Timo Soini ei hae jatkoa PS:n johdossa

Sana on vapaa!

Re: Timo Soini ei hae jatkoa PS:n johdossa

ViestiKirjoittaja Keke Ilomaa » 06.03.2017 16:37

Tarleena kirjoitti:
Keke Ilomaa kirjoitti:
Marjatta kirjoitti:
Tarleena kirjoitti:
Marjatta kirjoitti:
ojatuomi kirjoitti:Huikeata analyysia ketjussa.
Minusta Persujen ei ainakaan kannata kuunnella haittamaahamuuttoa kannattavien suvakkikirjoittelijoiden joker*, Marjatta ja Kike neuvoja.

Haittamaahanmuuttajien kannattavia muka olisimme???? Järjen käyttö ja maltti olisi myös valttia näissäkin Torikahvilan keskustelijoilla. Halla-ahoko se nyt kaikertaa ja pelko siitä, että häntä ei valittaisi PS:n johtoon???
:toast: :kill:

- mutta parempiakin vaihtoehtoja olisivat Sampo Terho ja Jussi Niinistö, jos niinkuin persut haluaisivat politiikkaa tehdä ja jatkaa hallituksessa. :toast:

Mitäs mieltä olet Leena Merestä?

Piti luntata netistä tietoja ja vaikuttaa ihan järki naiselta. En ole aiemmin hänestä kuullut mitään.

"Perussuomalaiset valitsin puolueekseni, sillä Perussuomalaiset ovat mielestäni tuoneet keskustelunvapauden aidosti Suomeen. Erilaiset mielipiteet eivät tarkoita riitaa ihmisten välillä. Ajatustenvaihto rakentaa maailmaa –asioista saa ja pitää puhua. Toki hyvän maun rajoissa. Kenenkään vakaumusta, henkilöä tai ajatuksia ei saa tahallisesti väheksyä tai loukata. Jokaista tulee kunnioittaa." :peukkuylös:

http://www.leenameri.fi/3

Leena Mereltä on kuultu myös aika rasismiin kallellaan olevia lausuntoja. Itse uskon, että hän on vaaleissa vaan naiskiintiöehdokkaana mukana vailla minkäänlaisia tsargoja valituksi tulemiseen. Koko homma vaikuttaisi olevan aika hyvin käsinkirjoitettu - ja mikäli näin on, niin snadi hatunnosto Putkoselle, hyvin on persut mediassa esillä juuri ennen kuntavaaleja :smoke2:

Mitä olet kuullut? Olen tavannut Leena Meren ja hän puhui asiallisesti ja asiantuntevasti asioista. En ainakaan minä ole kuullut mitään rasismia.

Vaikka tämä:

Kuva

Mustan Barbaarin oikea nimi on James Nikander. Hän on syntynyt vuonna 1990 Turussa. Oletettavasti Meri on tehnyt johtopäätöksensä vain tyypin värin perusteella :|

Sitä kyllä ihmettelen, että persut laittoivat paperitehtaan jäbän jolla ei ole mitään hajua Suomen Laista oikeusministeriksi ja heidän riveissään oleva varatuomari on vain rivikansanedustaja :eh:
Mommy's Alright, Daddy's Alright
they just seem a little weird.
Keke Ilomaa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Marjatta » 06.03.2017 16:49

Keke Ilomaa kirjoitti:
Tarleena kirjoitti:
Keke Ilomaa kirjoitti:
Marjatta kirjoitti:
Tarleena kirjoitti:
Marjatta kirjoitti:
Minusta Persujen ei ainakaan kannata kuunnella haittamaahamuuttoa kannattavien suvakkikirjoittelijoiden joker*, Marjatta ja Kike neuvoja.

Haittamaahanmuuttajien kannattavia muka olisimme???? Järjen käyttö ja maltti olisi myös valttia näissäkin Torikahvilan keskustelijoilla. Halla-ahoko se nyt kaikertaa ja pelko siitä, että häntä ei valittaisi PS:n johtoon???

- mutta parempiakin vaihtoehtoja olisivat Sampo Terho ja Jussi Niinistö, jos niinkuin persut haluaisivat politiikkaa tehdä ja jatkaa hallituksessa. :toast:

Piti luntata netistä tietoja ja vaikuttaa ihan järki naiselta. En ole aiemmin hänestä kuullut mitään.

