Herson vapautetaan fasistien vallasta!

Järkevää keskustelua rakkaista tanssipartnereista

Re: Herson vapautetaan fasistien vallasta!

ViestiKirjoittaja Siiranmäki » 05.08.2022 17:45

Sergei kirjoitti:
Razor kirjoitti:
Teppo kirjoitti:Nimenomaan. Se koskee ihan kaikkia. Varsinkin tiltuja, jotka eivät muuta tee kuin vain sanovat

ei ole kukaan muu kuin yksi taho (ukraina) niin sanonut) ja sekin ilman tekoja. Ja samassa "sergei" sitten jo syyllisti Ukrainaa sen oamsta uutisesta. :happy:

Miksi sinun ja Venäjän pelkkä sanominen aina riittää, mutta ei muiden?

Katsos, kun Putinin todistaja on omasta mielestään salaisen faktan vartija. Muutama päivä sitten samainen olento julisti, että hän ei ole ollut päivääkään valehtelematta.
Slava Ukraini! Heroiam slava!
Siiranmäki
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Razor » 06.08.2022 06:02

Sergei kirjoitti:Miksi sinun ja Venäjän pelkkä sanominen aina riittää, mutta ei muiden?

Esitä kysymyksesi siten, että se on relevantti.
Olet itse logiikkalsi kerran asian siihen pisteeseen ajanut.
Razor
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Razor » 06.08.2022 06:04

Siiranmäki kirjoitti:Katsos, kun Putinin todistaja on omasta mielestään salaisen faktan vartija. Muutama päivä sitten samainen olento julisti, että hän ei ole ollut päivääkään valehtelematta.

Jälleen itse keksittyä sianpaskaa jolla jauhotit itsesi, mongoloidi.
Olen monessa yhteydessä kuuluttanut, että kyseesä on julkinen tai virallinen fakta. Näin ollen jäit paskapuheesta kiinni.

Ja samaten on kerrottu kyllä etten ole koskaan valhdellut. Idiootilta vain yli ymmärryksen mitä itse sekoilee.
Razor
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Tawanpelle » 07.08.2022 05:36

Orwellilaista iakaa, kun kumoikin osapuoli panee fasisteja ja natseja matalaksi

Huomaa, että juutalaismafia hallitsee kumpaakin osapuolta. Kyseessä on näköjään juutalaiseliitin suorittama nationalistien lahtaus
Tawanpelle
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Siiranmäki » 07.08.2022 06:38

Razor kirjoitti:
Siiranmäki kirjoitti:Katsos, kun Putinin todistaja on omasta mielestään salaisen faktan vartija. Muutama päivä sitten samainen olento julisti, että hän ei ole ollut päivääkään valehtelematta.

Jälleen itse keksittyä sianpaskaa jolla jauhotit itsesi, mongoloidi.
Olen monessa yhteydessä kuuluttanut, että kyseesä on julkinen tai virallinen fakta. Näin ollen jäit paskapuheesta kiinni.

Ja samaten on kerrottu kyllä etten ole koskaan valhdellut. Idiootilta vain yli ymmärryksen mitä itse sekoilee.

Etkö sinä olekaan erikoisasiantuntija asioissa, joihin otat kantaa - eli kaikissa? Miten "virallinen fakta" eroaa tavallisesta faktasta? Onko virallinen jonkin valtioelimen tai viranomaisen keksimä "fakta" vai mikä se on? Entäpä "julkinen fakta", miten se eroaa edellä mainituista?

En ole mongoloidi, joten valehtelit tai esitit todistamattoman mielipiteen siinäkin. Millaisia halventavia nimityksiä haluat itsestäsi käytettävän?

Eräs julkinen tosiasia on se, että sinä valehtelet. Olet valehdellut myös siinä, että et koskaan valehtele tai esitä mielipiteitä. Sinä valehtelet myös omien sanojesi mukaan. Vastasit "jokainen päivä", kun kysyin, että milloin et ole ollut valehtelematta.

Jos olisit sanonut, että valehtelet aina, olisit ollut salaviisas filosofi. Mietipä, miksi.
Siiranmäki
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Razor » 07.08.2022 11:58

Siiranmäki kirjoitti:Etkö sinä olekaan erikoisasiantuntija asioissa, joihin otat kantaa - eli kaikissa? Miten "virallinen fakta" eroaa tavallisesta faktasta? Onko virallinen jonkin valtioelimen tai viranomaisen keksimä "fakta" vai mikä se on? Entäpä "julkinen fakta", miten se eroaa edellä mainituista?

En ole mongoloidi, joten valehtelit tai esitit todistamattoman mielipiteen siinäkin. Millaisia halventavia nimityksiä haluat itsestäsi käytettävän?

Eräs julkinen tosiasia on se, että sinä valehtelet. Olet valehdellut myös siinä, että et koskaan valehtele tai esitä mielipiteitä. Sinä valehtelet myös omien sanojesi mukaan. Vastasit "jokainen päivä", kun kysyin, että milloin et ole ollut valehtelematta.

Jos olisit sanonut, että valehtelet aina, olisit ollut salaviisas filosofi. Mietipä, miksi.

