Rasistiksi leimautumisen pelko estää keskustelua

Sana on vapaa!

Re: Rasistiksi leimautumisen pelko estää keskustelua

ViestiKirjoittaja jared33 » 18.01.2016 00:37

Heteronormatiiviset yhteiskunnat ovat sairaita. Niissähän se salailukulttuuri on aina pesinyt ja pesii yhä.
jared33
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Apostata » 18.01.2016 10:07

jared33 kirjoitti:Heteronormatiiviset yhteiskunnat ovat sairaita. Niissähän se salailukulttuuri on aina pesinyt ja pesii yhä.

Niinpä..Onhan se tietysti ihan kauheeta, että sinunkin kaltaisesi omituinen höpöttäjä voi tässä heteronormatiivisessä Suomessa ilman salailun häivääkään munata itsensä julkisesti useita kertoja päivässä. Ehdikö sinä ollenkaan homoilemaan muilta kiireiltäsi?.. :?

[youtube]KrlzaBNgz-M[/youtube]
Apostata
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja awa » 18.01.2016 10:16

J Kostaja IV kirjoitti:
awa kirjoitti:Miksi valkoinen mies ei uskalla puuttua aasialaisperäisten miesten tekemisiin? Ei kai sitä tarvitse kenenkään yksin tehdä. Sitä varten on poliisivoimat vai eikö poliisikaan uskalla??

Hmm tätä nyt en ihan ymmärtänyt, mutta sulla on hyviä mieipiteitä ja pyydän anteeksi jos olen sinulle jonkun palstariidan takia murahtanut :)

Kiitos huomaavaisuudesta. En muista, että meillä olisi jotain erimielisyyttä ollut. Kaikki ok. :)
Otat vaa asiakses miettiä sitä, ketkä ovat oikeita ystäviä ja ketkä perässähiihtelijöitä ja keitä itse käytät hyväksesi esittämällä ystävää, vaikka oikeasti et olekaan. Msusi
Olen sitä mieltä, että rajat valvontaan ja vieraiden on aika lähteä kotiinsa.
awa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

Edellinen

Paluu Yleinen keskustelu