"Perussuomalaiset valitsin puolueekseni, sillä Perussuomalaiset ovat mielestäni tuoneet keskustelunvapauden aidosti Suomeen. Erilaiset mielipiteet eivät tarkoita riitaa ihmisten välillä. Ajatustenvaihto rakentaa maailmaa –asioista saa ja pitää puhua. Toki hyvän maun rajoissa. Kenenkään vakaumusta, henkilöä tai ajatuksia ei saa tahallisesti väheksyä tai loukata. Jokaista tulee kunnioittaa." :peukkuylös:

Leena Mereltä on kuultu myös aika rasismiin kallellaan olevia lausuntoja. Itse uskon, että hän on vaaleissa vaan naiskiintiöehdokkaana mukana vailla minkäänlaisia tsargoja valituksi tulemiseen. Koko homma vaikuttaisi olevan aika hyvin käsinkirjoitettu - ja mikäli näin on, niin snadi hatunnosto Putkoselle, hyvin on persut mediassa esillä juuri ennen kuntavaaleja :smoke2:

Mitä olet kuullut? Olen tavannut Leena Meren ja hän puhui asiallisesti ja asiantuntevasti asioista. En ainakaan minä ole kuullut mitään rasismia.

Vaikka tämä:

Kuva

Mustan Barbaarin oikea nimi on James Nikander. Hän on syntynyt vuonna 1990 Turussa. Oletettavasti Meri on tehnyt johtopäätöksensä vain tyypin värin perusteella :|

Sitä kyllä ihmettelen, että persut laittoivat paperitehtaan jäbän jolla ei ole mitään hajua Suomen Laista oikeusministeriksi ja heidän riveissään oleva varatuomari on vain rivikansanedustaja :eh:

Niin ja Musta barbaari esiityy "Tanssii tähtien kanssa ohjelmassa", no jopas taas piti sattua, että Leena Meri myös on rasistisia heittoja heitellyt. :peukkualas: :peukkualas:
"Tämä päivä pakenee, eikä palaa ja vaikka huominen tulee, ei se ole enää tämä päivä." Waltari
Marjatta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Backstage » 06.03.2017 16:50

En näe rasismia tuossa ylläolevassa.
Backstage
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Tarleena » 06.03.2017 16:59

Marjatta kirjoitti:
Tarleena kirjoitti:
Marjatta kirjoitti:
Tarleena kirjoitti:
Marjatta kirjoitti:

Leena Meri on ammatiltaan lakimies, kuten myös Ville Tavio, joka on ja ilmoittautunut puheenjohtajakisaan. Olen molempien kanssa käynyt s-postikeskustelua pitkin vuotta ja molemmat ovat järki ihmisiä, käytökseltään sekä työmyyrinä sopivia puheenjohtajaksi. Leena Meren olen tavannut myös markkinoilla ja käynyt mielenkiintoisia keskusteluja hänen kanssaan. Täytyy kuitenkin tähän perään sanoa, etten ole minkään puolueen jäsen, vaikka niitä s-posteja olen lähetellyt muidenkin puolueiden kansan edustajille.

Minäkään en ole mihinkään puolueeseen sitoutunut, mutta persujen suhteen olen ärsyyntynyt olen joiden pösilöiden Immonen, Hakkarainen, Huhtasaari ja Hirvisaaren kaltaisten persoonien älypieruista, joita sieltä porukasta välillä on kuulunut. En kuitenkaan kaikkia persuja samaan nippuun laittaisi ja Halla-aho on tuomittu rasistista puheistaan ja yhteistyökumppaniksi häntä monet puolueet eivät haluaisi, jos hallitusta toimivaa hallitusta mainaisivat saada aikaiseksi ja oppositossa räksyttäminenkään ei taida hyvää saada aikaiseksi, jos Halla-aho olisi puheenjohtaja persuissa. :peukkuylös:

