–myös kirkolla velvollisuus kapinoida, sanoo pappi Heinimäki

Sana on vapaa!

Re: –myös kirkolla velvollisuus kapinoida, sanoo pappi Heini

ViestiKirjoittaja awa » 17.04.2017 05:04

ojatuomi kirjoitti:Nuo vihervasemmistoateistihomot lienee jonkinlaista hang around porukkaa, ei ne kirkkoon jäseneksi liity mutta kiljuvat kurkku suorana jos hintit ei saa avioitua kirkossa tai kirkon eteisessä ei ole tarpeeksi monelle sukupuolelle omaa wessaa.

Kirkko on yksipuolistunut kirkosta eroamisten vuoksi. Sieltä puuttuu vastavoima.
Kirkko on perinteisesti ollut luotettava kaiken kansan kirkko, mutta populaatio on huomaamatta päässyt kasvamaan vihervasemmistolaiseksi. Kirkko on politisoitunut.
Nyt nähdään selvästi, että eivät terveet tarvitse parannusta vaan sairaat. Kirkko on sairas.
Pelastaaksemme luterilaisen kirkon meidän kaikkien eronneidn pitäisi liittyä takaisin ja hakeutua sen päättäviin elimiin eikä hyväksyä hiljaisena ´väärä uskoisiksi´nimittelyä niin kuin nykyisin tapahtu. En ole kuullut yhtäkään ko. nimittelyä vastustavaa kommenttia.
Asianomaiset hyväksyvät nimittelyn naureskellen lähinnä vitsinä, mutta totuus on toinen.
Ellemme pikaisesti ala puolustaa kirkkoamme, se tuhoaa itse itsensä.
Otat vaa asiakses miettiä sitä, ketkä ovat oikeita ystäviä ja ketkä perässähiihtelijöitä ja keitä itse käytät hyväksesi esittämällä ystävää, vaikka oikeasti et olekaan. Msusi
Olen sitä mieltä, että rajat valvontaan ja vieraiden on aika lähteä kotiinsa.
awa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

Edellinen

Paluu Yleinen keskustelu