Mikä on tärkein esineenne?

Sana on vapaa!

Mikä on tärkein esineenne?

ViestiKirjoittaja Pistaasi » 10.12.2016 00:15

Mikä on tärkein tai rakkain esineenne/muistonne ?

Tuli vielä mieleen tuosta kun olin Butch siinä Pulp Fiction höpötestissä niin että onko teillä jotain niin tärkeää esinettä tai asiaa (ei ihmistä) jonka takia vaarantaisitte tulevaisuutenne?
Kukka ja lintu ovat ilon opettajia.
~ Sören Kierkegaard
Pistaasi
Vuoden Torikahvilalainen 2016

Paikkakunta: 25 000–28 000 valovuoden päässä Linnunradan keskustasta galaksin kierteishaarojen välissä.

Re: Mikä on tärkein esineenne?

ViestiKirjoittaja anarkistialkuasukas » 10.12.2016 00:20

Viisasten kivi.
Se on sanomattakin selvää että aivan kaikkea ei tarvitse sanoa ääneen.
anarkistialkuasukas
Vuoden sisällöntuottaja 2016
Vuoden sisällöntuottaja 2016

ViestiKirjoittaja Backstage » 10.12.2016 00:21

anarkistialkuasukas kirjoitti:Viisasten kivi.

Keskity sinä vain bongiin, häviäjä.

Captain Koons oli se hahmo joka hautoi tätä kelloa ahterissaan monen monituista vuotta mutta se on asian vierestä.

Esineet fyysisinä asioina eivät ole tärkeitä mutta asiat ovat eri asia.

Jossakin vaiheessa on nostettava vastarinta pystyyn länsimaiden islamisaation edessä, sen edestä tulee taistella.
Backstage
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Pistaasi » 10.12.2016 00:23

Minun tärkeimmät esineet ovat eräs äitini maalaama maalaus ja isoisoisän tekemä vitriini (pelkät tunnearvot), mutta en palaisi niitä turvasta hakemaan jos mafiapomo olisi perässäni.
Kukka ja lintu ovat ilon opettajia.
~ Sören Kierkegaard
Pistaasi

Paikkakunta: 25 000–28 000 valovuoden päässä Linnunradan keskustasta galaksin kierteishaarojen välissä.

ViestiKirjoittaja Backstage » 10.12.2016 00:24

Pistaasi kirjoitti:Minun tärkeimmät esineet ovat eräs äitini maalaama maalaus ja isoisoisän tekemä vitriini (pelkät tunnearvot), mutta en palaisi niitä turvasta hakemaan jos mafiapomo olisi perässäni.

Esineitä saa lisää mutta aatteet ylittävät henkisen ja fyysisen ulottuvuuden.
Backstage
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Veli Pontikka » 10.12.2016 00:27

Valokuvat, niitä ei ole paljoa ja viitäkään ei ole paperimuodossa, mutta niiden menettäminen harmittaisi. Yhdenkään esineen tähden en vaarantaisi mitään.
IL Refugee ja se porsas, jonka susi söi.
Veli Pontikka
Kauhee Apina!
Kauhee Apina!

ViestiKirjoittaja Neanoora » 10.12.2016 00:45

Veli Pontikka kirjoitti:Valokuvat, niitä ei ole paljoa ja viitäkään ei ole paperimuodossa, mutta niiden menettäminen harmittaisi. Yhdenkään esineen tähden en vaarantaisi mitään.

Kyllä ne vanahat valokuvat albumeissa ois mullekin ne, jotka ottasin mukaan, jos joutusin sellaiseen äkkilähtötilanteeseen. Huonekaluja, astioita ja vaatteitahan saa aina uusia, mutta muistoja ei niinkään.
Neanoora
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Icemonkey3 » 10.12.2016 00:50

Pistaasi kirjoitti:Minun tärkeimmät esineet ovat eräs äitini maalaama maalaus ja isoisoisän tekemä vitriini (pelkät tunnearvot), mutta en palaisi niitä turvasta hakemaan jos mafiapomo olisi perässäni.

Minulla on kanssa yksi maalaus. Isoäitini maalaama hämäläinen koivikko. Oli vanhassa talossani ainoa maalaus seinällä. Loput oli varastossa kaupan puolella. Nyt odottaa huolellisesti pakattuna muuttoa tänne kauas.
Kitara tietysti. Mikä tahansa, mutta, jos yksi pitää valita niin se on musta Gibson Les Paul Custom. Lähes kaikki kultaukset on hankautuneet pois. Kaulasta hioutuneet maalit pois ja bodyssakin mahonki paistaa maalinrippeitten lomassa.
Muutoin olen sitä mieltä, että Kartago on tuhottava.
Icemonkey3
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Teddy » 10.12.2016 00:58

Minulla on pari korua, joista en ihan hevillä luopuisi.

Toinen on useamman sukupolven takaa peritty rannerengas - isoäitini omalta isoäidiltään perintönä saama.

Se toinen on pikkubroidini minulle tekemä kaulakoru, vedenhioma kivi, johon hän suurella vaivalla porasi reiän ohutta nahkaremmiä varten. Pikkuveljeä ei enää ole mutta koru on korvaamattoman rakas.
Teddy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja ahdasmielinentiukkapipo » 10.12.2016 06:09

Pistaasi kirjoitti:Mikä on tärkein tai rakkain esineenne/muistonne ?

Tuli vielä mieleen tuosta kun olin Butch siinä Pulp Fiction höpötestissä niin että onko teillä jotain niin tärkeää esinettä tai asiaa (ei ihmistä) jonka takia vaarantaisitte tulevaisuutenne?

Ei mitään noin tärkeää ja korvaamatonta!
ahdasmielinentiukkapipo
VIERAILIJA
VIERAILIJA

Seuraava

Paluu Yleinen keskustelu