Excuse me!

Sana on vapaa!

Re: Excuse me!

ViestiKirjoittaja Tarleena » 10.11.2016 23:08

Täällä ei ole agendaa, vaan sana on vapaa. Tervetuloa joukkoon ja erimieltä saa olla. Toisin kuin valtamedioissa nykyään, missä sananvapaus on tarkoitettu enää vaan samanmielisille zombeille. Muutama nimimerkki täällä on roikkunut (kuten mä Tarleena) Iltalehden keskustelufoorumin sulkemisesta lähtien ja samalla nimellä. Itkupotkuraivareita ei kannata ottaa vaan antaa takaisin ja muistaa, että asiat riitelee. :wave:
Tarleena
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Shiro_Ishii » 10.11.2016 23:11

Tarleena kirjoitti:Täällä ei ole agendaa, vaan sana on vapaa. Tervetuloa joukkoon ja erimieltä saa olla. Toisin kuin valtamedioissa nykyään, missä sananvapaus on tarkoitettu enää vaan samanmielisille zombeille. Muutama nimimerkki täällä on roikkunut (kuten mä Tarleena) Iltalehden keskustelufoorumin sulkemisesta lähtien ja samalla nimellä. Itkupotkuraivareita ei kannata ottaa vaan antaa takaisin ja muistaa, että asiat riitelee. :wave:

Minä myös olen iltiksestä asti ollu oma sekoboltsi oma itseni....

Asiat riitelee ja me asioiden ääressä vaan :ihq:

Ehkä tää on ääriliberalismia pakoon lähteneiden turvasatama, kun mukaan mahtuu kuitenkin porukkaa kaikista ihmisryhmistä, tai sitten täällä olen vaan mä multipersoonana ja multinikki monilla nimimerkeillään. Ei voi tietää.
Aito Ug-trolli ja torikahvilan epävirallinen maskotti, ehkä koko maailman virallinen maskotti. Totuus ratkaisee.

Minä elän.
Shiro_Ishii
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja palvelut1 » 10.11.2016 23:20

Melko yksi mielisesti me täällä kannatetaan hillarya ja juutalaisia, sitte taas ateisteja ja parveke tupakkaa kammoksutaan. :smoke1:
palvelut1
VIERAILIJA
VIERAILIJA

ViestiKirjoittaja matson » 11.11.2016 00:29

Legba kirjoitti:Aloitus on vedätystä.

10 pistettä ja papukaijamerkki :biggrin2:
matson
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Shiro_Ishii » 11.11.2016 00:31

Hue veikkaisin.
Aito Ug-trolli ja torikahvilan epävirallinen maskotti, ehkä koko maailman virallinen maskotti. Totuus ratkaisee.

Minä elän.
Shiro_Ishii
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Ukkotuumii » 11.11.2016 00:48

Ei muuta kun mukaan vaan. Yleensä varttuneemmat, en ikää tarkoita, ovat kyenneet keskustelemaan asioista ja haukkumaan toisen erilaista mielipidettä, jotkut jopa perustelemaankin. Tosin en minä. Muutamilla on sitten ilo käydä kiinni erilaisen mielipiteen esittäjän persoonaan. Kai joskus minäkin.

Tervetuloa te :hymis: ?
Ukkotuumii
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Legba » 11.11.2016 07:29

"Ollaan tässä tyttöporukalla" juu. Lavetto?
Legba
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Backstage » 11.11.2016 07:30

Legba kirjoitti:"Ollaan tässä tyttöporukalla" juu. Lavetto?

Se narsisti ei pysty pysymään päivääkään pois täältä forumilta.
Backstage
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja awa » 11.11.2016 07:49

Backstage kirjoitti:
Legba kirjoitti:"Ollaan tässä tyttöporukalla" juu. Lavetto?

Se narsisti ei pysty pysymään päivääkään pois täältä forumilta.

:D :mrgreen:
Otat vaa asiakses miettiä sitä, ketkä ovat oikeita ystäviä ja ketkä perässähiihtelijöitä ja keitä itse käytät hyväksesi esittämällä ystävää, vaikka oikeasti et olekaan. Metsäsusi
awa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja awa » 11.11.2016 07:57

*Haamis kirjoitti:
matson kirjoitti:
*Haamis kirjoitti:
ojatuomi kirjoitti:
*Haamis kirjoitti:
Krissen kirjoitti:Ollaan tässä tyttöporukalla hiukan kartoitettu erilaisia keskustelupaikkoja. Löysimme tänne MV-lehden keskustelufoorumin kautta. Meille on kumminkin jäänyt epäselväksi se, että keitä te olette. Tämä paikka vaikuttaa aika erikoiselta siksi koska teillä ei ole mitään selkeää agendaa, mutta olette silti joitain poikkeuksia lukuun ottamatta melko yksimielisiä. Joten voiko esittää sellaisen kysymyksen, että keitä te olette ja miten olette löytäneet toisenne?

:)

:happygirl

Kysymys taisi olla liian vaikea, *Haamis koittaa löytää ensin itsensä. ;)

Mitä vittua :biggrin2:

Sieltäkö löytyi :shock:

Oliko tuossa jotain puhetta MV lehdestä...

Tämä maininta minutkin herätti "tyttöporukan puuhastelusta". Missä "porukan" muut tytöt piileskelevät?
Otat vaa asiakses miettiä sitä, ketkä ovat oikeita ystäviä ja ketkä perässähiihtelijöitä ja keitä itse käytät hyväksesi esittämällä ystävää, vaikka oikeasti et olekaan. Metsäsusi
awa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu