Sipilän yritys

Sana on vapaa!

Re: Sipilän yritys

ViestiKirjoittaja *Haamis » 02.12.2016 22:25

Pistaasi kirjoitti:
*Haamis kirjoitti:
Pistaasi kirjoitti:
*Haamis kirjoitti:
Nevat kirjoitti:Yritysjohtaja Sipilä johtaa nyt yritystä SUOMI!!! Joten turvat kiinni täälläkin tai Juha alkaa "tuulettamaan" :rolleyes:

Mitäs tässä, Sipilällä on oikeus antaa kaikille ihmisille synnit anteeksi...halutessaan. Kuten kaikilla muillakin lestadiolaisilla.
Ihme juttu sinänsä :angel:

Hitsi se vaatii pokkaa, olen monesti miettinyt. Siis ei se syntien anteeksiantaminen niinkään, vaan nousta ylös siellä porukassa ja kertoa kaikkien kuullen synnit.

En tiedä ovatko lestadiolaiset ihan niin rehellisiä että tunnustaisivat koko seuraväen kuullen. Mutta niissä "ojennuskokouksissa" on pakko selitellä.
Helluntailaisten telttakokouksissa kyllä avaudutaan viimosen päälle.. :oops:

Kyllä, olen pienenä kuullut kaikenlaisia syntejä. Esiaviollisesta seksistä kateellisiin ajatuksiin. Äitini oli lestaadiolainen ja kuljin hänen mukanaan seuroissa pienenä.

Anteeksi kun yritin viisastella, no tosin tuo oli vain minun tietoni. Suvussani ei ole tuota suuntaa, mutta naapurin nuorten kanssa tuli käytyä rauhanyhdistyksen tilaisuuksissa. Minua kyllä vähän hirvitti joskus..
" Elämässä ei kannattaisi tehdä samaa tyhmyyttä kahteen kertaan,
valikoima on sen verran runsas"
*Haamis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Backstage » 02.12.2016 22:34

*Haamis kirjoitti:
Pistaasi kirjoitti:
*Haamis kirjoitti:
Pistaasi kirjoitti:
*Haamis kirjoitti:
Nevat kirjoitti:Yritysjohtaja Sipilä johtaa nyt yritystä SUOMI!!! Joten turvat kiinni täälläkin tai Juha alkaa "tuulettamaan" :rolleyes:

Mitäs tässä, Sipilällä on oikeus antaa kaikille ihmisille synnit anteeksi...halutessaan. Kuten kaikilla muillakin lestadiolaisilla.
Ihme juttu sinänsä :angel:

Hitsi se vaatii pokkaa, olen monesti miettinyt. Siis ei se syntien anteeksiantaminen niinkään, vaan nousta ylös siellä porukassa ja kertoa kaikkien kuullen synnit.

En tiedä ovatko lestadiolaiset ihan niin rehellisiä että tunnustaisivat koko seuraväen kuullen. Mutta niissä "ojennuskokouksissa" on pakko selitellä.
Helluntailaisten telttakokouksissa kyllä avaudutaan viimosen päälle.. :oops:

Kyllä, olen pienenä kuullut kaikenlaisia syntejä. Esiaviollisesta seksistä kateellisiin ajatuksiin. Äitini oli lestaadiolainen ja kuljin hänen mukanaan seuroissa pienenä.

Anteeksi kun yritin viisastella, no tosin tuo oli vain minun tietoni. Suvussani ei ole tuota suuntaa, mutta naapurin nuorten kanssa tuli käytyä rauhanyhdistyksen tilaisuuksissa. Minua kyllä vähän hirvitti joskus..

Jaa tämmöinenkin on...

http://rauhanyhdistys.fi/
Backstage
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Nevat » 02.12.2016 23:32

"Tuulettamisella" tarkoitin tietysti sitä kun vittuilijat heitetään läpi ovi tai ikkunalasin :rolleyes:
Nevat

ViestiKirjoittaja Icemonkey3 » 03.12.2016 06:10

Backstage kirjoitti:Juhalle sopisi johdettavaksi Rautatieaseman vessan kassa ja siivous.

Ei sille kassaa voi uskoa.
Muutoin olen sitä mieltä, että Kartago on tuhottava.
Icemonkey3
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Keke Ilomaa » 03.12.2016 07:20

Icemonkey3 kirjoitti:
Backstage kirjoitti:Juhalle sopisi johdettavaksi Rautatieaseman vessan kassa ja siivous.

Ei sille kassaa voi uskoa.

Heh :lol:

Terveisiä Oreganoon tai missä hippistatessa nyt satuttekin olemaan :)
Mommy's Alright, Daddy's Alright
they just seem a little weird.
Keke Ilomaa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

Edellinen

Paluu Yleinen keskustelu