Lakupiippu K-18. Mitä tämä kertoo Suomesta?

Sana on vapaa!

Re: Lakupiippu K-18. Mitä tämä kertoo Suomesta?

ViestiKirjoittaja Hobbes » 05.01.2017 21:37

Backstage kirjoitti:
Hobbes kirjoitti:
Backstage kirjoitti:
kalacalle kirjoitti:Takavuosina oli lapsille, lähes aidon näköisiä karkkitupakoita askissa. Ne taidettiin kieltää jo ensimmäisessä tupakanvastaisessa laissa, siis tupakan näköisiä mutta kuitenkin karkkia. lakupiippu nyt ei ole mitenkään sekoitettavissa oikeaan tupakkapiippuun.

Gateway drug, sokerikin aiheuttaa riippuvuutta. :smoke2:

Sokerihumalaisesta pikkulapsesta heroiiniriippuvaiseksi parikymppiseksi... :shock:

Jos näin ei käy luonnostaan niin alkavat lisäämään heroiinia sokeriin jossakin vaiheessa.

Lapsille karkkipäiväksi uusi hittituote: "Brown sugar" :think:
Ignorance is bliss. ~ Cypher
Hobbes
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Backstage » 05.01.2017 21:39

Hobbes kirjoitti:
Backstage kirjoitti:
Hobbes kirjoitti:
Backstage kirjoitti:
kalacalle kirjoitti:Takavuosina oli lapsille, lähes aidon näköisiä karkkitupakoita askissa. Ne taidettiin kieltää jo ensimmäisessä tupakanvastaisessa laissa, siis tupakan näköisiä mutta kuitenkin karkkia. lakupiippu nyt ei ole mitenkään sekoitettavissa oikeaan tupakkapiippuun.

Gateway drug, sokerikin aiheuttaa riippuvuutta. :smoke2:

Sokerihumalaisesta pikkulapsesta heroiiniriippuvaiseksi parikymppiseksi... :shock:

Jos näin ei käy luonnostaan niin alkavat lisäämään heroiinia sokeriin jossakin vaiheessa.

Lapsille karkkipäiväksi uusi hittituote: "Brown sugar" :think:

Heroiini oli ihan arkipäivän lääke suomessa vielä 40-luvulla, sitä määrättiin jopa yskään.

http://www.kaleva.fi/uutiset/kotimaa/he ... en/267724/

Ilmeisesti paha, paha asia ja meillä on tämän takia paljon heroiiniaddiktisia eläkeläisiä nykyään. ;)
Backstage
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Shiro_Ishii » 05.01.2017 21:52

Mä lueskelin yhestä yrtistä teininä ja siitä ihan sitten päättelin, et toi kuulostaa mun jutulta. Olin oikeessa. Alkohlin tiesin jo lapsuudessa huonoksi. No tupakkaa tuli poltettua ja lakupiippuja syötyä, mut ei ne lakupiipuja söin alta kymmen vuotiaana ja näitä paheita nyt vaan tuli kokeiltua lähempänä täyttä ikää. Mä voin paljastaa mikä on se suurin paheiden portti. Se on sosialismi. Ryhmässä tyhmyys tiivistyy.
Aito Ug-trolli ja torikahvilan epävirallinen maskotti, ehkä koko maailman virallinen maskotti. Totuus ratkaisee.

Minä elän.
Shiro_Ishii
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

Edellinen

Paluu Yleinen keskustelu