Teloituskolikon suunnittelija kommentoi kohua

Sana on vapaa!

Teloituskolikon suunnittelija kommentoi kohua

ViestiKirjoittaja Veli Pontikka » 25.04.2017 18:26

Teloituskolikon suunnittelija kommentoi kohua AL:lle: "Nasta juttu, taisin onnistua"

Kansalaissota-juhlarahan suunnitellut Ilkka Suppanen ihmettelee sitä, että juuri vasemmistopoliitikot ovat kritisoineet kolikkoa

Kohun synnyttäneen kansalaissota-juhlarahan suunnitellut Ilkka Suppanen sanoo Aamulehdelle, että kolikon design pohjautuu aitoihin sisällissodan aikaisin valokuviin. Yhden kuvan kanssa se on itse asiassa miltei identtinen, ja tuo kuva on otettu punakaartilaisten teloituksista.

- En halua kuitenkaan ajatella, ammutaanko siinä punaisia vai valkoisia, suunnittelija kommentoi Aamulehdelle.

Suppanen on yllättynyt kuullessaan, että esimerkiksi vasemmistoliiton puheenjohtaja Li Andersson pitää jjuhlarahaa mauttomana.

- Vasemmistoliittolainen reagoi näin? Olisin kuvitellut, että kolikko olisi sen sijaan voinut närkästyttää oikeistolaisia. Siis se, että asiasta yhtä halutaan muistuttaa.

- Mutta nasta juttu joka tapauksessa. En voi sanoa kuin vau. Ei minun aiemmista kipoistani ja kupeistani ole noussut tällaista kohua. Taisin onnistua, Suppanen arvioi Aamulehdelle.

Lähde: Aamulehti

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2017042 ... 8_uu.shtml
IL Refugee ja se porsas, jonka susi söi.
Veli Pontikka
Kauhee Apina!
Kauhee Apina!

Re: Teloituskolikon suunnittelija kommentoi kohua

ViestiKirjoittaja Legba » 25.04.2017 18:32

Ilkka Suppanen tekee hommiaan niillä kyvyillä ja ymmärryksellä ynnä päämäärillä joita hänellä on. Jonkun juhlarahan päästämisestä markkinoille päättävät jotkut muut ja vastuuketjun päässä on jälleen kerran riemuidiootti Orpo.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Ilkka_Suppanen
Legba
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja HueHueHueXD » 25.04.2017 18:33

Veli Pontikka kirjoitti:
Teloituskolikon suunnittelija kommentoi kohua AL:lle: "Nasta juttu, taisin onnistua"

Kansalaissota-juhlarahan suunnitellut Ilkka Suppanen ihmettelee sitä, että juuri vasemmistopoliitikot ovat kritisoineet kolikkoa

Kohun synnyttäneen kansalaissota-juhlarahan suunnitellut Ilkka Suppanen sanoo Aamulehdelle, että kolikon design pohjautuu aitoihin sisällissodan aikaisin valokuviin. Yhden kuvan kanssa se on itse asiassa miltei identtinen, ja tuo kuva on otettu punakaartilaisten teloituksista.

- En halua kuitenkaan ajatella, ammutaanko siinä punaisia vai valkoisia, suunnittelija kommentoi Aamulehdelle.

Suppanen on yllättynyt kuullessaan, että esimerkiksi vasemmistoliiton puheenjohtaja Li Andersson pitää jjuhlarahaa mauttomana.

- Vasemmistoliittolainen reagoi näin? Olisin kuvitellut, että kolikko olisi sen sijaan voinut närkästyttää oikeistolaisia. Siis se, että asiasta yhtä halutaan muistuttaa.

- Mutta nasta juttu joka tapauksessa. En voi sanoa kuin vau. Ei minun aiemmista kipoistani ja kupeistani ole noussut tällaista kohua. Taisin onnistua, Suppanen arvioi Aamulehdelle.
Painuis johonkin vitun jorpakkoon, ennen kuin se laitetaan sinne.

HueHueHueXD
Vuoden rapajuoppo.
Vuoden rapajuoppo.

ViestiKirjoittaja awa » 25.04.2017 18:33

En halua kuitenkaan ajatella, ammutaanko siinä punaisia vai valkoisia, suunnittelija kommentoi Aamulehdelle.

Suunnittelija ei edes itse tiedä, mitä kuva esittää!! - mutta "nasta juttu joka tapauksessa"! Mistä näitä älykääpiöitä riittää!!
Otat vaa asiakses miettiä sitä, ketkä ovat oikeita ystäviä ja ketkä perässähiihtelijöitä ja keitä itse käytät hyväksesi esittämällä ystävää, vaikka oikeasti et olekaan. Msusi
Olen sitä mieltä, että rajat valvontaan ja vieraiden on aika lähteä kotiinsa.
awa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja HueHueHueXD » 25.04.2017 18:34

Mitä vittua nyt taas. Ukkohan on umpihullu ja haluaa jorpakkoon.
HueHueHueXD
Vuoden rapajuoppo.
Vuoden rapajuoppo.

ViestiKirjoittaja Veli Pontikka » 25.04.2017 18:37

Itseäni on vasemmiston paheksunnan sijaan ihmetyttänyt lähinnä oikeiston riemu ja se, että Kokoomus ministeri hyväksyi tämän kolikon. Oikeiston sotarikos juhlakolikossa on oikein kiva muistutus... Mitähän Petteri tällä kertaa ajatteli tai siis ei ajatellut... :lol:
IL Refugee ja se porsas, jonka susi söi.
Veli Pontikka
Kauhee Apina!
Kauhee Apina!

ViestiKirjoittaja Shiro_Ishii » 25.04.2017 18:41

Se on mautonta, kun suomalaiset ampuu suomalaisia.. OIKEIN!
Se ei ole yhtään mautonta, kun lapsikaupan uhri makaa suvisten takia kuolleena rantahietikolla jossain Suomen ulkopuolella. VÄÄRIN!
Aito Ug-trolli ja torikahvilan epävirallinen maskotti, ehkä koko maailman virallinen maskotti. Totuus ratkaisee.

Minä elän.
Shiro_Ishii
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Legba » 25.04.2017 18:44

Veli Pontikka kirjoitti:Itseäni on vasemmiston paheksunnan sijaan ihmetyttänyt lähinnä oikeiston riemu ja se, että Kokoomus ministeri hyväksyi tämän kolikon. Oikeiston sotarikos juhlakolikossa on oikein kiva muistutus... Mitähän Petteri tällä kertaa ajatteli tai siis ei ajatellut... :lol:

Kokoomuksen ovat miehittäneet vaaralliset realiteeteista irti olevat gangsterit. Orpo, Risikko, Grahn-Laasonen, Katainen, Stubb jne.
Legba
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja doc holiday » 25.04.2017 18:52

Veli Pontikka kirjoitti:

Onkohan se ketale valtakunnansyytäjä vielä virassaan, tuon juhlarahan julkaisijalle kuuluis saada syyte kiihottamisesta kansanryhmää vastaan.
doc holiday
VIERAILIJA
VIERAILIJA

ViestiKirjoittaja HueHueHueXD » 25.04.2017 19:01

Shiro_Ishii kirjoitti:Se on mautonta, kun suomalaiset ampuu suomalaisia.. OIKEIN!
Se ei ole yhtään mautonta, kun lapsikaupan uhri makaa suvisten takia kuolleena rantahietikolla jossain Suomen ulkopuolella. VÄÄRIN!

Sinullehan nyt ensimmäisenä toivoisi kuulan kalloon, joten ei itkeskelysi nyt aiheetontakaan ole.
HueHueHueXD
Vuoden rapajuoppo.
Vuoden rapajuoppo.

Seuraava

Paluu Yleinen keskustelu