Pakkoruotsi on muinaisjäänne,joka joutaisi jo roskakoriin

Sana on vapaa!

Re: Pakkoruotsi on muinaisjäänne,joka joutaisi jo roskakorii

ViestiKirjoittaja Tarleena » 06.03.2017 10:36

Justin Case kirjoitti:Olin kauan sitten Ruotsissa useita vuosia töissä ja opintoja suorittamassa ja pakkoruotsista oli valtava hyöty.

Olin vuosikymmeniä huolinta alalla, joka on kansainvälinen ammattiala. Joka kerta, kun asioin ruotsalaisten kanssa asioimme englanninkielellä. Pakkoruotsi on hyödytön.
Tarleena
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja ojatuomi » 06.03.2017 10:38

Tarleena kirjoitti:
Justin Case kirjoitti:Olin kauan sitten Ruotsissa useita vuosia töissä ja opintoja suorittamassa ja pakkoruotsista oli valtava hyöty.

Olin vuosikymmeniä huolinta alalla, joka on kansainvälinen ammattiala. Joka kerta, kun asioin ruotsalaisten kanssa asioimme englanninkielellä. Pakkoruotsi on hyödytön.

Asia on juuri näin. :kaffi:
ojatuomi
VIERAILIJA
VIERAILIJA

ViestiKirjoittaja Tarleena » 06.03.2017 10:43

Ville Kex Murunen kirjoitti:Ei ole olemassa mitään pakkoruotsia, se on meille suotu etuoikeus, johon on syytä suhtautua kunnioituksella ja sitoutumisella, silloin siitä saa suurimman hyödyn elämässään.

Tuommoinen kommentti on aivottoman zombien jutustelua, millä ei ole mitään tekemistä etuoikeuden kanssa. Oikein on sanoa, että pieni 5%:n ruotsinkielinen RKP:läisten vähemmistö kyllä pitää kynsin hampain kiinni epäoikeudenmukaisesta etuudestaan, jonka ovat saaneet joskus aikoinaan Kekkosen aikaan kompromissin seurauksena.
Tarleena
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

Edellinen

Paluu Yleinen keskustelu