Jehovan todistajat eivät muuta tuhatvuotista sääntöään.

Sana on vapaa!

Re: Jehovan todistajat eivät muuta tuhatvuotista sääntöään.

ViestiKirjoittaja Marjatta » 16.03.2017 07:44

Ukkotuumii kirjoitti:Tuo Koban mainitsema luopioiden perään lähteminen ja tappaminen osoittaa juuri parhaimmiten islamilaisuuden aitouden, puhdasoppisuuden ja jumalallisuuden. Varmuuden vuoksi mietinkin vielä hetken, josko uskoni allaniin ja rohveettaansa mahomettiin on riittävän vahvaa.

Islamilaista autuuttahan ja huolenpitoa oli esillä muutama päivä sitten kun veli oli ihan vain leikillään uhannut leikata siskonsa pään irti, kun tyttö oli ravintolaan erehtynyt menemään.

"Kunniamurhaoikeudenkäynti: Veli uhkasi leikata siskonsa pään irti: "Mut ei se sitä tarkoittanut"
Todistajana olleen poliisin mukaan veli vaikutti olevan tosissaan. Veljen itsensä mukaan hän oli vain huolissaan kotoa karanneesta siskostaan."

http://yle.fi/uutiset/3-9505834
Ei kukko käskien laula, eikä kana kotkota.
Marjatta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja N.. » 16.03.2017 19:38

Kuva
N..
VIERAILIJA
VIERAILIJA

ViestiKirjoittaja Marjatta » 16.03.2017 21:30

N.. kirjoitti:Kuva

:kill: :kill:
Noin on joskus käynyt meijänkin ovella, että pois olen jehovat käännyttänyt ja kerran olen soittanut heidän toimipisteeseen ja kieltänyt heitä menemästä äitini tykö. Melkoisen shown äitini heille oli jo aiemmin järjestäyt ja niitä retteloita sitten jouduin selvittelemään.... :toast:
Ei kukko käskien laula, eikä kana kotkota.
Marjatta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Shiro_Ishii » 16.03.2017 21:32

Uskovaisten kanssa saa kyllä olla aina varuillaan. Joukossa.. eiku tasa-arvoisesti porukassa tyhmyys tiivistyy. Mä olen tehny empiirisiä havaintoja, että omiin kuvitelmiin voi ruveta uskomaan ja ne voi tosiaan alkaa tuntumaan todelta. Heikompi ei pärjää Saatanan kanssa alkuunkaan. Uskoon tuleminen on heikoille, mut moni alkaa käyttää sitä vahvuutena ja se tekee heikoksi.
Aito Ug-trolli ja torikahvilan epävirallinen maskotti, ehkä koko maailman virallinen maskotti. Totuus ratkaisee.

Minä elän.
Shiro_Ishii
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

Edellinen

Paluu Yleinen keskustelu