Mistä olette onnellisia tänään?

Sana on vapaa!

Mistä olette onnellisia tänään?

ViestiKirjoittaja Pistaasi » 02.12.2016 18:46

Niin, mistä kaikesta olette onnellisia tänään? :kahvi:

Ystävä tulossa käymään soitti juuri ja siitä että sain verhot asennettua ja että melkein kaikki on siistiä ja että goudaa on jääkapissa leivän päälle.
Kukka ja lintu ovat ilon opettajia.
~ Sören Kierkegaard
Pistaasi
Vuoden Torikahvilalainen
Vuoden Torikahvilalainen

Paikkakunta: 25 000–28 000 valovuoden päässä Linnunradan keskustasta galaksin kierteishaarojen välissä.

Re: Mistä olette onnellisia tänään?

ViestiKirjoittaja Go2Urho » 02.12.2016 18:50

Eipä tässä ole syytä iloon eikä suruun. Mut voinhan mä olla onnellinen siitä et sä olet onnellinen, ja surullinen siitä, että minä en ole se vieras ;)
Go2Urho

ViestiKirjoittaja Shiro_Ishii » 02.12.2016 18:50

No mä en oo nyt just onnellisimmillani, mut ainakin järjestystä tulossa kaaoksen keskelle ja on ainakin hieman helpottunut olo, mutta hieman haikea.
Aito Ug-trolli ja torikahvilan epävirallinen maskotti, ehkä koko maailman virallinen maskotti. Totuus ratkaisee.

Minä elän.
Shiro_Ishii
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja HueHueHueXD » 02.12.2016 18:51

Neekereiden kuolemasta.
HueHueHueXD
Vuoden rapajuoppo.
Vuoden rapajuoppo.

ViestiKirjoittaja Go2Urho » 02.12.2016 18:55

HueHueHueXD kirjoitti:Neekereiden kuolemasta.

Yhdyn Timo Soiniin ainakin siinä asiassa, että elämä on pyhä. Jokaisella on vain yksi ainoa elämä, ja kenenkään kohdalla sen ei pidä olla pelkkä kärsimysnäytelmä. Ei edes neekerin, ja tuskin yksikään neekeri sun elintasoasi laskee, sillä perithän miljoonia.
Viimeksi muokannut Go2Urho päivämäärä 02.12.2016 18:56, muokattu yhteensä 1 kerran
Go2Urho

ViestiKirjoittaja Go2Urho » 02.12.2016 18:58

Shiro_Ishii kirjoitti:
HueHueHueXD kirjoitti:Jokainen nälkään kuollut neekerilapsi naurattaa. Ali-ihmisiä vähemmän kuormittamassa valkoisen ihmisen elämää.

Muutamalla ydinpaukulla voitais tarjota noille kivuton eutanasia.

Ei varmaankaan saisi sanoa, mutta heitänkin puoli huumorilla. Nimittäin jos aloitat itsestäsi kärsimykset loppuu välittömästi pelkällä kakskakkosella :)
Go2Urho

ViestiKirjoittaja Icemonkey3 » 02.12.2016 19:00

Vaimosta, koirista ja papukaijasta ainakin ja siitä, että ruokaa vielä piisaa ja siitä, että ei joudu yöpymään tuolla ulkona teltassa ja kerjäämään lapun kanssa avustuksia kadunkulmissa.
Niin sitten viellä tuosta Large Margesta (Foorti tuolla kadulla).
Muutoin olen sitä mieltä, että Kartago on tuhottava.
Icemonkey3
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Legba » 02.12.2016 19:00

On mukava olla elossa suht tajuissaan ja älyissään hommat kunnossa joka suuntaan.
Legba
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja HueHueHueXD » 02.12.2016 19:02

Go2Urho kirjoitti:
HueHueHueXD kirjoitti:Neekereiden kuolemasta.

Yhdyn Timo Soiniin ainakin siinä asiassa, että elämä on pyhä. Jokaisella on vain yksi ainoa elämä, ja kenenkään kohdalla sen ei pidä olla pelkkä kärsimysnäytelmä. Ei edes neekerin ja tuskin yksikään neekeri sun elintasoasi laskee, sillä perithän miljoonia.

Eipä tullut miljoonia vaan 1,2 milliä. Joka nyt ihan kohtuu potti siihen nähden ettei työt kiinnostaneet ennen tuotakaan. Elämä voi olla pyhä ja varmasti onkin jokaisen kuukerin ja minunkin kohdallani ja sinunkin. Mitä sillä silti väliä? Jokainen täältä lähdetään joka tapauksessa. Vai luuletko, että olen niin empaattinen tai jopa symppis, että minua kiinnostaa vitunkarvan vertaa jonkun ihmisen kuolema? Kirjoittelet nyt kummiskin ihmiselle joka ei ole edes tippaakaan tirauttanut edes omaistensa kuolemasta.
HueHueHueXD
Vuoden rapajuoppo.
Vuoden rapajuoppo.

ViestiKirjoittaja Shiro_Ishii » 02.12.2016 19:03

Go2Urho kirjoitti:
Shiro_Ishii kirjoitti:
HueHueHueXD kirjoitti:Jokainen nälkään kuollut neekerilapsi naurattaa. Ali-ihmisiä vähemmän kuormittamassa valkoisen ihmisen elämää.

Muutamalla ydinpaukulla voitais tarjota noille kivuton eutanasia.

Ei varmaankaan saisi sanoa, mutta heitänkin puoli huumorilla. Nimittäin jos aloitat itsestäsi kärsimykset loppuu välittömästi pelkällä kakskakkosella :)

Niin kato ku mä oon jo muutenkin aina ollu valmis lopulliseen ratkaisuun omalta kohdalta, niin mä voin ihan puolueettomasti heitellä totuuksia. Mulla ei oo mitään kärsimyksiä, mut muiden kärsimyksiä voi empatiakiimassa yrittää lievittää, tai ainakin yrittää keksiä hyviä vaihtoehtoja ja onhan se kiva jos saa eheytettyä empatiafoobisen.
Aito Ug-trolli ja torikahvilan epävirallinen maskotti, ehkä koko maailman virallinen maskotti. Totuus ratkaisee.

Minä elän.
Shiro_Ishii
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

Seuraava

Paluu Yleinen keskustelu