Uusin käyttäjätilasto

Sana on vapaa!

Re: Uusin käyttäjätilasto

ViestiKirjoittaja multiainen » 08.07.2017 08:33

Backstage kirjoitti:
Jassoota kirjoitti:
anarkistialkuasukas kirjoitti:
Backstage kirjoitti:Keitele / Ojatuomi aina välillä humalapäissään vastaa väärällä nickillä.

Eivät taida olla sama henkilö.

Ei minunkaan mielestä.

Jo kahteen kertaan erehtynyt täysin nickinsä kannalta vastakkaista tekstiä suoltamaan minulle vastauksena ketjuun.
Kumminkin päin, kerran jopa vastasi toisen nickin puolesta toisella nickillä.

oukkidoukki, vastaan sinulle nyt Keiteleen ja Ojatuomen puolesta, en ole kuin pikkaisen jurrissa :think:
www.multiainen.wordpress.com
multiainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja multiainen » 08.07.2017 08:35

Legba kirjoitti:Missä on toveri matson? Var är kamrat matson?

niin missä matson?, hän niin ahkerasti puolusti savolaisia joosepin heimohyökkäyksiä vastaan.
www.multiainen.wordpress.com
multiainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Talvisota » 08.07.2017 08:49

Hans Assman kirjoitti:
Frankie kirjoitti:
Hans Assman kirjoitti:
Frankie kirjoitti:
Hans Assman kirjoitti:
Backstage kirjoitti:Kuinkas monta kertaa lawetto on kaikilla 50+ nickillään postannut?

Vähän tuossa hahmotin niin ainakin kolme kertaa vähemmän kuin sinä yhdellä.

Eli taas tunnustaiduit lawetoksi :tongue:

Koittakaa nyt hyvät veljet pysyä alkuperäisissä nikeissänne.

Miksi? Minulla kun on sellainen tapa, että tämä foorumi kun alkaa vituttaa heitän nimimerkkini helvettiin.

En ymmärrä miksi pitäisi pysyä samassa nimimerkissä, riittää kun pysyy asiassa. Mikä monelle nimimerkissä pysyjälle tuntuu olevan täysin mahdotonta.

Ps. Voisikin taas vaihtaa nimimerkkiä kun alkoi taas tuo täysin asiaton lawetto lawetto.

Pss. Vaihdan niin kauan nimimerkkiä kuin tämä pasta on olemassa tai laewtto lawetto loppuu.

Minusta kun kuitenkin samalla nikillä esiintyminen on rehellistä. Silleen reilua muita kohtaan.

Olen eri mieltä. Jos ihmisen pitää tietää kenelle keskustelufoorumilla puhuu silloin on itse joko lipoja tai livottava.

Eikö tämän kumminkin ole tarkoitus olla keskustelufoorumi, eikä yhteisö?

Edelleen, olet täysi paskahousu :crazy:
Talvisota
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Talvisota » 08.07.2017 08:51

Hans Assman kirjoitti:
Talvisota kirjoitti:
Hans Assman kirjoitti:
Frankie kirjoitti:
Hans Assman kirjoitti:
Backstage kirjoitti:Kuinkas monta kertaa lawetto on kaikilla 50+ nickillään postannut?

Miksi? Minulla kun on sellainen tapa, että tämä foorumi kun alkaa vituttaa heitän nimimerkkini helvettiin.

En ymmärrä miksi pitäisi pysyä samassa nimimerkissä, riittää kun pysyy asiassa. Mikä monelle nimimerkissä pysyjälle tuntuu olevan täysin mahdotonta.

Ps. Voisikin taas vaihtaa nimimerkkiä kun alkoi taas tuo täysin asiaton lawetto lawetto.

Pss. Vaihdan niin kauan nimimerkkiä kuin tämä pasta on olemassa tai laewtto lawetto loppuu.

Lawetto tulee aina silloin uudella nimimerkillä, kun pääsee lataamosta pois :happy: :happy:

Sinä olet muuten foorumin surkein keskustelija. Et omaa edes alkeellisia käytöstapoja.

Onko pitkäkin loma :kill: :kill:
Talvisota
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Fahrenheit » 08.07.2017 08:52

multiainen kirjoitti:
Backstage kirjoitti:
Jassoota kirjoitti:
Backstage kirjoitti:Keitele / Ojatuomi aina välillä humalapäissään vastaa väärällä nickillä.

Eivät taida olla sama henkilö.

Ei minunkaan mielestä.

Jo kahteen kertaan erehtynyt täysin nickinsä kannalta vastakkaista tekstiä suoltamaan minulle vastauksena ketjuun.
Kumminkin päin, kerran jopa vastasi toisen nickin puolesta toisella nickillä.

oukkidoukki, vastaan sinulle nyt Keiteleen ja Ojatuomen puolesta, en ole kuin pikkaisen jurrissa :think:

On ylenaikaa väitetty, että Ojatuomi ja Keitele ovat sama.
Tuskin ovat.Kerran nimittäin sattui,että kyseiset nikit pläjäyttivät samaan aikaan viestinsä.Miksi näitä aina kaivellaan.
Ihan sama millä kirjoittaa.Harhaisuus on sairautta.
Fahrenheit

ViestiKirjoittaja Talvisota » 08.07.2017 08:53

Hans Assman kirjoitti:
Hans Assman kirjoitti:
Backstage kirjoitti:Olet multi-nick trollaaja.

En ole, mutta tiedän että tällä foorumilla on sellainen. Putoushahmoja on useita, tosin jotkut ovat jo pudonneet.

Olikohan 8-pallo kun taannoin mainitsikin että oli itse vähän yllättynyt eräästä multinikistä, ei tosin maininnut että kuka se oli.

8-pallo taisi jotain mainita, mutta välillä kun näitä juttuja lukee tuntuu että yksi sun toinen nikki on joku putoushahmo. Jollain on pöytälaatikossa käsikirjoitukset erilaisille persoonille :happy:

Edelleen olet täysi paskahousu :kill:
Talvisota
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Fahrenheit » 08.07.2017 09:00

Jassoota kirjoitti:
Hans Assman kirjoitti:

En ole, mutta tiedän että tällä foorumilla on sellainen. Putoushahmoja on useita, tosin jotkut ovat jo pudonneet.

Olikohan 8-pallo kun taannoin mainitsikin että oli itse vähän yllättynyt eräästä multinikistä, ei tosin maininnut että kuka se oli.

Minä en ole tainnut yllätyksiä bongata. Teppo tai Taneli yllättyi joskus aikaa ennen minua jonkun kohdalla. Yksi multinikki on aiheuttanut kyllä suurta naurua - ei ole kyse Hansista.

Nauru on kiva asia.
Fahrenheit

ViestiKirjoittaja Fahrenheit » 08.07.2017 09:05

Hans Assman kirjoitti:
Frankie kirjoitti:
Hans Assman kirjoitti:
Frankie kirjoitti:
Hans Assman kirjoitti:

Minusta kun kuitenkin samalla nikillä esiintyminen on rehellistä. Silleen reilua muita kohtaan.

Olen eri mieltä. Jos ihmisen pitää tietää kenelle keskustelufoorumilla puhuu silloin on itse joko lipoja tai livottava.

Eikö tämän kumminkin ole tarkoitus olla keskustelufoorumi, eikä yhteisö?

Itse luen mielipiteitä en henkilöä.Tosin olen oppinut karttamaan tiettyjä nimimerkkejä.Olisi ajan haaskausta niitä lukea.
Fahrenheit

ViestiKirjoittaja Hans Assman » 08.07.2017 09:09

Talvisota kirjoitti:
Hans Assman kirjoitti:
Hans Assman kirjoitti:

8-pallo taisi jotain mainita, mutta välillä kun näitä juttuja lukee tuntuu että yksi sun toinen nikki on joku putoushahmo. Jollain on pöytälaatikossa käsikirjoitukset erilaisille persoonille :happy:

Ahaa täällä taas yksi paskatalikkoa työkalunaan käyttävä vanhapoika yrittää avata asiakeskustelua. Oletko sinä muuten ikinä saanut pillua? Vai oletko edelleen poitsut niin kuin Backstage? No se selittää paljon kroonista matu-vihaanne.
Hans Assman

ViestiKirjoittaja Talvisota » 08.07.2017 09:51

Hans Assman kirjoitti:
Talvisota kirjoitti:
Hans Assman kirjoitti:
Hans Assman kirjoitti:

Ahaa täällä taas yksi paskatalikkoa työkalunaan käyttävä vanhapoika yrittää avata asiakeskustelua. Oletko sinä muuten ikinä saanut pillua? Vai oletko edelleen poitsut niin kuin Backstage? No se selittää paljon kroonista matu-vihaanne.

:kill: :happy: Lawetto, mikä sinulla on päivän lääkitys :kill: :happy:
Talvisota
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu