Uuvattien toveri Torvinen!

Sana on vapaa!

Re: Uuvattien toveri Torvinen!

ViestiKirjoittaja Icemonkey3 » 08.08.2017 17:27

awa kirjoitti:
Darwin kirjoitti:On se vaan jännää miten nämä muutama kuukausi sitten vielä viisaat ja älykkäät persut ovat ykskaks maailman tyhmimpiä.

Uusisuomi.fi uutisoi, että syksyllä uudeksi kansanedustajaksi nouseva uuvattien Matti Torvinen vaatii perussuomalaisille maksettavan puoluetuen leikkaamista.

Toveri Torvinen vaatii:“Perussuomalaiset eivät voi nauttia puoluetuesta, jonka me heille hankimme. Vaikka emme itse tätä rahaa eli kolmea miljonaa euroa saisikaan, halla-aholaisilta se on otettava pois.”

“Yhteiskunnan pitää osittaa tämä avioero, ja eduskunnan on korjattava puoluetukilain valuvika.”

Torvisen kutsuma ”puoluetukilain valuvika” muutettiin nykyiseen muotoonsa joulukuussa 2015 nimenomaan führer Soinin vaatimuksesta.

Ei odottaisi varatuomarismieheltä tuollaista potaskaa!
Lähde: uusisuomi.fi

Torvinen on Lapista Hanna Mäntylän tilalle päässyt yleläinen toimittaja. Hänen hyvyydestään ei ole mitään aikaisempaa näyttöä valtakunnan tasolla.
Varatuomari on hieno nimike, mutta alempi kuin esim. asianajaja.

Kateus vie kalatkin vedestä.
Torvinen ilmeisesti haluaa vahvistaa vanhaa totuutta, että oikeustieteen läpäiseminen vaatii ainoastaan vahvoja istumalihaksia.
Muutoin olen sitä mieltä, että Kartago on tuhottava.
Icemonkey3
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Talvisota » 08.08.2017 17:29

Darwin kirjoitti:
Talvisota kirjoitti:
Darwin kirjoitti:
Talvisota kirjoitti:
Darwin kirjoitti:On se vaan jännää miten nämä muutama kuukausi sitten vielä viisaat ja älykkäät persut ovat ykskaks maailman tyhmimpiä.

Kerroppas Lawetto, missä olen kehunut Torvista viisaaksi ja älykkääksi?

Kerropas sinä mitä se Lawetto tarkoittaa?

Etkö sinä tiedä omien nimimerkkien merkitystä :happy: :happy: :happy:

Tiedän. Olen Darwin ja nimimerkki tulee siitä kun loin evoluutiosuuhteellisuusteorian.

Mut mun pitäisi tehdä nyt välillä töitä, että edes joku maksaa veroja :kaffi:

Lawettoko tekee töitä :happy: :happy:
Talvisota
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Darwin » 08.08.2017 18:01

Talvisota kirjoitti:
Darwin kirjoitti:
Talvisota kirjoitti:
Darwin kirjoitti:
Talvisota kirjoitti:

Kerroppas Lawetto, missä olen kehunut Torvista viisaaksi ja älykkääksi?

Kerropas sinä mitä se Lawetto tarkoittaa?

Etkö sinä tiedä omien nimimerkkien merkitystä :happy: :happy: :happy:

Tiedän. Olen Darwin ja nimimerkki tulee siitä kun loin evoluutiosuuhteellisuusteorian.

Mut mun pitäisi tehdä nyt välillä töitä, että edes joku maksaa veroja :kaffi:

Lawettoko tekee töitä :happy: :happy:

Viiden aikaan aamulla aloitin ja äsken lopetin. Mut kerro jo mikä se Lawetto on?
Darwin

ViestiKirjoittaja Arion » 08.08.2017 18:20

Tuota olen minäkin ihmetellyt. Pari kuukautta sitten jokainen persukansanedustaja oli pyhä ja loukkaamaton, mutta nyt jätettyään persupuolueen, he ovatkin yhtäkkiä alinta saastaa, mitä kuvitella voi.
Arion
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja RÖYH? » 08.08.2017 18:28

Arion kirjoitti:

Tuota olen minäkin ihmetellyt. Pari kuukautta sitten jokainen persukansanedustaja oli pyhä ja loukkaamaton, mutta nyt jätettyään persupuolueen, he ovatkin yhtäkkiä alinta saastaa, mitä kuvitella voi.

Mitä kummaa siinä? Poliitikko on käyttöesine kansalaiselle siinä kun äänestäjä poliitikolle.

Niin kauan kun toimii edes sinnepäin minne halutaan pidetään puolta.
RÖYH?
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Arion » 08.08.2017 18:38

Mahtaa Soinia nyt harmittaa, että meni kumoamaan Lex Vennamon. Mutta niinhän se on, sitä saa, mitä tilaa, eiks vaan :happy:
Arion
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja awa » 08.08.2017 18:43

Arion kirjoitti:

Pari kuukautta sitten he olivat vielä normaalisti käyttäytyviä ihmisiä, mutta sitten tapahtui jotain.
He eivät hyväksyneet demokraattisesti saatua vaalitulosta vaan boikotoivat sitä ja kohdistivat rasistista käytöstä vaalien voittajia kohtaan. Oikeudentuntoiset ihmiset eivät voi hyväksyä sellaista lähes rikollista käytöstä.
Otat vaa asiakses miettiä sitä, ketkä ovat oikeita ystäviä ja ketkä perässähiihtelijöitä ja keitä itse käytät hyväksesi esittämällä ystävää, vaikka oikeasti et olekaan. Msusi
Olen sitä mieltä, että rajat valvontaan ja vieraiden on aika lähteä kotiinsa.
awa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja awa » 08.08.2017 18:46

Arion kirjoitti:Mahtaa Soinia nyt harmittaa, että meni kumoamaan Lex Vennamon. Mutta niinhän se on, sitä saa, mitä tilaa, eiks vaan :happy:

Soini oli liian varma itsestään ja omasta viehätysvoimastaan, vaikka suuri osa jytkystä tuli maahanmuuttoa vastustavilta ihmisiltä. Soini ei koskaan toiminut sen agendan mukaan.
Otat vaa asiakses miettiä sitä, ketkä ovat oikeita ystäviä ja ketkä perässähiihtelijöitä ja keitä itse käytät hyväksesi esittämällä ystävää, vaikka oikeasti et olekaan. Msusi
Olen sitä mieltä, että rajat valvontaan ja vieraiden on aika lähteä kotiinsa.
awa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

Edellinen

Paluu Yleinen keskustelu