Tuossa olen samaa mieltä, että oppositiossa on turha räksyttää. Sen sijaan Laura Huhtasaarella on suoran realistinen tyyli kuin Hakkaraisellakin enkä sanoisi niitä rasistisiksi. Totuuttahan he puhuvat, joillakin on vain karkeampi tyyli kuin toisilla. Itse olen työurallani nähnyt ja kokenut karvalakkiporukoista diplomaattikuntaan ja siltä väliltä ja oppinut erilaisia puheenilmaisun tapoja. Minusta mikään sellainen, jossa ollaan rehellisiä ja puhutaan totuuksia ei ole rasismia, oli puhetapa ja sanojen käyttö sitten hienompijakoista tai karkeampaa.
Tarleena
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Tarleena » 06.03.2017 17:03

Keke Ilomaa kirjoitti:
Tarleena kirjoitti:
Keke Ilomaa kirjoitti:
Marjatta kirjoitti:
Tarleena kirjoitti:
Marjatta kirjoitti:

Vaikka tämä:

Kuva

En näe tuossa sananvaihdossa mitään rasismia, mutta joo Leena Meri olisi ollut kyllä pätevämpi tuohon oikeusministerin tehtävään.
Tarleena
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Teddy » 06.03.2017 17:05

Aika hyvin näyttää vallan vaihto valmistellun. Ajoitus ihan nappiin, sujuu kuin tanssi. Putkonen heiluttaa tahtipuikkoa ja kuoro veisaa hartaana hallelujaa ja aamen.

Täytyypä sanoa, että ihmettelisin kovasti jos Halla-aho edes viitsii lähteä taistelemaan tuulimyllyjä vastaan. Jos lähtee, niin on se moinen Don Quijote.
Teddy = Salava tai Salava = Teddy, ihan miten vain.
Teddy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Tarleena » 06.03.2017 17:05

Backstage kirjoitti:En näe rasismia tuossa ylläolevassa.

Hyvä, sehän tukee sitten minunkin mielipidettäni jonka juuri kirjoitin. Luin sen oikein kolmeen kertaan kun piti ihmetellä sitä "rasistisuutta".
Tarleena
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja joker* » 06.03.2017 17:21

Teddy kirjoitti:Aika hyvin näyttää vallan vaihto valmistellun. Ajoitus ihan nappiin, sujuu kuin tanssi. Putkonen heiluttaa tahtipuikkoa ja kuoro veisaa hartaana hallelujaa ja aamen.

Täytyypä sanoa, että ihmettelisin kovasti jos Halla-aho edes viitsii lähteä taistelemaan tuulimyllyjä vastaan. Jos lähtee, niin on se moinen Don Quijote.

Jos Halla-aho lähtee kisaan mukaan se kuuluu näytelmään. Puheenjohtajaa hänestä ei koskaan tule.
joker*
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Marjatta » 06.03.2017 17:30

Tarleenalle vastaan:

Tuossa olen samaa mieltä, että oppositiossa on turha räksyttää. Sen sijaan Laura Huhtasaarella on suoran realistinen tyyli kuin Hakkaraisellakin enkä sanoisi niitä rasistisiksi. Totuuttahan he puhuvat, joillakin on vain karkeampi tyyli kuin toisilla. Itse olen työurallani nähnyt ja kokenut karvalakkiporukoista diplomaattikuntaan ja siltä väliltä ja oppinut erilaisia puheenilmaisun tapoja. Minusta mikään sellainen, jossa ollaan rehellisiä ja puhutaan totuuksia ei ole rasismia, oli puhetapa ja sanojen käyttö sitten hienompijakoista tai karkeampaa.

Hakkarainen ja Huhtasaari vaan ovat persoonallisuuksia joista en tykkää. Politikoillakin pitää olla älliä sen verran, että osaavat sanoa sanottavansa niin, ettei lakimiesten tarvitse puuttua heidän sanomisiinsa. Tarkoitan Hakkaraista.

