Tynkkynen haluaa Halla-Ahon pj:ksi ja EU-vastaista toimi

Sana on vapaa!

Re: Tynkkynen haluaa Halla-Ahon pj:ksi ja EU-vastaista toimi

ViestiKirjoittaja Frankie » 07.03.2017 18:11

awa kirjoitti:
Keke Ilomaa kirjoitti:
awa kirjoitti:Aki Taponen Lännen Media

Perussuomalaisten nuorten entinen puheenjohtaja Sebastian Tynkkynen (ps.) odottaa, että europarlamentaarikko Jussi Halla-aho (ps.) kertoo alle viikon kuluessa, lähteekö tämä tavoittelemaan perussuomalaisten puheenjohtajuutta.

– Toivon koko sydämestäni Halla-ahon lähtöä kisaan. Kaipaan sitä, että perussuomalaiset saataisiin oikeasti kytkettyä oikeistopopulistiseen virtaukseen, jossa ei olla pelkästään EU-kriittisiä, vaan EU-vastaisia, Tynkkynen sanoo.

Puheenjohtajakisaan lähtenyt Sampo Terho edustaa Tynkkyselle ainoastaan EU-kriittisyyttä, kun taas Halla-aho edustaa EU-vastaisuutta.

Tynkkyselle ei riitä se, että Sampo Terho sanoi olevansa avoin EU-kansanäänestyksen ottamiselle puolueen eduskuntavaaliteemaksi vuonna 2019.

– Sehän lukee meidän eurovaaliohjelmassamme, että kansanäänestys järjestetään vuoteen 2017 mennessä, joten ihmettelen, että miksi siitä pitää erikseen edes päättää. Sampo Terho luistaa siitä puhumalla, että kansanäänestyksestä voidaan keskustella. Mutta kun se on meidän ohjelmassamme jo olemassa, ei ole mitään syytä, miksi siitä pitäisi livetä, Tynkkynen sanoo viime eurovaalien ohjelmaan vedoten

http://www.kainuunsanomat.fi/kainuun-sa ... staiseksi/

Jos Halla-Aho olisi puheenjohtaja ja Tynkkynen varapj., alkaisiko tapahtua?

Mä olen aivan satavarma, että Halla-aho pitää Tynkkystä ihan riemuidioottina :typing:

Mitä se tarkoittaa?

Iloista idioottia? 8-)
Frankie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Tarleena » 07.03.2017 18:23

Isä Joosef kirjoitti:PS saa ääneni jos siellä on johdossa tarpeeksi mamutus sekä eu vastaista porukkaa, muuten jäävät ilman. Niin yksinkertaista se on, jotkut asiat vaan on meille kullekin toisia asioita tärkeämpiä. Soinista kuoritui kunnon suvakki ja päätinkin etten enää ps äänestä jos hän jatkaa johdossa.

Kunnallisvaaleissa olen päättänyt äänestää IPUa (Itsenäisyyspuolue), Antti Pesonen on järkijätkä ja pysynyt uskollisena linjalleen jo useita vuosia.

Persut saavat nyt näyttää eduskuntavaaleihin asti mihin heistä on. Lukuisia s-posteja lähettäneenä ja asioita seuranneena ei tällä hetkellä tarpeeksi vakuuta. Olkoonkin että hallituksessa vaikutusvaltaa on 30%

Katsotaan - jos saavat tuon mamujen kotoutusrahan ja sosiaaliturvan pienemmälle tasolle kuin kantasuomalaisen. Tämä olisi selvä signaali suomalaisille duunareille, että työnteko kannattaa. Ville Tavio yritti tosissaan paneutua tähän vuoden ajan valmistellen, mutta lakiesitys kaatui perustuslakiin. Ville Tavio sanoi jatkavansa työtä asian parissa ja Leena Meri sanoi aamuteeveessä, että juuri tämä asia on muutettavissa pienellä muutoksella ja Leena Meri haluaisi oikeusministerinsalkun puheenjohtajakisan jälkeen.

Toisaalla ihmettelen Sampo Terhon EU ero puheita ja on vähän sellainen tunne että juuri persut halusivat estää kansalaisaloitteiden käsittelyn viime vuonna. Simon Elo ja Leena Meri äänestivät Paavo Väyrysen aloitteen nurin muiden kanssa niin, ettei aloite päässyt edes valiokuntakäsittelyyn. Samoin Sebastian Tynkkysen aloite keräsi ekat puoli vuotta 30 000 allekirjoitusta ja sitten pysähtyi kuin seinään. Suomi Ensin pyysi monet kerrat tietoa kerätyistä nimilistoista, mutta ei saanut tietoa persuilta. Miksi?

Persujen on oltava nyt tarkkoja puheissaan, sillä kyllä ihmiset ovat seuranneet heidän tekemisiään ja tekemättä jättämisiään ja noloa puhua pussiin itseään.
Tarleena
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Tarleena » 07.03.2017 18:26

joker* kirjoitti:
awa kirjoitti:
joker* kirjoitti:Tynkkynen on edelleen yhtä kakara kuin oli BB:ssä. Ei liittynyt muuten aiheeseen kuin yksi ja sama mitä joku Tynkkynen haluaa.

Kuka olisi ollut aikuisempi niissä skaboissa?

En tiedä, mutta moni ei tiedä minkälainen Tynkkynen on ihmisenä. Verbaalisuutta löytyy mutta fiksuudesta en menisi sanomaan mitään. Ne jotka joskus seurasivat BB:tä varmaankin ymmärtävät mitä tarkoitan. Tynkkynen on mielestäni jonkin sortin kylähullu.

BB:stä en tiedä, kun en ole katsonut ohjelmaa, mutta Tynkkynen ei ole ainakaan murhannut ketään kuten eräs Kokoomus nuori Espoossa.
Tarleena
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Tarleena » 07.03.2017 18:28

awa kirjoitti:
Keke Ilomaa kirjoitti:
awa kirjoitti:
Keke Ilomaa kirjoitti: vuoteen 2017 mennessä, joten ihmettelen, että miksi siitä pitää erikseen edes päättää. Sampo Terho luistaa siitä puhumalla, että kansanäänestyksestä voidaan keskustella. Mutta kun se on meidän ohjelmassamme jo olemassa, ei ole mitään syytä, miksi siitä pitäisi livetä, Tynkkynen sanoo viime eurovaalien ohjelmaan vedoten
[/i]

Mä olen aivan satavarma, että Halla-aho pitää Tynkkystä ihan riemuidioottina :typing:

Mitä se tarkoittaa?

Halla-aho on samaa kastia Jussi Niinistön ja Sampo Terhon kanssa - korkeastikoulutettuja persupuolueen ns. älykköjä. Tynkkynen ei taatusti ole sellainen :|

Mikä koulutus Sampo Terholla lienee?

On maisteri.
Tarleena
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja ojatuomi » 07.03.2017 18:35

Tarleena kirjoitti:Kunnallisvaaleissa olen päättänyt äänestää IPUa (Itsenäisyyspuolue), Antti Pesonen on järkijätkä ja pysynyt uskollisena linjalleen jo useita vuosia.

Pesonen on varmasti rehellinen mies, hän vastustaa voimakkaasti ydinvoimaa haluten sen sijaan "uusiutuvaa energiaa" sisältäen tuuli- ja aurinkoenergian käytön Suomessa, siis menetelmien jotka ei Suomessa menesty ilman yhteiskunnan voimakasta tukea ja tulevat näinollen kansalaisille järkyttävän kalliiksi. Kerran olen jutellut Pesosen kanssa kysyen häneltä että tarkoittaako IPU:n äänestäminen ydinvoiman vastustamista, vastaukseksi sain että kyllä tarkoittaa. Oma vastaukseni hänelle oli että sitten ette ikinä saa minun ääntäni, olivatpa muut periaatteenne sitten miten hyviä tahansa.
ojatuomi
VIERAILIJA
VIERAILIJA

ViestiKirjoittaja Tarleena » 07.03.2017 18:44

ojatuomi kirjoitti:
Tarleena kirjoitti:Kunnallisvaaleissa olen päättänyt äänestää IPUa (Itsenäisyyspuolue), Antti Pesonen on järkijätkä ja pysynyt uskollisena linjalleen jo useita vuosia.

Pesonen on varmasti rehellinen mies, hän vastustaa voimakkaasti ydinvoimaa haluten sen sijaan "uusiutuvaa energiaa" sisältäen tuuli- ja aurinkoenergian käytön Suomessa, siis menetelmien jotka ei Suomessa menesty ilman yhteiskunnan voimakasta tukea ja tulevat näinollen kansalaisille järkyttävän kalliiksi. Kerran olen jutellut Pesosen kanssa kysyen häneltä että tarkoittaako IPU:n äänestäminen ydinvoiman vastustamista, vastaukseksi sain että kyllä tarkoittaa. Oma vastaukseni hänelle oli että sitten ette ikinä saa minun ääntäni, olivatpa muut periaatteenne sitten miten hyviä tahansa.

Olipa tuo hyvä tieto. Luin vain heidän vaaliohjelmansa se on siinä samassa linjassa mitä on ollut aikaisemminkin. Minäkään en kannata tuota turhuuksien tuuli-, ja aurinkoenergia tukien systeemiä.
Tarleena
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Justin Case » 07.03.2017 18:46

Justin Case
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja tjk1 » 07.03.2017 18:50

Isä Joosef kirjoitti:PS saa ääneni jos siellä on johdossa tarpeeksi mamutus sekä eu vastaista porukkaa, muuten jäävät ilman. Niin yksinkertaista se on, jotkut asiat vaan on meille kullekin toisia asioita tärkeämpiä. Soinista kuoritui kunnon suvakki ja päätinkin etten enää ps äänestä jos hän jatkaa johdossa.

Onko muita puolueita, jotka ovat edes vähän EU -ja maahanmuuttokriittisiä. Korkeintaan KD on.
Muita ei ole.
tjk1
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja joker* » 07.03.2017 18:54

tjk1 kirjoitti:

Onko muita puolueita, jotka ovat edes vähän EU -ja maahanmuuttokriittisiä. Korkeintaan KD on.
Muita ei ole.

KD:tä ja persuja yhdistää myös se, että molempia on johdettu "ylhäältä" :angel:
joker*
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja ojatuomi » 07.03.2017 18:54

Tarleena kirjoitti:
ojatuomi kirjoitti:

Olipa tuo hyvä tieto. Luin vain heidän vaaliohjelmansa se on siinä samassa linjassa mitä on ollut aikaisemminkin. Minäkään en kannata tuota turhuuksien tuuli-, ja aurinkoenergia tukien systeemiä.

Ettei jää vain minun sanomakseni niin Pesosen mielipiteet voi lukea tuolta: http://anttipesonen.puheenvuoro.uusisuo ... uuliajolla

Pesonen kirjoittaa myös näin:
Aiemmat päätökset liian avokätisistä tuulivoiman syöttötariffeista ovat poliitikkojen vika, eivät tuotantomuodon syy. Jos ja kun tuulivoiman tuottaminen on hyvä bisnes, miksi valtio ei itse rakenna sitä? Vai onko niin kuin näyttää, että valtion tehtävä on harjoittaa kannattamatonta tuotantoa ja antaa kannattava bisnes ulkomaisten suuryritysten käsiin?

Ensimmäinen lause on tietysti totta mutta yhtä lailla on totta se että ilman avokätisiä syöttötariffeja Suomessa ei olisi tuulivoimayrittäjiä. Eikä menetelmä muutu kannattavaksi vaikka bisneksen tekisi valtio, itseasiassa hirvittää jos tuollainen toiminta valtiojohtoisena annettaisiin jonkun Juha Sipilän käsiin.
ojatuomi
VIERAILIJA
VIERAILIJA

Edellinen

Paluu Yleinen keskustelu