Bahrainiin rakennettava suuri ev.luterilainen kirkko

Sana on vapaa!

Bahrainiin rakennettava suuri ev.luterilainen kirkko

ViestiKirjoittaja redrum » 05.01.2017 10:10

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2017010 ... 9_uu.shtml

Bahrainissa pidettävä suuri kristillinen juhlakokous.
redrum
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

Re: Bahrainiin rakennettava suuri ev.luterilainen kirkko

ViestiKirjoittaja ojatuomi » 05.01.2017 10:23

Linkki ei aivan liity kirjoitettuun tekstiin mutta aloittaja teki ilmeisesti kuitenkin parhaansa. :smoke1:
ojatuomi
VIERAILIJA
VIERAILIJA

ViestiKirjoittaja Ässä » 05.01.2017 10:28

Jos moskeija rakennetaan niin pitää saada kaikkien niiden ihmisten nimet jotka päätöksen tekivät. Moskeijan pystyttäminen on näiden päättäjien avoin sodanjulistus suomalaisille.
Ässä
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Legba » 05.01.2017 10:33

Helsingissä tehdään suuri virhe jos suurmoskeija rakennetaan. Se moskeija on samanlainen muslimien voiman ja ylemmyyden osoitus kuin hiekka-apinoiden muukin hilluminen.
Legba
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja awa » 05.01.2017 10:36

Elämme aikaa, jolloin ihmisillä ei ole rajoja eikä rajojen kunnioitusta. Ei valtioiden välillä eikä yksityiselämässään.
Seurauksena ei voi olla muu kuin kaaos Baabelin tornin hajoamisen tapaan.
Aina kun jokin asia / hyvinvointi menee liiallisuuksiin alkaa tuho, muodossa tai toisessa.
Otat vaa asiakses miettiä sitä, ketkä ovat oikeita ystäviä ja ketkä perässähiihtelijöitä ja keitä itse käytät hyväksesi esittämällä ystävää, vaikka oikeasti et olekaan. Msusi
Muuten olen sitä mieltä, että rajat kiinni ja vieraiden on aika lähteä kotiinsa.
awa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja redrum » 05.01.2017 10:55

ojatuomi kirjoitti:Linkki ei aivan liity kirjoitettuun tekstiin mutta aloittaja teki ilmeisesti kuitenkin parhaansa. :smoke1:

Panin tekstiin parhaintani. Enempään en pysty.
redrum
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Shiro_Ishii » 05.01.2017 11:00

Pitäähän saatananpalvojille oma mökki olla, kun muuten nuo saatananpalvojat keskittyy pelkästään liikaa maallisiin iloihin.
Aito Ug-trolli ja torikahvilan epävirallinen maskotti, ehkä koko maailman virallinen maskotti. Totuus ratkaisee.

Minä elän.
Shiro_Ishii
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Shiro_Ishii » 05.01.2017 11:14

Se on muuten jännä juttu miten tämä kaikki voidaan nähdä kahden uskonnon kautta kokonaan. Kristinusko ja Islam ovat täysin toisiaan vastaan. Jos et noudata kristiuskon oppeja, niin noudatat periaatteessa islamia ja päin vastoin. No sehän tässä onkin hauskaa, kun nuo vapaamieliset kannattavat islamia. Islam on kaukana vapaamielisestä, mutta jotenkin nämä kristittyjen vapaamieliset lapsoset kannattavat sitä ideologiaa kuin riivattuina.

Sateenkaarihan on Jeesukseen liitetty juttu ja varsinkin nuo sateenkaarilapset ovat täysin humaltuneita ja jurripäissään julistavat vapaamielisyyden ilosanomaa.
Aito Ug-trolli ja torikahvilan epävirallinen maskotti, ehkä koko maailman virallinen maskotti. Totuus ratkaisee.

Minä elän.
Shiro_Ishii
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja awa » 05.01.2017 11:18

Shiro_Ishii kirjoitti:Se on muuten jännä juttu miten tämä kaikki voidaan nähdä kahden uskonnon kautta kokonaan. Kristinusko ja Islam ovat täysin toisiaan vastaan. Jos et noudata kristiuskon oppeja, niin noudatat periaatteessa islamia ja päin vastoin. No sehän tässä onkin hauskaa, kun nuo vapaamieliset kannattavat islamia. Islam on kaukana vapaamielisestä, mutta jotenkin nämä kristittyjen vapaamieliset lapsoset kannattavat sitä ideologiaa kuin riivattuina.

Sateenkaarihan on Jeesukseen liitetty juttu ja varsinkin nuo sateenkaarilapset ovat täysin humaltuneita ja jurripäissään julistavat vapaamielisyyden ilosanomaa.

Kun ihmiset ovat sekaisin niin maailmakin on sekaisin.
Otat vaa asiakses miettiä sitä, ketkä ovat oikeita ystäviä ja ketkä perässähiihtelijöitä ja keitä itse käytät hyväksesi esittämällä ystävää, vaikka oikeasti et olekaan. Msusi
Muuten olen sitä mieltä, että rajat kiinni ja vieraiden on aika lähteä kotiinsa.
awa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Shiro_Ishii » 05.01.2017 11:20

awa kirjoitti:
Shiro_Ishii kirjoitti:Se on muuten jännä juttu miten tämä kaikki voidaan nähdä kahden uskonnon kautta kokonaan. Kristinusko ja Islam ovat täysin toisiaan vastaan. Jos et noudata kristiuskon oppeja, niin noudatat periaatteessa islamia ja päin vastoin. No sehän tässä onkin hauskaa, kun nuo vapaamieliset kannattavat islamia. Islam on kaukana vapaamielisestä, mutta jotenkin nämä kristittyjen vapaamieliset lapsoset kannattavat sitä ideologiaa kuin riivattuina.

Kun ihmiset ovat sekaisin niin maailmakin on sekaisin.

Mä olen aina luullu et mä olen sekasin.. Ehkä mä en olekaan ihan niin sekasin...

Minä elän.
Shiro_Ishii
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

Seuraava

Paluu Yleinen keskustelu