Laura Huhtasaari, luokan opettajan koulutuksella ei pitäisi mediaan syöttää mitään kreationismia kannattavaa uskonnollisuutta. Mitä lie koulussa kersoille mahtanut opettaa? Ihmetyttää myöskin hänen Donald Trumpin kannatuksensakkin, joka perustuu varmaankin USA:n raamattuvyökeen ajatusmaailmaan, muuta järkevää selitystä tuolle naisia aliarvioivan Trumpin kannatukselle keksi.
Huhtasaari kannattaa EU:sta ja eurosta eroamista? Miten hyvin hänellä mahtaa olla faktat tiedossa tuostakin vaihtoehdosta, vähän epäilen tuotakin asiaa ja hänen tietämystään asiasta.Kannattaa katsoa miten Britannialle käy, kun valheellisilla ja katteettomilla lupauksilla ihmiset äänestivät EU:sta eroa.
EU on ongelmissa ja jotakin tarttis tehdä, mutta onko ero ainoa oikea mahdollisuus ratkaista tuo ongelma? Vaikeisiin asioihin ei ole yksinkertaisia ratkaisuja ja nuo edellä mainitut kansanedustajat niitä viljelevät.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Laura_Huhtasaari

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015071 ... 6_uu.shtml
"Tämä päivä pakenee, eikä palaa ja vaikka huominen tulee, ei se ole enää tämä päivä." Waltari
Marjatta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Tarleena » 06.03.2017 18:11

Marjatta kirjoitti:Tarleenalle vastaan:

Hakkarainen ja Huhtasaari vaan ovat persoonallisuuksia joista en tykkää. Politikoillakin pitää olla älliä sen verran, että osaavat sanoa sanottavansa niin, ettei lakimiesten tarvitse puuttua heidän sanomisiinsa. Tarkoitan Hakkaraista.

Laura Huhtasaari, luokan opettajan koulutuksella ei pitäisi mediaan syöttää mitään kreationismia kannattavaa uskonnollisuutta. Mitä lie koulussa kersoille mahtanut opettaa? Ihmetyttää myöskin hänen Donald Trumpin kannatuksensakkin, joka perustuu varmaankin USA:n raamattuvyökeen ajatusmaailmaan, muuta järkevää selitystä tuolle naisia aliarvioivan Trumpin kannatukselle keksi.
Huhtasaari kannattaa EU:sta ja eurosta eroamista? Miten hyvin hänellä mahtaa olla faktat tiedossa tuostakin vaihtoehdosta, vähän epäilen tuotakin asiaa ja hänen tietämystään asiasta.Kannattaa katsoa miten Britannialle käy, kun valheellisilla ja katteettomilla lupauksilla ihmiset äänestivät EU:sta eroa.
EU on ongelmissa ja jotakin tarttis tehdä, mutta onko ero ainoa oikea mahdollisuus ratkaista tuo ongelma? Vaikeisiin asioihin ei ole yksinkertaisia ratkaisuja ja nuo edellä mainitut kansanedustajat niitä viljelevät.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Laura_Huhtasaari

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015071 ... 6_uu.shtml

Vaikeisiin asioihin ei ole yksinkertaista vastausta, se on totta. Poliitikoissa sitä ärsyttävyyttä riittää, mutta jos sieltä suusta joskus tulee järkevääkin ei saa antaa arsyttävyyden voittaa. Uskon, että Briteille käy vielä hyvin ja erosivat viime hetkellä EUsta. Britannia on mahtivaltio, on sitä aina ollut ja aina pärjännyt maailmassa ja ollut olemassa. Suomenkin pienenä maana tulisi varautua siihen, että EU on pirstaleina joku päivä. Se on vain järkevää ajattelua ja varautumista selviämiskamppailussa. Ei ole olemassa vain yhtä vaihtoehtoa eli sitä, että EUssa on oltava ja EU olisi pysyvä. EU oli 1995 aivan toisenlainen konsepti silloin, kun Suomikin liittyi. Vuosien varrella EU on kehittynyt epädemokraattiseksi "hirviöksi", jossa vaivihkaa ja salaakin tehdään päätöksiä ja tällaisesta EUsta Suomen kansa ei äänestänyt.

On edesvastuutonta pelottelua, että "maailma loppuu" jos eroamme EUsta. Sitä kun on elänyt molemmissa aikakausissa, ennen Euta ja EUn jälkeen, niin tietää verrata kummassa on parempaa. Jos Suomi eroaa EUsta, helppoa se ei tule olemaan, koska integraatiota on viety syvälle, mutta mikä tässä elämässä nyt helppoa onkaan. Vaihtoehdoista minusta tulisi keskustella järkevästi, mutta nyt tilanne on se, ettei keskustella ollenkaan.
Tarleena
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu