Karhu liikkuu Espoossa..

Sana on vapaa!

Re: Karhu liikkuu Espoossa..

ViestiKirjoittaja yxpöllövaa » 24.05.2017 11:49

Koba kirjoitti:
anarkistialkuasukas kirjoitti:
awa kirjoitti:
Legba kirjoitti:Isot petoeläimet kuuluvat myös Etelä- ja Lounais-Suomen alueille. Hyvä homma.

Siellähän niiden määräkin määritellään.

Niinkö?
Minä kun luulin että riistanvalvojat raportoivat jälkihavainnoista viranomaisille.

Luin noin vuosi sitten kirjoituksen jonka kirjoitti eräs laskentaan osallistunut.keräsivät karhun paskoja joista sitten eroteltiin yksilöt.Arvioitu karhumäärä etukäteen oli alueella n.60 yksilöä.toimittivat sitten nbäytteitä n.150 kpl.Kun tutkimus valmistui ilmoitettiin että oli tutkittu 89 näytettä ja siitä selvisi 65 yksilöä.Kerääjä kyseli että mihin loput 61 näytettä oli joutunut ja miksei niitä tutkittu.Vastattiin vain että tämä määrä näytteitä oli tullut perille.Kaikki kuitenkin toimitettiin samassa laatikossa muovipusseissa.Määrä oli ilmeiseti tullut täyteen mitä haluttiin.Tämä oli Kuhmon alueella.

Voihan se olla etteivät olleetkaan yhdessä laatikossa. luultavasti ne seilaa edelleen turun ja vihdin väliä. :D
yxpöllövaa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja yxpöllövaa » 24.05.2017 11:52

HueHueHueXD kirjoitti:
Talvisota kirjoitti:
HueHueHueXD kirjoitti:
Talvisota kirjoitti:Minä en ainakaan ilmoittele poliisille mistään karhusta, vaikka näkisinkin :crazy:

Meinaatko nyt karhuryhmää?

Ei kyllä ihan karhua, en varmasti ilmoittele, antaa karhun jolkotella ihan rauhassa takaisin metsään.

Itse ilmoitan poliisille heti, kun näen mustikan metsässä. Se on lähinnä kansalaisvelvollisuus.

Myöskin sinivuokot kannattaa ilmoittaa poliisille. :wave:
yxpöllövaa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja HueHueHueXD » 24.05.2017 11:54

yxpöllövaa kirjoitti:
HueHueHueXD kirjoitti:
Talvisota kirjoitti:
HueHueHueXD kirjoitti:
Talvisota kirjoitti:Minä en ainakaan ilmoittele poliisille mistään karhusta, vaikka näkisinkin :crazy:

Meinaatko nyt karhuryhmää?

Ei kyllä ihan karhua, en varmasti ilmoittele, antaa karhun jolkotella ihan rauhassa takaisin metsään.

Itse ilmoitan poliisille heti, kun näen mustikan metsässä. Se on lähinnä kansalaisvelvollisuus.

Myöskin sinivuokot kannattaa ilmoittaa poliisille. :wave:

:happy: Ei stana taas.
HueHueHueXD
Vuoden rapajuoppo.
Vuoden rapajuoppo.

Edellinen

Paluu Yleinen keskustelu