Suomalaisten heikko itsetunto syynä

Sana on vapaa!

Re: Suomalaisten heikko itsetunto syynä

ViestiKirjoittaja Ice Monkey » 19.01.2016 02:52

awa kirjoitti:
Keke Ilomaa kirjoitti:
Ice Monkey kirjoitti:Miksi edelleenkään ei hyväksytä miesten lahkeellisia uimahousuja hygieniasyistä?

Tätä olen aina ihmetellyt... miten parikymmentä senttiä lisää kangasta lisää hygieniariskiä? :?

Minä kannatan burkinia oikein käytettynä.
Oikea käyttö tarkoittaa sitä, että se päällä ei mennä saunaan ja peseydytään ennen sen päälle pukemista. Ei pitäisi olla vaikeaa. Kilpauimareilla on lähes vastaavia asuja.

Uskon, että burkinin käyttö vähentäisi tirkistelyä ja ahdistelua ja lisäisi uimahallin käyttöä niidenkin veronmaksajien keskuudessa, jotka eivät enää ole bikinikroppaisia. Tällä tarkoitan myös suomalaisia.

Kannatan myös suihkuverhojen hankkimista.
Käytetäänhän niitä kotioloissakin, miksi yleisessä tilassa pitäisi sitten olla kaikkien tiirailtavana. Suihkuverhottomuus on jäänne ajalta, jolloin varallisuus ei sallinut mitään ylimääräistä. On syytä siinäkin asiassa tulla tälle vuosituhannelle.

Kolmanneksi kannatan pikkuhousuja saunaan niin miehille kuin naisillekin
(naisille ehkä rintsikatkin, vaatii vain vähän viitseliäisyytä pukeutua useamman kerran). Ei uimahallin pidä olla mikään tirkistelylaitos.

Nyt elämme 2000-lukua!

Suomalaiset ehkä elävät 2000-lukua. Tuo yksi porukka edelleen 600-lukua. Ainakin, mitä tulee naisten kohteluun.
Cogito ergo sum - Ajattelen, siis olen olemassa (Rene Descartes)
Ice Monkey

Edellinen

Paluu Yleinen keskustelu