Onko teillä käynyt omituisia vieraita?

Sana on vapaa!

Re: Onko teillä käynyt omituisia vieraita?

ViestiKirjoittaja Pistaasi » 09.12.2016 23:53

anarkistialkuasukas kirjoitti:En tiedä millainen on normaali vieras niin en osaa vastata kysymykseen.

Tarkoitin omituisella vieraalla suurinpiirtein sellaista joka aiheuttaa käytöksellään hämmennystä ja sellaista toivoa että poistuisipa jo. :hymis:
Kukka ja lintu ovat ilon opettajia.
~ Sören Kierkegaard
Pistaasi
Vuoden Torikahvilalainen 2016
Vuoden Torikahvilalainen 2016

Paikkakunta: 25 000–28 000 valovuoden päässä Linnunradan keskustasta galaksin kierteishaarojen välissä.

ViestiKirjoittaja anarkistialkuasukas » 09.12.2016 23:55

Pistaasi kirjoitti:
anarkistialkuasukas kirjoitti:En tiedä millainen on normaali vieras niin en osaa vastata kysymykseen.

Tarkoitin omituisella vieraalla suurinpiirtein sellaista joka aiheuttaa käytöksellään hämmennystä ja sellaista toivoa että poistuisipa jo. :hymis:

Jaa, no tuo pätee kyllä melkein kaikkiin frendeihini, mutta ei mun luona vaan jossain muualla, tai sitten se johtuu minusta.
Se on sanomattakin selvää että aivan kaikkea ei tarvitse sanoa ääneen.
anarkistialkuasukas
Vuoden sisällöntuottaja 2016

ViestiKirjoittaja D.J Duck » 10.12.2016 02:49

Joskus on tehty tutkimus, että jos WC:ssä on lääkekaappi niin noin 80% vieraista kurkkaa sinne.
D.J Duck
VIERAILIJA
VIERAILIJA

ViestiKirjoittaja anarkistialkuasukas » 10.12.2016 08:36

D.J Duck kirjoitti:Joskus on tehty tutkimus, että jos WC:ssä on lääkekaappi niin noin 80% vieraista kurkkaa sinne.

Niin ja minä en, eli ilmeisesti en ole normaali vieras.
anarkistialkuasukas

ViestiKirjoittaja D.J Duck » 10.12.2016 08:48

anarkistialkuasukas kirjoitti:
D.J Duck kirjoitti:Joskus on tehty tutkimus, että jos WC:ssä on lääkekaappi niin noin 80% vieraista kurkkaa sinne.

Niin ja minä en, eli ilmeisesti en ole normaali vieras.

En minäkään, joten ei haittaa.
D.J Duck
VIERAILIJA
VIERAILIJA

ViestiKirjoittaja Kasipallo » 10.12.2016 10:58

Poliisi, joulupukki, Elisan asentaja, kiinteistöyhtiön putkimies ja muutama kiinteistönvälittäjä. Todella outoja. Varmaan ulkoavaruudesta.
Lord, take me downtown, I'm just lookin' for some tush.
Kasipallo
Valvoja
Valvoja

ViestiKirjoittaja *Haamis » 10.12.2016 12:29

Neanoora kirjoitti:Mun mielestäni yks omituisimmista meillä käyvistä vieraista on se sukulaistätini, joka pittää 'tupatarkastuksen' aina. Hällä on niin hiton hyvä muistikin, että huomauttaa mulle, jos esim. samat verhot on olleet liian kauan ikkunoissani. :wtf: :lolno:

Voi kun kuulostaa tutulta. Kerran oma tätini(se suvun vanhapiika) aukaisi oikein vaatekaappini oven, vissiin ilmeestäni näki ettei kannata moittia, sanoi vaan että jaa sinä pidät vaatteitasi näin...
No eihän se kaapin sisältö missään esittelykunnossa ollutkaan, *sävysävyyn*, mutta minulle kelpasi.

Mä viälä täss vaihees varoon ku meen sukulaisihini notten vahtaa mitää nurkkaa kovin tarkoon.
saa sitte nähärä ku ikää karttuu ja perintögeenit saa vallan... :tappelu:
*Haamis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja D.J Duck » 10.12.2016 13:03

Omituisin vieras löytyi kerran vuosia sitten olohuoneen sohvalta. Eukon kanssa oltiin makuuhuoneessa ja alettiin ihmettelemään, että mistä kuuluu kuorsausta. Sieltä sohvalta löytyi sitten mustapartainen kuorsaava ukko. Revin sen ylös ja taisin siinä samalla vähän kolhaistakin kun karjuin et nyt ala painua helvettiin. Terassin ovesta oli päässyt sisään ja oli ilmeisesti erehtynyt asunnosta.
D.J Duck
VIERAILIJA
VIERAILIJA

ViestiKirjoittaja anarkistialkuasukas » 10.12.2016 13:05

D.J Duck kirjoitti:Omituisin vieras löytyi kerran vuosia sitten olohuoneen sohvalta. Eukon kanssa oltiin makuuhuoneessa ja alettiin ihmettelemään, että mistä kuuluu kuorsausta. Sieltä sohvalta löytyi sitten mustapartainen kuorsaava ukko. Revin sen ylös ja taisin siinä samalla vähän kolhaistakin kun karjuin et nyt ala painua helvettiin. Terassin ovesta oli päässyt sisään ja oli ilmeisesti erehtynyt asunnosta.

Se oli varmaan sama mies joka murhasi Auerin puolison :shock:
anarkistialkuasukas

ViestiKirjoittaja D.J Duck » 10.12.2016 13:08

anarkistialkuasukas kirjoitti:
D.J Duck kirjoitti:Omituisin vieras löytyi kerran vuosia sitten olohuoneen sohvalta. Eukon kanssa oltiin makuuhuoneessa ja alettiin ihmettelemään, että mistä kuuluu kuorsausta. Sieltä sohvalta löytyi sitten mustapartainen kuorsaava ukko. Revin sen ylös ja taisin siinä samalla vähän kolhaistakin kun karjuin et nyt ala painua helvettiin. Terassin ovesta oli päässyt sisään ja oli ilmeisesti erehtynyt asunnosta.

Se oli varmaan sama mies joka murhasi Auerin puolison :shock:

Ei se oli oikeasti mustapartainen, tunnistan sen vieläkin ja on nykyään harmaaparta. En kyllä ihan varma ole, saattaa olla jo pari vuotta kun olen viimeksi nähnyt.
D.J Duck
VIERAILIJA
VIERAILIJA

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu