Razor kirjoitti:Siiranmäki kirjoitti:Katsos, kun Putinin todistaja on omasta mielestään salaisen faktan vartija. Muutama päivä sitten samainen olento julisti, että hän ei ole ollut päivääkään valehtelematta.
Jälleen itse keksittyä sianpaskaa jolla jauhotit itsesi, mongoloidi.
Olen monessa yhteydessä kuuluttanut, että kyseesä on julkinen tai virallinen fakta. Näin ollen jäit paskapuheesta kiinni.
Ja samaten on kerrottu kyllä etten ole koskaan valhdellut. Idiootilta vain yli ymmärryksen mitä itse sekoilee.
Etkö sinä olekaan erikoisasiantuntija asioissa, joihin otat kantaa - eli kaikissa? Miten "virallinen fakta" eroaa tavallisesta faktasta? Onko virallinen jonkin valtioelimen tai viranomaisen keksimä "fakta" vai mikä se on? Entäpä "julkinen fakta", miten se eroaa edellä mainituista?
En ole mongoloidi, joten valehtelit tai esitit todistamattoman mielipiteen siinäkin. Millaisia halventavia nimityksiä haluat itsestäsi käytettävän?
Eräs julkinen tosiasia on se, että sinä valehtelet. Olet valehdellut myös siinä, että et koskaan valehtele tai esitä mielipiteitä. Sinä valehtelet myös omien sanojesi mukaan. Vastasit "jokainen päivä", kun kysyin, että milloin et ole ollut valehtelematta.
Jos olisit sanonut, että valehtelet aina, olisit ollut salaviisas filosofi. Mietipä, miksi.