Et esittänyt kysymystä joka olisi liittynyt viestiin johon vastasit. Ja ei mitenkänä eroa enkä ole koskaan niin väittänytkään. Kannattaa taas kerran selvittää, että mistä sekoilet.

Ja aika pahasti näyttää, että olet älämölö-paskasi perusteella. En myöskänä valehtele koskaan kuten olen monta kertaa osoittanut. Jäit taas itse kiinni valhe.paskastasi.

Eli taas tuli näyte siitä miten tuota t tuota mongloidin älämölö-paskaa viimeisessä virkeessäsi kun kuitenkin asian oikea laita on sinulle jo moensti kerrottu. Näin ollen jäit taas saappaan alle eli jauhotit itsesi kyseisellä oksentamisella. :clap:
Razor
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Siiranmäki » 07.08.2022 16:16

Razor kirjoitti:Et esittänyt kysymystä joka olisi liittynyt viestiin johon vastasit. Ja ei mitenkänä eroa enkä ole koskaan niin väittänytkään. Kannattaa taas kerran selvittää, että mistä sekoilet.

Ja aika pahasti näyttää, että olet älämölö-paskasi perusteella. En myöskänä valehtele koskaan kuten olen monta kertaa osoittanut. Jäit taas itse kiinni valhe.paskastasi.

Eli taas tuli näyte siitä miten tuota t tuota mongloidin älämölö-paskaa viimeisessä virkeessäsi kun kuitenkin asian oikea laita on sinulle jo moensti kerrottu. Näin ollen jäit taas saappaan alle eli jauhotit itsesi kyseisellä oksentamisella.

Jos ei ole mieleistäsi kysymystä, niin älä vastaa. Mölöttele vaan siellä omassa tunkkaisessa kammiossasi.

Ja taas valehtelit. Vai esititkö mielipiteen, että et valehtele? Et ole tosiaan koskaan kyennyt osoittamaan, että et koskaan valehtele. Olet itse väittänyt valehtelevasi joka päivä - vai oliko se väitteesi valhetta? Niin tai näin: olet siis valehdellut. Lisäksi esität yhtenään mielipiteitä mm. palstamme muista kirjoittajista.

Mitä solvauksia toivot itsestäsi käytettävän?
Siiranmäki
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Razor » 08.08.2022 05:47

Siiranmäki kirjoitti:Jos ei ole mieleistäsi kysymystä, niin älä vastaa. Mölöttele vaan siellä omassa tunkkaisessa kammiossasi.

Ja taas valehtelit. Vai esititkö mielipiteen, että et valehtele? Et ole tosiaan koskaan kyennyt osoittamaan, että et koskaan valehtele. Olet itse väittänyt valehtelevasi joka päivä - vai oliko se väitteesi valhetta? Niin tai näin: olet siis valehdellut. Lisäksi esität yhtenään mielipiteitä mm. palstamme muista kirjoittajista.

En niin vaan ohjeistan miten se kuuluu kysyä jott asiihen vastaan. Älämölö-paskasi ei oikein ole mairitellut sinua näissä sekoiluissasi.

Ja en taaskaan knu en ole vielä koskaan. Se on moensti jo faktulaaisesi kerrottu kun jo edellä kerrotiin joten vedit taas itsesi suohon itse keksimällä valhe-paskallasi. Onneksi olkoon jälleen. :clap:
Idioottolla ei onnistu näkäjänä lukeminen eikä asioiden ymmärtminen. :kill:
Razor
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Siiranmäki » 08.08.2022 20:35

Razor kirjoitti:
Siiranmäki kirjoitti:Jos ei ole mieleistäsi kysymystä, niin älä vastaa. Mölöttele vaan siellä omassa tunkkaisessa kammiossasi.

En niin vaan ohjeistan miten se kuuluu kysyä jott asiihen vastaan. Älämölö-paskasi ei oikein ole mairitellut sinua näissä sekoiluissasi.

Ja en taaskaan knu en ole vielä koskaan. Se on moensti jo faktulaaisesi kerrottu kun jo edellä kerrotiin joten vedit taas itsesi suohon itse keksimällä valhe-paskallasi. Onneksi olkoon jälleen.
Idioottolla ei onnistu näkäjänä lukeminen eikä asioiden ymmärtminen.

Sinulta se onneksi onnistuu tuo virheetön kirjoittaminen.

Mitä solvauksia sinusta voi käyttää? Voinko valita jonkin itse käyttämistäsi ilmaisuista? Kerro vain rohkeasti mielipiteesi.
Siiranmäki
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Razor » 09.08.2022 05:54

Siiranmäki kirjoitti:Sinulta se onneksi onnistuu tuo virheetön kirjoittaminen.

Mitä solvauksia sinusta voi käyttää? Voinko valita jonkin itse käyttämistäsi ilmaisuista? Kerro vain rohkeasti mielipiteesi.

Esitä asiasi siten, että se liittyy viestiin johon vastasit.

Alat olemaan taas kerran jauhotettu että höpötykseltäsi katoaa painoarvo, jälleen kerran.
Razor
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

EdellinenSeuraava

Paluu Venäjä/Nato