Kansainvälinen kissapäivä

Sana on vapaa!

Re: Kansainvälinen kissapäivä

ViestiKirjoittaja Pistaasi » 08.08.2017 13:43

Minun metsästäjäprinsessa palaamassa retkiltään:

Kuva
Kukka ja lintu ovat ilon opettajia.
~ Sören Kierkegaard
Pistaasi
Vuoden Torikahvilalainen
Vuoden Torikahvilalainen

Paikkakunta: 25 000–28 000 valovuoden päässä Linnunradan keskustasta galaksin kierteishaarojen välissä.

ViestiKirjoittaja Koba » 08.08.2017 13:50

Pistaasi kirjoitti:Minun metsästäjäprinsessa palaamassa retkiltään:

Kuva

Pahntuulisen näköinen,pääsikö saalis karkuun.Meillä on tällähetkellä 5 kissaa.4 lasten ja 1 joka päätti ottaa meidät,vanhin kolli.Tai ex kolli oikeastaan.Pallit lähti.
Koba
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Pistaasi » 08.08.2017 14:01

Koba kirjoitti:

Kuva

Pahntuulisen näköinen,pääsikö saalis karkuun.Meillä on tällähetkellä 5 kissaa.4 lasten ja 1 joka päätti ottaa meidät,vanhin kolli.Tai ex kolli oikeastaan.Pallit lähti.

:kahvi: Kissani ei ole mikään sylikissa söpöliini.Se on vaarallinen metsästäjäprinsessa Se ei hirveästi välitä silittelystä mutta se juttelee ja istuu nytkin vieressäni tuolilla seurassani. Sen lempipaikka on tuossa työpöytäni läheisyydessä hedelmäkorissa.Kissa vastailee jos juttelen sille ja seuraa minua aina jos lähden pihamaalle. Täällä olisi varmasti hiiriä jos kissaa ei olisi. Kissani osaa koputtaa ikkunaan kun haluaa sisälle, juoda hanasta vettä ja herättää viimeistään klo 7.00. Käymme myös kissan kanssa kävelyllä öisin kun ei ole paljoa liikennettä. Minä kävelen tietä pitkin ja kissa kulkee edellä tai perässä ojia pitkin vartioiden minua.
:kesä: Ihanan paljon kissoja teillä!

Minä olen suunnitellut että minusta tulee vanhana omituinen kissanainen. :happygirl
~ Sören Kierkegaard
Pistaasi
Vuoden Torikahvilalainen
Vuoden Torikahvilalainen

Paikkakunta: 25 000–28 000 valovuoden päässä Linnunradan keskustasta galaksin kierteishaarojen välissä.

ViestiKirjoittaja Koba » 08.08.2017 14:09

Pistaasi kirjoitti:
Koba kirjoitti:

Kuva

:kahvi: Kissani ei ole mikään sylikissa söpöliini.Se on vaarallinen metsästäjäprinsessa Se ei hirveästi välitä silittelystä mutta se juttelee ja istuu nytkin vieressäni tuolilla seurassani. Sen lempipaikka on tuossa työpöytäni läheisyydessä hedelmäkorissa.Kissa vastailee jos juttelen sille ja seuraa minua aina jos lähden pihamaalle. Täällä olisi varmasti hiiriä jos kissaa ei olisi. Kissani osaa koputtaa ikkunaan kun haluaa sisälle, juoda hanasta vettä ja herättää viimeistään klo 7.00. Käymme myös kissan kanssa kävelyllä öisin kun ei ole paljoa liikennettä. Minä kävelen tietä pitkin ja kissa kulkee edellä tai perässä ojia pitkin vartioiden minua.
:kesä: Ihanan paljon kissoja teillä!

Minä olen suunnitellut että minusta tulee vanhana omituinen kissanainen. :happygirl

Meidän kolli tunkee yleesä sänkyyn nukkumaan,on hyvinkin läheisriipuvainen.5 vuotta sitten talomme oli remontissa ja asumme muualla niin kissa katosi yli kuukaudeksi.Minä nukuin toisinaan yksin kotona sohvalla kun remonttimiehet tulivat yleensä jo enne 7.Kerran kun tulin kotiin kuulin rantasunan suunnalta mourunaa pimeässä ja sieltä kolli tuli.ei antanut seuraavana yönä oikein nukkua kun koko yön puski ja nuoli naamaa.Oli ollut kaiketi ikävä.Hyvässä kunnossa oli.kaiketi ollut hyvässä hoidossa muualla.
Koba
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Pistaasi » 08.08.2017 14:18

Koba kirjoitti:
Meidän kolli tunkee yleesä sänkyyn nukkumaan,on hyvinkin läheisriipuvainen.5 vuotta sitten talomme oli remontissa ja asumme muualla niin kissa katosi yli kuukaudeksi.Minä nukuin toisinaan yksin kotona sohvalla kun remonttimiehet tulivat yleensä jo enne 7.Kerran kun tulin kotiin kuulin rantasunan suunnalta mourunaa pimeässä ja sieltä kolli tuli.ei antanut seuraavana yönä oikein nukkua kun koko yön puski ja nuoli naamaa.Oli ollut kaiketi ikävä.Hyvässä kunnossa oli.kaiketi ollut hyvässä hoidossa muualla.

Ihana että palasi retkiltään! Se on kumma kuinka noihin otuksiin aina kiintyy.
~ Sören Kierkegaard
Pistaasi
Vuoden Torikahvilalainen
Vuoden Torikahvilalainen

ViestiKirjoittaja Pistaasi » 08.08.2017 14:21

Kissan kanssa kävelyllä:

Kuva
~ Sören Kierkegaard
Pistaasi
Vuoden Torikahvilalainen
Vuoden Torikahvilalainen

ViestiKirjoittaja Marjatta » 08.08.2017 17:17

Kuva

Ilmeikäs naama ja ilme on kissallas! Silittelyt minunkin puolesta hänelle!
"Tämä päivä pakenee, eikä palaa ja vaikka huominen tulee, ei se ole enää tämä päivä." Waltari
Marjatta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Marjatta » 08.08.2017 17:17

Kuva

Ilmeikäs naama ja ilme on kissallas! Silittelyt minunkin puolesta hänelle!
"Tämä päivä pakenee, eikä palaa ja vaikka huominen tulee, ei se ole enää tämä päivä." Waltari
Marjatta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja anarkistialkuasukas » 08.08.2017 17:25

Menen ihan kohta kyökin puolelle laatimaan lasagnea uuniin, onhan se Karvisen lempiruokaa :tongue:
Se on sanomattakin selvää että aivan kaikkea ei tarvitse sanoa ääneen.
anarkistialkuasukas
Vuoden sisällöntuottaja
Vuoden sisällöntuottaja

ViestiKirjoittaja awa » 08.08.2017 17:45

https://yle.fi/uutiset/3-9763616

Miten hyvin kissasi poseeraa?
Otat vaa asiakses miettiä sitä, ketkä ovat oikeita ystäviä ja ketkä perässähiihtelijöitä ja keitä itse käytät hyväksesi esittämällä ystävää, vaikka oikeasti et olekaan. Msusi
Olen sitä mieltä, että rajat valvontaan ja vieraiden on aika lähteä kotiinsa.
awa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu