Juhlaraha

Sana on vapaa!

Re: Juhlaraha

ViestiKirjoittaja HueHueHueXD » 25.04.2017 18:03

jared33 kirjoitti:
HueHueHueXD kirjoitti:
Veli Pontikka kirjoitti:
HueHueHueXD kirjoitti:Vissiin ei se uimakoulun pitäminen sitten kiinnostanutkaan, mutta hyvä marista netissä miten rassikat tappoivat tuonkin ählämisaastan vaikka olisi voinut auttaa itse asiaa pitämällä uimakoulua.

Se on paha pitää uimakoulua kun oppilaat pitävät opettajalleen samalla sukelluskoulua...

Jaredin motto on se ettei paskaperseentonkija pääse ylös edes sängystä. Menisi nyt itse auttamaan noita musulmaaneja eikä huutaisi rasistia joka paikkaan, kun joku vitun kakara hukkuu.

No en nyt tyhjänvalittajana kirjoittelisi mitään. Itse harrastan hyväntekeväisyyttä, mutta se on täysin jokaisen oma asia haluaako lähteä kotimaastaan vai ei.

Höhö, Hyväksikäyttöä sinä jesuiitti harrastat, Älä nyt minua sentään tuomitse jonkun sittisontiaisen kuolemasta, kun itse olisit voinut auttaa ja vainailta olisi vältytty.
HueHueHueXD
Vuoden rapajuoppo.
Vuoden rapajuoppo.

ViestiKirjoittaja Talvisota » 25.04.2017 18:06

Mitäs tossa juhlarahassa sen kummempaa, historiaahan se on.
Talvisota
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja HueHueHueXD » 25.04.2017 18:09

Talvisota kirjoitti:Mitäs tossa juhlarahassa sen kummempaa, historiaahan se on.

:happy:
HueHueHueXD
Vuoden rapajuoppo.
Vuoden rapajuoppo.

ViestiKirjoittaja Röyh 00? » 25.04.2017 18:09

Ei mitään, ainahan siitä tietenkin läppää voi heittäää...
Röyh 00?
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja jared33 » 25.04.2017 18:10

HueHueHueXD kirjoitti:
jared33 kirjoitti:
HueHueHueXD kirjoitti:
Veli Pontikka kirjoitti:
HueHueHueXD kirjoitti:Vissiin ei se uimakoulun pitäminen sitten kiinnostanutkaan, mutta hyvä marista netissä miten rassikat tappoivat tuonkin ählämisaastan vaikka olisi voinut auttaa itse asiaa pitämällä uimakoulua.

Se on paha pitää uimakoulua kun oppilaat pitävät opettajalleen samalla sukelluskoulua...

Jaredin motto on se ettei paskaperseentonkija pääse ylös edes sängystä. Menisi nyt itse auttamaan noita musulmaaneja eikä huutaisi rasistia joka paikkaan, kun joku vitun kakara hukkuu.

No en nyt tyhjänvalittajana kirjoittelisi mitään. Itse harrastan hyväntekeväisyyttä, mutta se on täysin jokaisen oma asia haluaako lähteä kotimaastaan vai ei.

Höhö, Hyväksikäyttöä sinä jesuiitti harrastat, Älä nyt minua sentään tuomitse jonkun sittisontiaisen kuolemasta, kun itse olisit voinut auttaa ja vainailta olisi vältytty.

Te nuivathan täällä valitatte tyhjästä päivät pitkät ja aivan samaan sarjaan kuuluu myös tuosta juhlarahasta valittaminenkin. Kansalaissodasta on lähdetty ja näinkin pitkälle on päästy. Ei huono suoritus, jossa ihmisten paremman elämän tavoittelulla on ollut ratkaiseva rooli.
Viimeksi muokannut jared33 päivämäärä 25.04.2017 18:11, muokattu yhteensä 1 kerran
jared33
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Koba » 25.04.2017 18:11

No onhan se tietysti hyvä että nykyvasemmistoa muistutetaan siitä mitä seuraa kun aletaan jakamaan kansaa kahtia ja jätetään kansan enemmistön mielipide huomioimatta.
Koba
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja HueHueHueXD » 25.04.2017 18:11

No, kolikon ei nyt ole niin väliä, mutta ei sitten tullut mieleen laittaa siihen mitään sotaveteraani touhua, mutta eikös siihen laiteta joku vitun uimakoulun maistraatti. Voi vittu tätä nykypvää.
HueHueHueXD
Vuoden rapajuoppo.
Vuoden rapajuoppo.

ViestiKirjoittaja HueHueHueXD » 25.04.2017 18:12

Oikeen syyllistetään ihmisiä. ei vittu ole edes todellista enää.
HueHueHueXD
Vuoden rapajuoppo.
Vuoden rapajuoppo.

ViestiKirjoittaja Talvisota » 25.04.2017 18:26

Koba kirjoitti:

No onhan se tietysti hyvä että nykyvasemmistoa muistutetaan siitä mitä seuraa kun aletaan jakamaan kansaa kahtia ja jätetään kansan enemmistön mielipide huomioimatta.

Erkki Tuomioja juhlarahakohusta: ”Totaalista historiantajun puutetta” http://www.is.fi/kotimaa/art-2000005185 ... sanomat.fi kommarikin vinkuu :crazy:
Talvisota
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Icemonkey3 » 25.04.2017 20:07

Se hukkunutta poikaa esittävä raha on kyllä hyvä.
Siinähän on ihmissalakuljettajan poika, joka kuoli isänsä toiminnan seurauksena. Isä oli ottanut pojan mukaan keulakuvaksi päästäkseen Kanadaan hammaslääkäriin.
Hyvä muistutus suvakkiuden karseista seurauksista.
Muutoin olen sitä mieltä, että Kartago on tuhottava.
Icemonkey3
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu