Danske Arabia

Sana on vapaa!

Danske Arabia

ViestiKirjoittaja J Kostaja IV » 17.01.2016 23:10

Sanokaahan mistä johtuu kun on esim. tanskassa ja kirjoittaa hakuun google.com niin koko ruutu on täynnä arabiaa mistä ei ymmärrä edes ensimmäistä piirtoa?
J Kostaja IV
VIERAILIJA
VIERAILIJA

Re: Danske Arabia

ViestiKirjoittaja Mysticus » 17.01.2016 23:14

J Kostaja IV kirjoitti:Sanokaahan mistä johtuu kun on esim. tanskassa ja kirjoittaa hakuun google.com niin koko ruutu on täynnä arabiaa mistä ei ymmärrä edes ensimmäistä piirtoa?

Sinähän se IT-neroksi olet itsesi nostanut. Aika monella on tuostakin tietoa.
Suurin osa kirjoittamastani osoittaa huonoa taitoa sarkasmin vaativassa lajissa.
Mysticus
Vuoden Tittelitön Torikahvilalainen

ViestiKirjoittaja J Kostaja IV » 17.01.2016 23:30

Mysticus kirjoitti:
J Kostaja IV kirjoitti:Sanokaahan mistä johtuu kun on esim. tanskassa ja kirjoittaa hakuun google.com niin koko ruutu on täynnä arabiaa mistä ei ymmärrä edes ensimmäistä piirtoa?

Minä en ole itseäni nostanut miksikään it-nörtiksi, mutta siihen nähden kuin tyhmään porukkaan olen törmännyt olen sitä. Olen ollut informaatioteknologian kanssa naimisissa kohta 30 vuotta.
J Kostaja IV
VIERAILIJA
VIERAILIJA

ViestiKirjoittaja Mysticus » 17.01.2016 23:32

J Kostaja IV kirjoitti:
Mysticus kirjoitti:

Minä en ole itseäni nostanut miksikään it-nörtiksi, mutta siihen nähden kuin tyhmään porukkaan olen törmännyt olen sitä. Olen ollut informaatioteknologian kanssa naimisissa kohta 30 vuotta.

No niinhän minä sanoin sinun väittäneen.
Suurin osa kirjoittamastani osoittaa huonoa taitoa sarkasmin vaativassa lajissa.
Mysticus

Paluu Yleinen keskustelu