Miesten ja naisten elämän eroavaisuudet

Sana on vapaa!

Re: Miesten ja naisten elämän eroavaisuudet

ViestiKirjoittaja Frankie » 17.04.2017 15:45

ojatuomi kirjoitti:Ulkonäöltään miehet ja naiset eivät poikkea paljoakaan toisistaan. Takaa katsottuna ovat lähes samannäköisiä ja etupuoleltakin sopivat hyvin yhteen. :kaffi:

Nyt heitit ojis kyllä niin rankan väitteen, etten tuosta ohi pääse, vaikka pari kertaa yritinkin.
Sen verran luulen Sinua tuntevani, että väitteesi oli aika provokatiivinen mutta hyvä niin.

Minä nimittäin uskallan väittää, että tunnistan naisen niin edestä kuin varsinkin takaa, vaikka kyseessä olisi ns. lepso. Miehet ja naiset kun on vain rakennettu eri tarkoituksiin. Kyllä naisen naiseksi tunnistaa takaapäinkin jo silkasta lantiosta. Naisten pylly on nätti ja vähän "muodokkaampi" kuin meillä miehillä. He kun joutuvat synnyttämään. Enkä suinkaan tarkoita mitään valtavaa ahteria, vaan se on... sellainen nätti, joka vetää puoleensa meitä miehiä. Jos ei olisi, niin olisimme kuolleet sukupuuttoon jo aikoja sitten.

Tässä kovasti tasa-arvoisuuteen pyrkivässä maalimassa voisi vihdoin ja viimein tunnustaa, että naiset ja miehet ovat vain erilaisia. Tunnustaa, että he ovat ylpeitä siitä mitä ovat. Mitä sitten ovatkin. Sivumennen sanoen kun kaikki eivät oikein tunnu sitä itsekään tietävän.

Minä rakastan naisia. Olen aina rakastanut. Joskus vähän turhankin reippaasti. Uskon myös tulleeni rakastetuksi. Silti en vieläkään ymmärrä naisista ja varsinkaan heidän ajatusmaalimastaan paljon mitään. Monta kertaa on käynyt niin, että juuri kun olen luullut saavani jonkunlaisen idean heidän aatoksistaan, he suloisesti hymyillen sen kuoppaavat seuraavassa kommentissaan ja ajatuksessaan. Ikään kuin sanoen sanomatta: " Tämä on minun maalimani, eikä yksikään mies tänne koskaan pääse." Siksi kai me niin sinnikkäästi yritämme ymmärtää mahdotonta. Naisen ruumiin valloittaminen ei ole hääppöinen homma, mutta voin poijaat aika pitkällä kokemuksella voin sanoa, että naisen ajatusten ymmärtäminen saati valloitus kannattaa lopettaa korvalehteen.
Frankie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Frankie » 17.04.2017 15:51

Pistaasi kirjoitti::hymis: Naiset valitsevat usein kengät jotka ovat kauniit ja korkeakorkoiset, miehet harvemmin.

Aika usein miehet valitsevat kengät sen mukaan mikä tuntuu jalassa hyvältä. Minullakin on tummanpunaiset talvilenkkarit :D
Frankie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Frankie » 17.04.2017 16:21

jared33 kirjoitti:
Jassoota kirjoitti:Miehelle, kun kertoo salaisuuden niin se menee toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Naiselle, kun kertoo salaisuuden niin se menee korvasta sisään ja tulee suusta ulos. :wave:

Höpönhöpön. Ketkään ei ole kovempia juoruilemaan kuin miehet työpaikoillaan.

Onneksi ei ole kokemusta, kun olen ikäni ollut töissä varsin miesvaltaisilla aloilla. Siellä ei selän takana mussuteta. Siellä erotaan ja rakastutaan niin kuin elämässä yleensä, mutta työkaverin asioita ei retostella.

Kerron lyhyen esimerkin. Minulla oli ryhmässä suunnittelija joka erosi. Huomasin kyllä kaverista, että nyt ei ole helppoa ja sanoinkin, että tule juttelemaan jos siltä tuntuu. Ei tullut. Kun työnsä hyvin hoiti niin no propleem.
Oikeestaan vähän liiankin hyvin. Pitkää päivää painoi mies.

Asia selvisi vasta kuukausien päästä, kun satuttiin kaljalle yhdessä. Kaveri kertoi tilanteen ja kysyi etkö tiennyt? Eikö kukaan kertonut? Minä siihen, ettei kertonut. Oli koko porukka kuulemma kyllä tilanteen tiennyt, muttei kertonut. Ehkä pieni muistutus kuitenkin miesten keskinäisestä solidaarisuudesta.

Ollaanhan me miehet sikoja ja kaikkee, mutta toisten vastoinkäymisillä ei kyllä mässäillä.
Frankie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Frankie » 17.04.2017 16:31

Pistaasi kirjoitti:
jared33 kirjoitti:
Jassoota kirjoitti:Miehelle, kun kertoo salaisuuden niin se menee toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Naiselle, kun kertoo salaisuuden niin se menee korvasta sisään ja tulee suusta ulos. :wave:

Höpönhöpön. Ketkään ei ole kovempia juoruilemaan kuin miehet työpaikoillaan.

:hymis: Minä luulen että juoruilu on kasvuympäristö juttu. Jos kotona juoruillaan, lapsetkin juoruilevat. Mielestäni miehet eivät ole vähemmän ansioituneita tässä juoruilu asiassa. Tosin naisten juoruilu on ehkä hieman erillaista kuin miesten.

Minä taas luulen, että jos kotona juoruillaan niin kuin tietysti juoruillaankin, niin mies jurottaa nurkassa, toki kaiken mieleensä visusti painaen, jopa hieman säälivästi virnistäen. Sinä aikana kun juoru on jo moneen kertaan kiertänyt kylän, mies on saattanut ehtiä sopimaan jo seuraavan talven töistä. :smoke1:
Frankie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Frankie » 17.04.2017 17:01

Pistaasi kirjoitti:Miehen kylpyhuoneessa on kuusi esinettä: hammasharja, hammastahnaa, partavaahtoa, partahöylä, saippuapala ja lähimotellista varastettu pyyhe.
Keskimääräisen naisen kylpyhuoneesta löytyy 437 esinettä. Keskimääräinen mies ei osaa tunnistaa näistä suurinta osaa.

Suhteet:
Ensinnäkin, miehet eivät kutsu suhdetta suhteeksi - he viittaavat siihen esimerkiksi "se olis sitä aikaa kun Sanna ja minä kuljettiin yhdessä".

Kun suhde loppuu, nainen itkee ja uikuttaa sydänsurujaan kaikille ystävilleen. Tämän jälkeen hän kirjoittaa runon "kaikki miehet ovat sikoja" ja sen jälkeen jatkaa elämäänsä.

Miehillä on hieman enemmän vaikeuksia. Kuuden kuukauden kuluttua suhteen loppumisesta mies soittaa humalassa ex-tytölleen kolmen aikaan aamuyöllä ja kertoo vihaavansa tätä ikuisesti, mutta olevansa kuitenkin valmis ottamaan tämän takaisin, jos hän suostuu tiskaamaan kuuden kuukauden aikana kertyneen astiavuoren.

Ainakin osan kopsasit jostain aiemmasta viestistäsi, mutta vastaan edelleen, että olet ainakin jonkin verran oikeassa.

Minulle jokainen ero on joka kerta tuottanut tuskaa, ja oikeinhan se tietysti onkin. Tuskin olen ainut mies, joka on surrut epäonnistunutta suhdettaan, sitä, että sukset menivät ristiin. Ja minä poika olen kyllä eronnut aika monta kertaa. Olen jopa tullut miettineeksi, että jopa minussa saattaa olla jotain vikaa.

Olen huomannut, että naiset selviytyvät erosta helpommin. Aika raakasti sanottu, mutta jotenkin naisilla on kyky katsoa uuteen auringon nousuun kun vanha vasta on menossa taivaan rannan taa. Ja sehän on hyvä asia.

Miehiä on usein pidetty tunteettomina, juttelukyvyttöminä, sen yhden pyydystäjinä, naisia aliarvioimina idiootteina, joilla ei ole tunteita. Ei ole asia niin.

Miehen on vain niin vaikeaa toisilleen saati naisille avata tuskaansa. Me kärsimme mieluummin nahoissamme ja yksin pettymyksemme ja epäonnistumisemme. Parhaat kaverimme sen kyllä huomaavat, mutta hienotunteisesti jättävät meidät rauhaan.
Frankie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Frankie » 17.04.2017 17:28

awa kirjoitti:Miehillä on pääsääntöisesti lyhyet vaivattomat hiukset tai ei tukkaa ollenkaan, mutta naisilta he vaativat pitkiä, usein hankalasti hoidettavia hiuksia.

Joita naiset huolella ja pieetillä hoitavat, koska haluavat olla kauniita.
Eikös se ole Hyvä asia? Niin naisille kuin miehillekin.

Sitä paitsi naiset ovat aina puhtaita. He tuoksuvat aina hyvältä.
Frankie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Frankie » 17.04.2017 17:33

N.. kirjoitti:
Marjatta kirjoitti:
awa kirjoitti:Miehillä on pääsääntöisesti lyhyet vaivattomat hiukset tai ei tukkaa ollenkaan, mutta naisilta he vaativat pitkiä, usein hankalasti hoidettavia hiuksia.

Niitä pitkiä hiirenhäntä lettejä oon nähny monilla naisilla ja eivät korista kantajaansa, ei myöskään ne "spanielin korvat" yhdistettynä apeaan ilmeeseen....ei käy katteeks. :kill:

Laihat hiukset on pahannäköset kenellä hyvänsä...
Paksu fleda taasen on jumalaista...
Siihen vois hukkuu...

Tuo muuten pitää paikkansa.
Ja montakohan kertaa olen hukkunutkin 8-)
Frankie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Icemonkey3 » 17.04.2017 18:23

Pistaasi kirjoitti:Olen aina ollut harmissani miesten puolesta kun teillä ei ole miesten hameita :happygirl . Voisihan niistä tehdä miehekkäitä. Hameeseen tai mekkoon on ihana pujahtaa kesäkuumalla.
Jotain tällaisia, hieman keveämmästä kankaasta eikä noin pelottava tarvitsisi olla

Kuva

Soitin bändissä, jossa basisti pukeutui kilttiin.
Samalla paljastui kuinka riettaita naiset on. ;)
Muutoin olen sitä mieltä, että Kartago on tuhottava.
Icemonkey3
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Icemonkey3 » 17.04.2017 18:25

Frankie kirjoitti:
Pistaasi kirjoitti::hymis: Naiset valitsevat usein kengät jotka ovat kauniit ja korkeakorkoiset, miehet harvemmin.

Aika usein miehet valitsevat kengät sen mukaan mikä tuntuu jalassa hyvältä. Minullakin on tummanpunaiset talvilenkkarit :D

Mulla on tosi nätit buutsit.
Muutoin olen sitä mieltä, että Kartago on tuhottava.
Icemonkey3
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja awa » 17.04.2017 19:01

anarkistialkuasukas kirjoitti:Naiset säästyy parranajolta, tai no, enpä minäkään partaani ajele.

...ja miehet synnytykseltä!
Otat vaa asiakses miettiä sitä, ketkä ovat oikeita ystäviä ja ketkä perässähiihtelijöitä ja keitä itse käytät hyväksesi esittämällä ystävää, vaikka oikeasti et olekaan. Msusi
Olen sitä mieltä, että rajat valvontaan ja vieraiden on aika lähteä kotiinsa.
awa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu