Miesten ja naisten elämän eroavaisuudet

Sana on vapaa!

Re: Miesten ja naisten elämän eroavaisuudet

ViestiKirjoittaja Marjatta » 17.04.2017 19:08

Icemonkey3 kirjoitti:
Pistaasi kirjoitti:Olen aina ollut harmissani miesten puolesta kun teillä ei ole miesten hameita :happygirl . Voisihan niistä tehdä miehekkäitä. Hameeseen tai mekkoon on ihana pujahtaa kesäkuumalla.
Jotain tällaisia, hieman keveämmästä kankaasta eikä noin pelottava tarvitsisi olla

Kuva

Soitin bändissä, jossa basisti pukeutui kilttiin.
Samalla paljastui kuinka riettaita naiset on. ;)

Aika villiksi naiset myös heittäytyvät laivalla, kun hunksit esiintyivät ja vielä villimmäksi yö tuntui menevän sitten esityksen jälkeen hyttikäytävällä kuuluvista äänistä päätellen, pojilla näytti olevan vientiä...
"Tämä päivä pakenee, eikä palaa ja vaikka huominen tulee, ei se ole enää tämä päivä." Waltari
Marjatta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Pistaasi » 17.04.2017 19:25

En ole ikinä nähnyt Hunkseja tai muuta vastaavia :hymis:
Kukka ja lintu ovat ilon opettajia.
~ Sören Kierkegaard
Pistaasi
Vuoden Torikahvilalainen
Vuoden Torikahvilalainen

Paikkakunta: 25 000–28 000 valovuoden päässä Linnunradan keskustasta galaksin kierteishaarojen välissä.

ViestiKirjoittaja Keke Ilomaa » 17.04.2017 19:26

awa kirjoitti:Miehillä on pääsääntöisesti lyhyet vaivattomat hiukset tai ei tukkaa ollenkaan, mutta naisilta he vaativat pitkiä, usein hankalasti hoidettavia hiuksia.

Jaa. Mulla itselläni oli pitkät hiukset tosi kauan ja niiden hoitamiseen tarvitsin harjan. Ensin pesin shampoolla, sitten hoitoainetta, pyyhkeen sisään kuivumaan hetkeksi ja harjaus - ei kovin hankalaa? :eh: Nyt kun hiukset ovat lyhyemmät käytän edelleen shampoota ja hoitoainetta, mutta sitten käytän muotoilutuotteita. Nyt kun mulla on sellainen korvien yli juuri menevä "surffarifleda" ei tarvitse kuin vähän suihkuttaa suolavettä ja sotkea hiukset sopivaan suuntaan, mutta kun mulla oli lyhyempi tukka, niin piti föönata muotoon ja laittaa hiusvahaa - se oli paljon hankalampaa kuin pitkien hiusten kanssa ;)

Lisäksi ainakaan mun mielestä hiusten pituus ei tee naisesta kiinnostavaa tai seksikästä, vaan se mitä niiden hiusten alla on ;) Olen seurustellut mimmin kanssa, joka oli ajanut fledansa siiliksi ja se oli se juttu, miten kiinnostuin hänestä, hänen kauniit kasvonsa ja silmänsä tulivat erittäin hyvin esiin :) Ja se kertoi myös, että kyseiseltä mimmiltä löytyy muutakin persoonallisuutta kuin olla laumaeläin, joka menee niin kuin muutkin. No myöhemmin tuli selväksi, että sitä persoonallisuutta tosiaan löytyi vähän liikaakin, mutta se on eri juttu :?
I got myself a Cadillac
But I can't afford the gasoline
Keke Ilomaa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Keke Ilomaa » 17.04.2017 19:28

Pistaasi kirjoitti:En ole ikinä nähnyt Hunkseja tai muuta vastaavia :hymis:

Löytyyhän niitä vaihtoehtoisia miesporukoita paljonkin Suomesta ihan joka paikasta, joista voidaan käyttää nimitystä Drunks :wave:
I got myself a Cadillac
Keke Ilomaa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Keke Ilomaa » 17.04.2017 19:49

N.. kirjoitti:
anarkistialkuasukas kirjoitti:
awa kirjoitti:Miehillä on pääsääntöisesti lyhyet vaivattomat hiukset tai ei tukkaa ollenkaan, mutta naisilta he vaativat pitkiä, usein hankalasti hoidettavia hiuksia.

Mulla on ollut aikanaan gimmakaveri jolla oli samanlainen kampaus kun mulla, eli kalju tai siili :smoke1:

Mun mielestä nainen ei oo naisen näkönen, jos sillä on siili tai kalju...
En toki väheksy sun naismakuu...

Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva

Kyllä nuo Kekelle kelpaisi... :oops:
I got myself a Cadillac
Keke Ilomaa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Marjatta » 17.04.2017 19:53

Pistaasi kirjoitti:En ole ikinä nähnyt Hunkseja tai muuta vastaavia :hymis:

Ruotsin laivalla näin esityksen ja yöllä sitten kuulin sen mekkalan hyttikäytävällä, kun hunksit sitten vähän rentoutuivat ja naiset olivat innokkaita.. :kill:
Huvittavaa meininkiä oli sivusta seurattuna.
"Tämä päivä pakenee, eikä palaa ja vaikka huominen tulee, ei se ole enää tämä päivä." Waltari
Marjatta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Keke Ilomaa » 17.04.2017 20:00

Frankie kirjoitti:
Pistaasi kirjoitti::hymis: Naiset valitsevat usein kengät jotka ovat kauniit ja korkeakorkoiset, miehet harvemmin.

Aika usein miehet valitsevat kengät sen mukaan mikä tuntuu jalassa hyvältä. Minullakin on tummanpunaiset talvilenkkarit :D

Itse olen suosinut jo vuosia Tretornin talvilenkkareita, ovat kevyitä ja lämpimiä gore texin myötä :thumbup: Esim. tällaisia:

Kuva

Inhoan painavia talvikenkiä :think:
I got myself a Cadillac
Keke Ilomaa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Marjatta » 18.04.2017 06:32

Keke Ilomaa kirjoitti:

Jaa. Mulla itselläni oli pitkät hiukset tosi kauan ja niiden hoitamiseen tarvitsin harjan. Ensin pesin shampoolla, sitten hoitoainetta, pyyhkeen sisään kuivumaan hetkeksi ja harjaus - ei kovin hankalaa? :eh: Nyt kun hiukset ovat lyhyemmät käytän edelleen shampoota ja hoitoainetta, mutta sitten käytän muotoilutuotteita. Nyt kun mulla on sellainen korvien yli juuri menevä "surffarifleda" ei tarvitse kuin vähän suihkuttaa suolavettä ja sotkea hiukset sopivaan suuntaan, mutta kun mulla oli lyhyempi tukka, niin piti föönata muotoon ja laittaa hiusvahaa - se oli paljon hankalampaa kuin pitkien hiusten kanssa ;)

Lisäksi ainakaan mun mielestä hiusten pituus ei tee naisesta kiinnostavaa tai seksikästä, vaan se mitä niiden hiusten alla on ;) Olen seurustellut mimmin kanssa, joka oli ajanut fledansa siiliksi ja se oli se juttu, miten kiinnostuin hänestä, hänen kauniit kasvonsa ja silmänsä tulivat erittäin hyvin esiin :) Ja se kertoi myös, että kyseiseltä mimmiltä löytyy muutakin persoonallisuutta kuin olla laumaeläin, joka menee niin kuin muutkin. No myöhemmin tuli selväksi, että sitä persoonallisuutta tosiaan löytyi vähän liikaakin, mutta se on eri juttu :?

Pintakauneus ei pidemmän päälle varmasti kauan kiinnosta, jos sopiva kemia ja kipinä puuttuu ja ei se hiuksien pituudesta ole kiinni.
Marjatta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja N.. » 18.04.2017 06:38

Marjatta kirjoitti:Pintakauneus ei pidemmän päälle varmasti kauan kiinnosta, jos sopiva kemia ja kipinä puuttuu ja ei se hiuksien pituudesta ole kiinni.

Noinhan se on, ku funtsii syvällisemmin...
Turha munkaan on heilutella hiuspehkooni, ku päässä kolisee...
:eh:
N..
VIERAILIJA
VIERAILIJA

ViestiKirjoittaja Marjatta » 18.04.2017 06:46

N.. kirjoitti:
Marjatta kirjoitti:Pintakauneus ei pidemmän päälle varmasti kauan kiinnosta, jos sopiva kemia ja kipinä puuttuu ja ei se hiuksien pituudesta ole kiinni.

Noinhan se on, ku funtsii syvällisemmin...
Turha munkaan on heilutella hiuspehkooni, ku päässä kolisee...
:eh:

Ihan hyviä kolinoita päästelet ja oma pointtinsa niissäkin on! :biggrin2:
Marjatta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu