Valtteri, polkupyörä, 10v. tyttö presidentti

Sana on vapaa!

Valtteri, polkupyörä, 10v. tyttö presidentti

ViestiKirjoittaja Icemonkey3 » 05.01.2017 15:37

Valtteri, polkupyörä, 10v. tyttö. presidentti.
Muutoin olen sitä mieltä, että Kartago on tuhottava.
Icemonkey3
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

Re: Valtteri, polkupyörä, 10v. tyttö presidentti

ViestiKirjoittaja perhosefekti » 05.01.2017 15:48

Onko presidentti järkyttynyt näistä suomitytärten raiskauksista, joita maahantulijat on tehnyt, siinä määrin, että on mediassa ottanut henkilökohtaisesti kantaa, ja todennut, että "Tällaista ei saa Suomessa tapahtua?

Valtterin ja polkupyörän puolesta on niin tehnyt. Otsikko on MTV-uutisista:

"Presidentti Niinistö järkyttyi Valtterin, 11, tarinasta: "Tällaista ei saa Suomessa tapahtua"

Omasta mielestä noita kahta eri tapahtumaa ei edes voi rinnastaa samalle tasolle. Se on yököttävää. Valtteri sai uuden pyöränsä, ansaitsi sen tai ei. Tyttö ei fyysistä koskemattomuuttaan takaisin saa, eikä henkisiä haavojakaan olemattomiksi. Koskaan.
perhosefekti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Slaba » 05.01.2017 15:53

Valtakunnan Virallinen Mielensäpahoittaja ei ota tähän 10-vuotiaan tytön raiskaukseen kantaa, koska kyseessä on vain valitettava yksittäistapaus. Mikä on raiskauksen uhrin suojaväri? Sekin vaikuttaa merkittävästi asiaan.
"Asiat saa näyttämään itselleen sopivilta, kunhan ottaa huomioon vain ne asiat, jotka itselle sopivat"

Vanha Kyrsäniemeläinen sanonta
(Yleisessä käytössä suvakkien mediassa)
Slaba
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja awa » 05.01.2017 16:09

Icemonkey3 kirjoitti:Valtteri, polkupyörä, 10v. tyttö. presidentti.

Niinistö on mennyt turhan arkipäiväisiin asioihin, mutta ilmeiseti näin käy, kun kaikki hallinnolliset tehtävät on riisuttu presidentiltä.
Tämänkin takana ovat vasemmisto/suvakit.
Otat vaa asiakses miettiä sitä, ketkä ovat oikeita ystäviä ja ketkä perässähiihtelijöitä ja keitä itse käytät hyväksesi esittämällä ystävää, vaikka oikeasti et olekaan. Msusi
Olen sitä mieltä, että rajat valvontaan ja vieraiden on aika lähteä kotiinsa.
awa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Legba » 05.01.2017 16:20

Miksi Niinistö tai muut johtavat poliitikot eivät julkisesti tuomitse tytön raiskausta tai muuta raiskausta? Olisi syytä tuomita, saatana.
Legba
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja vaaka » 05.01.2017 16:28

Hyvä kun joku ottaa asian esille. Noin se valitettavasti on. Jos valtion ylin johto tuomitsisi(ei-hyväksyisi) raiskaukset ja etenkin lapsiin sekä alaikäisiin kohdistuvat, voisiko se muokata yleistä milipidettä terveempään suuntaan?

Toki vihervasemmisto ja eva Biaudet tekisi tuostakin ihmisoikeus- ja rasismikantelun mädätysoikeuskanslerille.
vaaka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja awa » 05.01.2017 16:30

Legba kirjoitti:Miksi Niinistö tai muut johtavat poliitikot eivät julkisesti tuomitse tytön raiskausta tai muuta raiskausta? Olisi syytä tuomita, saatana.

Silloin astuisi suvakkien varpaille. Vaikuttaisiko se seuraavaan perisidentinvaalitulokseen!

Valtterin ongelmat ja raiskaukset ovat saman asian kaksi eri puolta.
Otat vaa asiakses miettiä sitä, ketkä ovat oikeita ystäviä ja ketkä perässähiihtelijöitä ja keitä itse käytät hyväksesi esittämällä ystävää, vaikka oikeasti et olekaan. Msusi
Olen sitä mieltä, että rajat valvontaan ja vieraiden on aika lähteä kotiinsa.
awa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Legba » 05.01.2017 16:36

Muslimilogiikkaan kuuluu sellainenkin seikka että jos ei pysty suojelemaan naisiaan tai lapsiaan ei ole kunnioituksen arvoinen.
Suomen establishment viestittää että ollaan heikkoja. Ei ole oikea linja.
Legba
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Icemonkey3 » 05.01.2017 17:12

perhosefekti kirjoitti:Onko presidentti järkyttynyt näistä suomitytärten raiskauksista, joita maahantulijat on tehnyt, siinä määrin, että on mediassa ottanut henkilökohtaisesti kantaa, ja todennut, että "Tällaista ei saa Suomessa tapahtua?

Valtterin ja polkupyörän puolesta on niin tehnyt. Otsikko on MTV-uutisista:

"Presidentti Niinistö järkyttyi Valtterin, 11, tarinasta: "Tällaista ei saa Suomessa tapahtua"

Omasta mielestä noita kahta eri tapahtumaa ei edes voi rinnastaa samalle tasolle. Se on yököttävää. Valtteri sai uuden pyöränsä, ansaitsi sen tai ei. Tyttö ei fyysistä koskemattomuuttaan takaisin saa, eikä henkisiä haavojakaan olemattomiksi. Koskaan.

Minä en kyennyt sanomaan kuin otsikon.
Minulla on nyt tyttärentytär nimeltä Ava. Ottosellainen. Mutta yhtäkaikki rakas. 8v.
Muutoin olen sitä mieltä, että Kartago on tuhottava.
Icemonkey3
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Slaba » 05.01.2017 17:19

Valtteri "jätettiin" pysäkille, tosin todisteet puuttuvat. Siihen Valtakunnan Virallinen Mielensäpahoittaja otti kyllä rajustikin kantaa. Ja kehui Valtsua rohkeaksi pojaksi. Milloin Valtakunnan Virallinen Mielensäpahoittaja ottaa kantaa tähän juttuun ja kehuu poikia rohkeiksi?

http://www.mtv.fi/uutiset/rikos/artikke ... sa/6253444

Kuinka paljon on tarpeeksi?
"Asiat saa näyttämään itselleen sopivilta, kunhan ottaa huomioon vain ne asiat, jotka itselle sopivat"

Vanha Kyrsäniemeläinen sanonta
(Yleisessä käytössä suvakkien mediassa)
Slaba
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

Seuraava

Paluu Yleinen keskustelu