nea yövuoroomme aamun juuri auetessa :)

Image

Minulta terveiseni kaikille kotieläimille vilkutuksen kanssa ja kiitos koira ja kissamaisista terveisistä minulle. :wave:

Vettä tarvittaisiin viisi päivää että luonto edes vähän virkoaisi, melko keltaista ja kuivaa oli kun katselin teidenvarsia.
Koko kesänä ei ole paljon satanut. Viljasadosta on kuitenkin kuulemma tulossa melko kohtalainen. :)

Juu juu Nea on Chuck Norris kerran kurkistanut sisälle akkunasta eikä äitee ees varottanu etukäteen. :shock: Varotti kyl et joulutonttuja voi käydä kirjaamassa kaikkia ilkeyksiä muistiin.
Mitäs siihenkin sanot? Vallan kauhiata! Meni kaakut kuule meikäläiselle ennen yhellä lokauksella napaan ja keksit sekä konvehtit kans, mut oli se Norris nii pelottava etten enää uskaltanu laisinkaan. Kantsii sunkin ottaa niinku sillee toooosi vakavasti (pyyhkii hikeä otsalta) nää mun Norris-jutut :lol: öh öh köh köh eiku siis :shock:
No se siitä, mutta ei kai pikku fiktiivinenkin tilanteeseen sopiva huulenheitto pilke silmäkulmassa haittaa välillä, heh? :)
Samaa äidin veli harrasti toisinaan kun olin poikanen ja oli todella mukava mies. :)
Mutta ihan vakavasti Nea, kannattaa jo mennä eteenpäin asiassa, vaikka sopivan spesialistin löytäminen voikin olla vaikeaa.

Aikamoinen vahinko kakun putoaminen, joka voi sattua kenelle vain ja joistain konditorioista voi tilata sellaisia kakkuja kuin vain haluaa ja luultavasti itsekin tilaisin, jos aikaa ei olisi tarpeeksi tehdä itse, mihin en hevillä alkaisikaan.

Sitä tarkoitinkin, kun puhuin itsensä hukkaamisesta musiikin maailmaan ja tee niin ettei sinun tarvitse kuin painaa virtakytkintä ja aloittaa. :)
Mukava jos pidit The Supremesista. :)

En muista linkittäneeni tätä koskaan sinulle.
Django sähköisesti akustisella orkesterikitaralla jossa mikrofoni ja säädöt kuten sähkökitarassa ja vahvistimella livenä:

Kuvalinkki Djangosta sähkökitaran ja seuralaisen kanssa:
http://66.media.tumblr.com/c29be2544906 ... 1_1280.jpg

Kuva

Herää Nea terveenä ja virkistyneenä uuteen aamuun, voimia päivääsi taas ja muista ajella varovaisesti kun menet liikenteen sekaan, tule taas minua tervehtimään omaan kotiimme ja nähdään taas täällä toivoo ystäväsi koneensa äärestä lämpimin elokuisin ajatuksin. :wave: :) :) :)
Konservative
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

Re: Tiistaina

ViestiKirjoittaja Neanoora » 14.08.2019 01:55

Konservative kirjoitti:Hei Nea yövuoroomme aamun juuri auetessa :)

Image

Minulta terveiseni kaikille kotieläimille vilkutuksen kanssa ja kiitos koira ja kissamaisista terveisistä minulle. :wave:

Vettä tarvittaisiin viisi päivää että luonto edes vähän virkoaisi, melko keltaista ja kuivaa oli kun katselin teidenvarsia.
Koko kesänä ei ole paljon satanut. Viljasadosta on kuitenkin kuulemma tulossa melko kohtalainen. :)

Juu juu Nea on Chuck Norris kerran kurkistanut sisälle akkunasta eikä äitee ees varottanu etukäteen. :shock: Varotti kyl et joulutonttuja voi käydä kirjaamassa kaikkia ilkeyksiä muistiin.
Mitäs siihenkin sanot? Vallan kauhiata! Meni kaakut kuule meikäläiselle ennen yhellä lokauksella napaan ja keksit sekä konvehtit kans, mut oli se Norris nii pelottava etten enää uskaltanu laisinkaan. Kantsii sunkin ottaa niinku sillee toooosi vakavasti (pyyhkii hikeä otsalta) nää mun Norris-jutut :lol: öh öh köh köh eiku siis :shock:
No se siitä, mutta ei kai pikku fiktiivinenkin tilanteeseen sopiva huulenheitto pilke silmäkulmassa haittaa välillä, heh? :)
Samaa äidin veli harrasti toisinaan kun olin poikanen ja oli todella mukava mies. :)
Mutta ihan vakavasti Nea, kannattaa jo mennä eteenpäin asiassa, vaikka sopivan spesialistin löytäminen voikin olla vaikeaa.

Aikamoinen vahinko kakun putoaminen, joka voi sattua kenelle vain ja joistain konditorioista voi tilata sellaisia kakkuja kuin vain haluaa ja luultavasti itsekin tilaisin, jos aikaa ei olisi tarpeeksi tehdä itse, mihin en hevillä alkaisikaan.

Sitä tarkoitinkin, kun puhuin itsensä hukkaamisesta musiikin maailmaan ja tee niin ettei sinun tarvitse kuin painaa virtakytkintä ja aloittaa. :)
Mukava jos pidit The Supremesista. :)

En muista linkittäneeni tätä koskaan sinulle.
Django sähköisesti akustisella orkesterikitaralla jossa mikrofoni ja säädöt kuten sähkökitarassa ja vahvistimella livenä:

Kuvalinkki Djangosta sähkökitaran ja seuralaisen kanssa:
http://66.media.tumblr.com/c29be2544906 ... 1_1280.jpg

Kuva

Herää Nea terveenä ja virkistyneenä uuteen aamuun, voimia päivääsi taas ja muista ajella varovaisesti kun menet liikenteen sekaan, tule taas minua tervehtimään omaan kotiimme ja nähdään taas täällä toivoo ystäväsi koneensa äärestä lämpimin elokuisin ajatuksin. :wave: :) :) :)

Hei Honeyboy tänne sateiseen kesäyöhön! :hymis:

Kiitokset vastauksestasi, *Hali & Puserrus* -hymiöstä ja monista lämpimistä ja mukavista toivotuksistasi mun aamuuni ja päivääni! :thumbup:
Kiitos sinulle myöskin kehoituksestasi varovaisuuteen liikenteessä :!:
Kotieläimet kiittelevät sua naukaisten ja haukahtaen vilkutusterveisistäsi, ja lähettävät omat eläimellisen persoonalliset yöterveisensä sinulle. Kuva

Täällä satoi koko eilisen päivän ja ukkonenkin jyrähteli, muttei tullut kuitenkaan päälle. Tällä alueella on hyvin harvoin ukkosen ilimoja.
Luonto on kiittänyt kaivatusta vesisateesta yli kuukauden kestäneen kuivan kauden jäläkeen. Image

Sun äitisi veli taisi olla samanlainen kuin minunkin neljä enoani, ollessani pikkutyttö. He kiusoittelivat mua leikkimielisesti milloin mistäkin asiasta.
Mä oon tavannut tänä kesänä kaksi vielä elossaolevaa enoani, joista toinen asuu vieläkin siinä mummolan talossa. Mukavia miehiä molemmat. :angel:

Django Reinhardtia mä kuuntelen aina mielelläni, kiitos sinulle tuosta linkittämästäsi hienosta videosta! :thumbup:
Samoin kiitos kuvalinkistä, jossa Djangon naisseuralainen muistuttaa kasvonpiirteiltään hieman... arvaas ketä... :?:

Tuon ison upean taulun mä voisin ottaa vaikka seinälleni, kiitos sinulle siitäkin. :peukkuylös:

Hyvää elokuisen kesäaamuyön jatkoa sinulle, ja ajatusten siltaa myöten kauniita, levollisia ja rauhallisia unikuvia mennessäsi nukkumaan! Kuva
Voimia ja virkeyttä valavomiseen, jos teet siellä vielä töitäsi, soitat tai kuuntelet musiikkia tai katselet videoita :!:
Mukavaa alkavaa aamua, terveyttä ja voimia kesäpäivääsi, ja nähdään täälläkin kodissamme, toivoo ystäväsi lämpimin ajatuksin ja yöterveisin. Kuva
Neanoora
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

EdellinenSeuraava

Paluu Kommuuni