Hyvät tavat kaunistavat

Sana on vapaa!

Re: Hyvät tavat kaunistavat

ViestiKirjoittaja Isä Joosef » 07.07.2017 10:13

Röyh 00? kirjoitti:Nykyään on myös tärketä tähdentää että naiselta on hyvä kysyä lupa , ennen kuin ryhtyy seksiin. :)

Tuon on toisten kulttuurillisten tapojen kieltämistä eli rasismia, saat syytteen jos alat tuota julistamaan.
Isä Joosef
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Jassoota » 07.07.2017 10:22

awa kirjoitti:
anarkistialkuasukas kirjoitti:"9. Älä keskeytä aikuisten keskustelua"

Tässä aivan äskettäin sain kuulla erään naisen pitävän minua hieman "hitaana", kas kun en keskeytä keskusteluja ja puhu toisten päälle.

Minä oletin olevani hyvät käytöstavat omaava.

Ps. saako lasten keskustelun sitten keskeyttää?

Kiinnitin huomioni samaan asiaan. Periaatteessa ei saa, mutta riippuu vähän lasten "keskustelusta". Usein, ainakin aggressiivinen keskustelu, perustuu tietämättömyyteen, joten silloin on hyvä oikaista.

Kummipoikani (4-vuotias) oli käynyt hyvän keskustelun veljensä (2-vuotias) kanssa. Kummipoikani kutsuu usein minua Jani-kummiksi ja veljensä oli oppinut sanomaan Ani-ummi. Oli rankuttanut sitä, johon kummipoikani, että ei ole sinun kummisi Jani. Pikkuveli oli jatkanut vaan ja loppuun sanonut vielä ''minun''. Siitä se rähinä oli pojilla alkanut sitten. :D
Juha Sipilä sekä hallitus: Haistakaa paska!
Jassoota
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja awa » 07.07.2017 11:17

Jassoota kirjoitti:
awa kirjoitti:

Tässä aivan äskettäin sain kuulla erään naisen pitävän minua hieman "hitaana", kas kun en keskeytä keskusteluja ja puhu toisten päälle.

Kiinnitin huomioni samaan asiaan. Periaatteessa ei saa, mutta riippuu vähän lasten "keskustelusta". Usein, ainakin aggressiivinen keskustelu, perustuu tietämättömyyteen, joten silloin on hyvä oikaista.

Kummipoikani (4-vuotias) oli käynyt hyvän keskustelun veljensä (2-vuotias) kanssa. Kummipoikani kutsuu usein minua Jani-kummiksi ja veljensä oli oppinut sanomaan Ani-ummi. Oli rankuttanut sitä, johon kummipoikani, että ei ole sinun kummisi Jani. Pikkuveli oli jatkanut vaan ja loppuun sanonut vielä ''minun''. Siitä se rähinä oli pojilla alkanut sitten. :D

Rähinät alkavat usein väärinkäsityksistä tai tietämättömyydestä, isommillakin.
Otat vaa asiakses miettiä sitä, ketkä ovat oikeita ystäviä ja ketkä perässähiihtelijöitä ja keitä itse käytät hyväksesi esittämällä ystävää, vaikka oikeasti et olekaan. Msusi
Olen sitä mieltä, että rajat valvontaan ja vieraiden on aika lähteä kotiinsa.
awa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Kasipallo » 07.07.2017 11:52

Ruotsalaisilla homoilla ei kuulemma ole hyviä käytöstapoja. Jari Sillanpää on kertonut haastatteluissa, että hänet korkannut ruotsalaisnen dj veteli kuivalla koko yön ja perse oli kipeä viikon.
Lord, take me downtown, I'm just lookin' for some tush.
Kasipallo
Valvoja
Valvoja

ViestiKirjoittaja Jassoota » 07.07.2017 12:16

awa kirjoitti:
Jassoota kirjoitti:
awa kirjoitti:

Rähinät alkavat usein väärinkäsityksistä tai tietämättömyydestä, isommillakin.

No tässä tapauksessa lapset on lapsia. Veljestappelut on ihan perinteistä.
Jassoota
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Jassoota » 07.07.2017 12:26

Spoiler: näytä
Kuva

:kill: :kill: :kill:

Kohtuu tyly temppu kyllä, mutta nauratti ihan pirusti.
Jassoota
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Fahrenheit » 07.07.2017 12:38

Kyllä hyvät tavat avaavat portteja joka paikkaan. Sitä on turha kenenkään kieltää. Öykkäreistä halutaan pikimiten eroon.
Yhtenä kesänä koimme mieheni kanssa aivan järisyttävän jutun.
Poikamme oli perheineen mökillämme viettämässä lomaa ja heidän ystäväperheensä oli rengasmatkalla ja halusivat poiketa saarellamme.
No me tietenkin paikan isäntäväkenä menimme laiturille vastaan toivottamaan tulijat tervetulleiksi.
Mutta mitä tapahtuikaan. Meitä ei tervehditty lainkaan, vaan siinä ne olivat kuin eivät olisi olleetkaan.
No siitä he sitten siirtyivät toisen mökin puolelle.
Kun olivat lähdössä meikä meni ihan piruuttaan taas laiturille saattamaan vieraat veneelle.
Ja oikein herrasväen kermaa olivatten :kill:
Silloin kyllä tuli tosissaan mietittyä tätä vapaata kasvatusta.
Fahrenheit

ViestiKirjoittaja Jassoota » 07.07.2017 12:43

Olin joskus kaverilla iltaa viettämässä ja minulla on tapana jossain vaiheessa alkaa kaikkien iloksi viuhahtelemaan. Lisää porukkaa oli tulossa (minulle tuntemattomia) ja otin heidät vastaan vastaan tietysti alasti. Kaikki meni hyvin, joten kyllä hyvät tavat tosiaan kaunistaa. :wave:
Jassoota
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Fahrenheit » 07.07.2017 12:46

Jassoota kirjoitti:Olin joskus kaverilla iltaa viettämässä ja minulla on tapana jossain vaiheessa alkaa kaikkien iloksi viuhahtelemaan. Lisää porukkaa oli tulossa (minulle tuntemattomia) ja otin heidät vastaan vastaan tietysti alasti. Kaikki meni hyvin, joten kyllä hyvät tavat tosiaan kaunistaa. :wave:

Voe voe sinuvaki Jassoota.
Fahrenheit

ViestiKirjoittaja Jassoota » 07.07.2017 12:49

Fahrenheit kirjoitti:
Jassoota kirjoitti:Olin joskus kaverilla iltaa viettämässä ja minulla on tapana jossain vaiheessa alkaa kaikkien iloksi viuhahtelemaan. Lisää porukkaa oli tulossa (minulle tuntemattomia) ja otin heidät vastaan vastaan tietysti alasti. Kaikki meni hyvin, joten kyllä hyvät tavat tosiaan kaunistaa. :wave:

Voe voe sinuvaki Jassoota.

Mitä?

En itse välitä tälläisissä kaveri-istujaisissa mistään muodollisesta korrektiudesta. Jos joku vetää herneen nenään niin sietääkin.
Jassoota
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu