Suurmoeskeijahankkeen toimijoilla talousepäselvyyksiä.

Sana on vapaa!

Re: Suurmoeskeijahankkeen toimijoilla talousepäselvyyksiä.

ViestiKirjoittaja Talvisota » 11.04.2017 21:02

Ville Kex Murunen kirjoitti:Soino säätiöllä taitaa olla enemmän epäselvyyksiä, samppa kalja tainnut maistua kansan selkänahasta revittynä.

Suvakki saasta yrittää kääntää huomion pois musuista :oops:
Talvisota
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Icemonkey3 » 11.04.2017 21:17

Chalmers kirjoitti:Jos moskeija kuitenkin kaikesta vastustuksesta huolimatta rakennetaan , niin ainakin äänentoisto ja taltiointi laitteiston asennukseen kuuluu hakea tietotaitoa Viru-hotellin rakentajilta... :smoke5:

Tiedän tuon reseptin Seiniin 80% betonia ja 20% mikrofoneja.
Sama Leningradissa. On tullut koettua.
Muutoin olen sitä mieltä, että Kartago on tuhottava.
Icemonkey3
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Chalmers » 11.04.2017 21:19

Icemonkey3 kirjoitti:
Chalmers kirjoitti:Jos moskeija kuitenkin kaikesta vastustuksesta huolimatta rakennetaan , niin ainakin äänentoisto ja taltiointi laitteiston asennukseen kuuluu hakea tietotaitoa Viru-hotellin rakentajilta... :smoke5:

Eikös se olisi hyvä resepti tässä kohteessa ? :smoke5:
Chalmers
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Kasipallo » 11.04.2017 21:19

Ville Kex Murunen kirjoitti:Soino säätiöllä taitaa olla enemmän epäselvyyksiä, samppa kalja tainnut maistua kansan selkänahasta revittynä.

Abdi:

"Meijän yhteisölle on annettu paljon resursseja, mutta niitä on käytetty huonosti. On tärkeää että Suomen viranomaiset tietävät, että Suomen veronmaksajat tietävät. Ja suurin osa meijän somaliyhteisöstä ympäri Suomee tietää. Että meidän pitää saada vaihtoehto,a emme voi jatkaa näin koska siitä tulee negatiivinen palaute meille kaikille. Emme voi olla hiljaa."

Useat Somaliliiton entiset jäsenet ovat aidosti huolestuneita siitä miten yhdistystä johdetaan. Heidän mielestään on tärkeää, että somalit itse tuovat esiin ongelmat, jotka ovat jo vuosia kyteneet Somaliliiton sisällä. Pelkona on, että pienen ryhmän toimintatavat leimaavat koko somaliyhteisön.

http://yle.fi/aihe/artikkeli/2012/11/19 ... ikirjoitus

Pane somali asialle ja mene itse perästä.
Lord, take me downtown, I'm just lookin' for some tush.
Kasipallo
Valvoja
Valvoja

ViestiKirjoittaja Icemonkey3 » 11.04.2017 22:05

Chalmers kirjoitti:
Icemonkey3 kirjoitti:

Eikös se olisi hyvä resepti tässä kohteessa ? :smoke5:

Olisi. Mikrofonit vaan on pienentyneet, joten niitten prosentuaalista osuutta voi ehkä pienentää ja korvata se jollain sopivalla räjähteellä ja laukaisumekanismilla.
Icemonkey3
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Icemonkey3 » 11.04.2017 22:07

Kasipallo kirjoitti:

Abdi:

"Meijän yhteisölle on annettu paljon resursseja, mutta niitä on käytetty huonosti. On tärkeää että Suomen viranomaiset tietävät, että Suomen veronmaksajat tietävät. Ja suurin osa meijän somaliyhteisöstä ympäri Suomee tietää. Että meidän pitää saada vaihtoehto,a emme voi jatkaa näin koska siitä tulee negatiivinen palaute meille kaikille. Emme voi olla hiljaa."

Useat Somaliliiton entiset jäsenet ovat aidosti huolestuneita siitä miten yhdistystä johdetaan. Heidän mielestään on tärkeää, että somalit itse tuovat esiin ongelmat, jotka ovat jo vuosia kyteneet Somaliliiton sisällä. Pelkona on, että pienen ryhmän toimintatavat leimaavat koko somaliyhteisön.

http://yle.fi/aihe/artikkeli/2012/11/19 ... ikirjoitus

Pane somali asialle ja mene itse perästä.

Tuohon ongelmien esiintuomiseen somalien taholta tarvitaan epäilemättä lisää veronmaksajien rahaa.
Icemonkey3
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

Edellinen

Paluu Yleinen keskustelu