Persujen säätiötä ei kiinnosta tukea Halla-ahon puoluetta

Sana on vapaa!

Persujen säätiötä ei kiinnosta tukea Halla-ahon puoluetta

ViestiKirjoittaja awa » 21.06.2017 07:26

Perussuomalaisten tukisäätiön puheenjohtaja Raimo Vistbacka sanoo Uutissuomalaisen haastattelussa, ettei tukisäätiöllä ole kiinnostusta tukea Jussi Halla-ahon perussuomalaisia puolueen jakautumisen jälkeen.

Perussuomalaisten tukisäätiöllä ei ole kiinnostusta tukea Jussi Halla-ahon perussuomalaisia puolueen jakautumisen jälkeen.
Tukisäätiön puheenjohtaja Raimo Vistbacka kertoo harkinneensa erilaisia vaihtoehtoja, jotta säätiö pystyisi jatkamaan yhteistyötään kahtiajakautuneen puolueen kanssa.
Maanantain jälkeen kompromissiratkaisu ei ole enää ollut vaihtoehto johtuen Laura Huhtasaaren puheesta eduskunnassa.

http://www.iltalehti.fi/politiikka/2017 ... 5_pi.shtml

Eikö meillä olekaan mielipiteen vapautta??
Otat vaa asiakses miettiä sitä, ketkä ovat oikeita ystäviä ja ketkä perässähiihtelijöitä ja keitä itse käytät hyväksesi esittämällä ystävää, vaikka oikeasti et olekaan. Msusi
Olen sitä mieltä, että rajat valvontaan ja vieraiden on aika lähteä kotiinsa.
awa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

Re: Persujen säätiötä ei kiinnosta tukea Halla-ahon puoluett

ViestiKirjoittaja Backstage » 21.06.2017 07:28

Ei ole läpihuutojuttu tuo rahoituksen siirto PS:ltä sinisille pettureille.
Backstage
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja awa » 21.06.2017 07:33

Backstage kirjoitti:Ei ole läpihuutojuttu tuo rahoituksen siirto PS:ltä sinisille pettureille.

Vistbackan mukaan säätiön hallitusta ei ole kutsuttu kokoon perussuomalaisten viimeaikaisten tapahtumien vuoksi.

Vistbacka on SMP:n ja perussuomalaisten entinen pitkäaikainen kansanedustaja ja ulkoministeri Timo Soinin tukija.

Jos säätiön hallitus päättäisi siirtyä tukemaan perusteilla olevaa Sininen tulevaisuus -puoluetta, olisi säätiön sääntöjä muutettava. Patentti- ja rekisterihallituksen mukaan sääntömuutos ei olisi mikään läpihuutojuttu.

- Säätiö on aika tiukasti sidottu toiminnassa olevaan rekisteröityyn puolueeseen. Muutos tulisi olemaan vaikea, patentti- ja rekisterihallituksen tiimiesimies Jouko Koitto arvioi.

Otat vaa asiakses miettiä sitä, ketkä ovat oikeita ystäviä ja ketkä perässähiihtelijöitä ja keitä itse käytät hyväksesi esittämällä ystävää, vaikka oikeasti et olekaan. Msusi
Olen sitä mieltä, että rajat valvontaan ja vieraiden on aika lähteä kotiinsa.
awa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja ojatuomi » 21.06.2017 07:43

Mitä eikö Vistbacka pitänyt Huhtasaaren puheesta, yllättävää :kill: :kill:
Toivotamme ministeri Terholle ja kumppaneille mukavaa hallitustaivalta Sipilän ja Orpon peukalon alla. Muistakaa totella kiltisti, niin kiiltävä musta auto odottaa huomennakin.
ojatuomi
VIERAILIJA
VIERAILIJA

ViestiKirjoittaja multiainen » 21.06.2017 08:48

päin persettä meni tuonkin Soinin perustaman säätiön varat. olis pitänyt Soinin kirjoittaa säätiön sääntöihin että minun puolueen hyväksi varat,.
www.multiainen.wordpress.com
multiainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

Paluu Yleinen keskustelu