Tappajakoira miekkarissa

Sana on vapaa!

Re: Tappajakoira miekkarissa

ViestiKirjoittaja joker* » 05.03.2017 22:52

Kasipallo kirjoitti:
joker* kirjoitti:
Talvisota kirjoitti:
joker* kirjoitti:Mikä tuossa oli hauskaa? Täysin turhaa paskaa, ihan kuin jotain murrosikäisten kiukuttelua.

Niin, mikä Laweton mielestä on tuossa kiukuttelua?

Se, että tuollaisesta asiasta tehdään juttu ja joku MV vielä sitä julkaisee suurin kirjaimin. Poliisin päätehtävä on yhteiskuntarauhan turvaaminen ja tässä tapauksessa poliisi on toiminut ennaltaehkäisevästi. En tiedä ymmärrätkö mitä se tarkoittaa, mut ei sen niin väliä.

Poliisin tehtävänä olisi hajoittaa laiton mielenosoitus ja laittaa ne paskahousut seuraavaan koneeseen sinne pölyiseen kamelinpaskahelvettiin, mistä ne ovat tulleetkin.

Poliisilla on päällystö joka sanelee miten siellä kentällä toimitaan.
joker*
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Talvisota » 05.03.2017 22:53

Lawetto höpäjää, että poliisi ennaltaehkäisi, mutta ei kerro, että mitä :crazy:
Talvisota
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja joker* » 05.03.2017 22:57

Talvisota kirjoitti:Lawetto höpäjää, että poliisi ennaltaehkäisi, mutta ei kerro, että mitä :crazy:

Täysijärkiselle se riittää. Mutta sulle vähän rautalankaa. Poliisi on saanut ilmoituksen koirasta joka saattaa aiheuttaa häiriötä ja tämän mahdollisen häiriön poliisi ennaltaehkäisi.

Muistaakseni koiraa ei saa viedä torille toriaikaan ja eikö tässä jonkinlaisesta torikokouksesta ole kysymys.,
joker*
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Talvisota » 05.03.2017 23:01

joker* kirjoitti:
Talvisota kirjoitti:Lawetto höpäjää, että poliisi ennaltaehkäisi, mutta ei kerro, että mitä :crazy:

Täysijärkiselle se riittää. Mutta sulle vähän rautalankaa. Poliisi on saanut ilmoituksen koirasta joka saattaa aiheuttaa häiriötä ja tämän mahdollisen häiriön poliisi ennaltaehkäisi.

Muistaakseni koiraa ei saa viedä torille toriaikaan ja eikö tässä jonkinlaisesta torikokouksesta ole kysymys.,

Voi perkeleen pölväästi, matuloiset pelkäävät koiraa ja soittavat poliisille :happy: minä olen ollut koirieni kanssa rautatientorilla eikä minulle ole kukaan tullut puhumaan mitään sellaista ettei siellä voi olla koiran kanssa. Matuloiset vaan käskyttää poliisia ei siinä muuta ole.
Talvisota
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja joker* » 05.03.2017 23:01

Talvisota kirjoitti:
joker* kirjoitti:

Voi perkeleen pölväästi, matuloiset pelkäävät koiraa ja soittavat poliisille :happy: minä olen ollut koirieni kanssa rautatientorilla eikä minulle ole kukaan tullut puhumaan mitään sellaista ettei siellä voi olla koiran kanssa. Matuloiset vaan käskyttää poliisia ei siinä muuta ole.

Ei täällä ole muita pölvästejä kuin sinä.
joker*
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Talvisota » 05.03.2017 23:04

joker* kirjoitti:
Talvisota kirjoitti:
joker* kirjoitti:

Ei täällä ole muita pölvästejä kuin sinä.

Sinä Lawetto olet idiootti et muuta, mutta nyt pitää mennä maaten klo 4.30 herätys.
Talvisota
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja sir_anzelot » 05.03.2017 23:12

joker* kirjoitti:

Ennaltaehkäisi, koska saattaa aiheuttaa häiriötä?
Ennaltaehkäisivät sitten noiden laittomasti maassa olevien ehkä tulevia ja pahojakin rikoksia, ja ottaisivat säilöön.
Jo sen pitäisi riittä kiinniottoon, kun ovat laittomasti maassa.
sir_anzelot

ViestiKirjoittaja Icemonkey3 » 06.03.2017 00:17

joker* kirjoitti:
Talvisota kirjoitti:
joker* kirjoitti:Mikä tuossa oli hauskaa? Täysin turhaa paskaa, ihan kuin jotain murrosikäisten kiukuttelua.

Niin, mikä Laweton mielestä on tuossa kiukuttelua?

Se, että tuollaisesta asiasta tehdään juttu ja joku MV vielä sitä julkaisee suurin kirjaimin. Poliisin päätehtävä on yhteiskuntarauhan turvaaminen ja tässä tapauksessa poliisi on toiminut ennaltaehkäisevästi. En tiedä ymmärrätkö mitä se tarkoittaa, mut ei sen niin väliä.

Onko koiran ulkoiluttaminen nyt viharikos?
Koskeeko vain rotukoiria?
Muutoin olen sitä mieltä, että Kartago on tuhottava.
Icemonkey3
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Susimaa » 06.03.2017 06:08

Talvisota kirjoitti:Kerro nyt mitä poliisi ennaltaehkäisi?

No tietysti vihapuhetta..

Pasi Huttunen
· 18. tammikuuta 2017
Jokos olette sarjamurhaajan löytäneet ? Eiku olen vaan huolissani kun sehän saattaa puhua jossakin vihapuhetta. :biggrin2:

https://fi-fi.facebook.com/PKpoliisi/

..ellei peräti pahoinpitelyitä ja raiskauksia:

Poliisi epäilee: Mies yritti raiskata toisen miehen

Komisario Sami Joutjärvi kertoo Itä-Suomen poliisin tuoreimmassa Facebook-päivityksessä, että poliisi sai perjantai-illan ja lauantaiaamun välisenä aikana kolme ilmoitusta epäillyistä raiskauksista.

Yksi tapauksista jäi Joutjärven mukaan yritykseksi. Kyseisestä tapauksesta poikkeuksellisen tekee kuitenkin se, että sekä epäilty että uhri ovat miehiä.

- Asioiden arkaluontoisuuden takia tapauksia ei avata tämän enempää, Joutjärvi linjaa.

Raiskausepäilyjen lisäksi Itä-Suomen poliisi sai perjantain ja lauantain välisenä aikana 12 pahoinpitelytehtävää.

- Ei törkeitä, mutta valtaosin perin ja valitettavan tyypillisiä: mies lyö naista enemmän tai vähemmän kestävässä parisuhteessa, Joutjärvi kuvailee.

http://www.karjalainen.fi/uutiset/uutis ... sen-miehen
”..niin hän villillä ja riemullisella ulvonnalla toisten susien seuraan liittyi, niinkuin kauvan kaivattujensa, että hän vihdoin viimein oli kaltaisensa löytänyt.”
Susimaa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

Edellinen

Paluu Yleinen keskustelu