Tekoäly alkaa moderoida Suomi24:n keskusteluja

Sana on vapaa!

Re: Tekoäly alkaa moderoida Suomi24:n keskusteluja

ViestiKirjoittaja Shiro_Ishii » 16.02.2017 01:12

Mulla on nainen ja mä kyllä olen sitä mieltä, että ei sen kanssa tekoäly selviä. Hulluks tulisin, jos en jo olis. Mut se onkin mun vahvuus. Hehee. Joo mut joskus tuntuu, että hänen jutut ei ole tästä maailmasta ja ikävä kyllä ne ilmenee juuri riidellessä. Mut ei se mitään. Mun aseena on rakkaus ja yritän parhaani mukaan väistellä sanallisia tikareita, jotka viuhuu aivan ilman logiikkaa tuulessa ohitseni. No mut joskus otan osumaa ja huolella. Tai siis usein...

Hänen raivonsa on uskomaton haaste. Vaatii paljon uhrauksia, mut sitähän se rakastaminen on.

Hän on suunnattoman epäloogisen älykäs. Hän pystyy loihtimaan mistä tahansa asiasta riidan ja saan tuta hänen kiukkunsa ja on muuten aika ampiainen sille päälle sattuessa.
Aito Ug-trolli ja torikahvilan epävirallinen maskotti, ehkä koko maailman virallinen maskotti. Totuus ratkaisee.

Minä elän.
Shiro_Ishii
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

Re: Kertokaa testituloksista

ViestiKirjoittaja Per Vers » 16.02.2017 01:29

Icemonkey3 kirjoitti:
Keke Ilomaa kirjoitti:
Konservative kirjoitti:tervetuloa Suomi24 kirjoittelijat tänne Torikahvilaan, jos ja kun koette olonne ahdistavaksi entisellä palstallanne. :)

Juttujen tasosta tai niiden puutteesta päätellen Torikahvilan "uutisosio" on jo suoli24:sen kirjoittajien temmellyskenttä :?

Käsittääkseni "uutisosiolla" kahden osapuolen robotit ovat jämähtäneet johonkiin luuppiin.
Veikkaukseni on, että molemmilla on käytössä Commodore VIC-20-kompuutterit.

Voi ehkä olla niinkin, että käytössä on tekoälyn light-versio.
Ilmeisesti älytöntä tekoälyä vasta kehitellään. Ihminen on siis siltä osin vielä paras vaihtoehto.
Per Vers
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Shiro_Ishii » 16.02.2017 01:33

Epälooginen äly ja tunneäly sotkettuna samaan pakettiin, niin voi.. Kaikkeen sitä ihminen rakastuu umpimähkään, mut onhan se ihana tapaus.
Aito Ug-trolli ja torikahvilan epävirallinen maskotti, ehkä koko maailman virallinen maskotti. Totuus ratkaisee.

Minä elän.
Shiro_Ishii
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Per Vers » 16.02.2017 01:41

Shiro_Ishii kirjoitti:Epälooginen äly ja tunneäly sotkettuna samaan pakettiin, niin voi.. Kaikkeen sitä ihminen rakastuu umpimähkään, mut onhan se ihana tapaus.

Tarkoitatko siis niin, että tuohon ei tekoäly pystyisi?
Per Vers
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Konservative » 16.02.2017 03:04

Shiro_Ishii kirjoitti:Mulla on nainen ja mä kyllä olen sitä mieltä, että ei sen kanssa tekoäly selviä. Hulluks tulisin, jos en jo olis. Mut se onkin mun vahvuus. Hehee. Joo mut joskus tuntuu, että hänen jutut ei ole tästä maailmasta ja ikävä kyllä ne ilmenee juuri riidellessä. Mut ei se mitään. Mun aseena on rakkaus ja yritän parhaani mukaan väistellä sanallisia tikareita, jotka viuhuu aivan ilman logiikkaa tuulessa ohitseni. No mut joskus otan osumaa ja huolella. Tai siis usein...

Hänen raivonsa on uskomaton haaste. Vaatii paljon uhrauksia, mut sitähän se rakastaminen on.

Hän on suunnattoman epäloogisen älykäs. Hän pystyy loihtimaan mistä tahansa asiasta riidan ja saan tuta hänen kiukkunsa ja on muuten aika ampiainen sille päälle sattuessa.

:peukkuylös:
Konservative
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

Re: Kertokaa testituloksista

ViestiKirjoittaja anarkistialkuasukas » 16.02.2017 08:51

Icemonkey3 kirjoitti:Käsittääkseni "uutisosiolla" kahden osapuolen robotit ovat jämähtäneet johonkiin luuppiin.
Veikkaukseni on, että molemmilla on käytössä Commodore VIC-20-kompuutterit.

Se on aivan sama mistä aiheesta avaa ketjun niin ne kaksi poteroihinsa kaivautunutta osapuolta kääntää keskustelun talvisodan syihin ja seurauksiin, eikä kumpikaan osapuoli kykene esittämään täysin neutraalia analogiaa siitäkään aiheesta, tai myöntämään edes sitä että toinen maailmansota oli suoraa seurausta ensimmäisestä.
Se on sanomattakin selvää että aivan kaikkea ei tarvitse sanoa ääneen.
anarkistialkuasukas
Vuoden sisällöntuottaja
Vuoden sisällöntuottaja

Edellinen

Paluu Yleinen keskustelu