Käyttäjätilastoa

Sana on vapaa!

Re: Käyttäjätilastoa

ViestiKirjoittaja Veli Pontikka » 08.08.2017 22:06

Kiitos Juha kun leikkasit mielenterveyspalveluista...
IL Refugee ja se porsas, jonka susi söi.
Veli Pontikka
Kauhee Apina!
Kauhee Apina!

ViestiKirjoittaja Darwin » 08.08.2017 22:09

Veli Pontikka kirjoitti:Kiitos Juha kun leikkasit mielenterveyspalveluista...

Varmaankin odotat että kohdistaisin tuon itseeni, mutta sorry luen teikäläisiä kuin avointa kirjaa.
Darwin

ViestiKirjoittaja Legba » 08.08.2017 22:14

Darwin kirjoitti:Ei minua kiinnosta nykyään enää koko persut, ei niistä ole jäljellä kuin kaksi yhtä pientä lilliputtipuoluetta. Tänne foorumillekaan tuskin olisin tullut, mutta Iljan tapaus kiinnostaa ja täältä löytää äkkiä tietoa siitä.

Kuvittele sellainen homma että "persu" on häkissä. Minä hillun siinä kaltereiden ulkopuolella ja ilkun sitä orpoa siellä kalteriloukossa. Käytännössä me molemmat ollaan silloin sen häkin vankeja.
Minun kannattaisi lähteä veks häkin luota kauniiseen auringonpaisteeseen katselemaan herkullisia ja hekumallisia naaraiden vartaloita.
Legba
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Darwin » 08.08.2017 22:18

Legba kirjoitti:
Darwin kirjoitti:Ei minua kiinnosta nykyään enää koko persut, ei niistä ole jäljellä kuin kaksi yhtä pientä lilliputtipuoluetta. Tänne foorumillekaan tuskin olisin tullut, mutta Iljan tapaus kiinnostaa ja täältä löytää äkkiä tietoa siitä.

Kuvittele sellainen homma että "persu" on häkissä. Minä hillun siinä kaltereiden ulkopuolella ja ilkun sitä orpoa siellä kalteriloukossa. Käytännössä me molemmat ollaan silloin sen häkin vankeja.
Minun kannattaisi lähteä veks häkin luota kauniiseen auringonpaisteeseen katselemaan herkullisia ja hekumallisia naaraiden vartaloita.

Ei kun pyrin olemaan ajattelematta koko paskasakkia. Heidän ainoa aikaansaannos oli se, että pilasivat Suomesta koko yleisen ilmapiirin.
Darwin

ViestiKirjoittaja Backstage » 08.08.2017 22:20

Darwin kirjoitti:
Backstage kirjoitti:Laweton uusimman nickin nimi on Darwin mutta avatarena Einstein...

Onneksi olkoon, pääsit anarkistin kanssa samaan kerhoon, huumorintajunne ei ole vahvinta alaanne :kill:

Toisaalta se liittyi myös tähän ensimmäiseen trolliviestiini viewtopic.php?f=5&t=23142&p=460953#p460953

:popcorn:

Trollihan sinä oletkin, hyvä kun tunnustat sen.
Backstage
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Darwin » 08.08.2017 22:21

Backstage kirjoitti:
Darwin kirjoitti:
Backstage kirjoitti:Laweton uusimman nickin nimi on Darwin mutta avatarena Einstein...

Onneksi olkoon, pääsit anarkistin kanssa samaan kerhoon, huumorintajunne ei ole vahvinta alaanne :kill:

Toisaalta se liittyi myös tähän ensimmäiseen trolliviestiini viewtopic.php?f=5&t=23142&p=460953#p460953

:popcorn:

Trollihan sinä oletkin, hyvä kun tunnustat sen.

Tuo ensimmäinen oli trolli kun yritin samaistua palstan paranoidiin tasoon.

No oon mä kieltämättä talvisotaa vähän kiusannut, en sitä nyt maailman suurimpana ihmeenä pidä vaikka Iljalla olisi syöpä, mutta kaikkeen pitää suhtautua aina pienellä varauksella.
Darwin

ViestiKirjoittaja Icemonkey3 » 09.08.2017 01:10

0 viestiä kirjoittaneista valtaosa lienee vihapuhepoliisin tyyppejä , joille joku juoppoputkassa yönsä viettänyt nörtti on väsännyt nikin, mutta, joille sitten sisäänkirjautuminen on ollut liian monimutkaista.
Muutoin olen sitä mieltä, että Kartago on tuhottava.
Icemonkey3
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Darwin » 09.08.2017 01:32

Tuli mieleen noista jutuista kun joku syytti mua siitäkin, että minä jotenkin vääristelen tuota paikalla olevien määrää. Silloin viimeksi kun se 90 ylittyi olin sillä hetkellä oikeasti lentokoneessa ja kaiketi noin 10km korkeudessa. Lentolippu siitä löytyy vieläkin. Piti joskus aikaisemminkin siitä mainita, mutta unohtui.
Darwin

ViestiKirjoittaja Darwin » 09.08.2017 03:36

Legba kirjoitti:
Darwin kirjoitti:
Kasipallo kirjoitti:
Darwin kirjoitti:
Kasipallo kirjoitti:
Darwin kirjoitti:Valitettavaa ettei porukka tajua sitä ketkä täällä on todellisia multinikkejä.

No, kerropa ja laita todisteet perään.

Muistaakseni sinä kirjoittelit tunnuksella matson. Enpä viitsi enempää mainita.

Kerropa, miten sinä sellaisia muistelet? Voit mainita aivan kaiken, mitä luulet tietäväsi.

Ainakin matsonilla oli jokin tarve jutella sinun puolestasi. Kuten kysellä lisäaikaa sille päätökselle, että alatko sinä moderaattoriksi vai et.
Jos oikein tarkaksi mennään, oli Teppokin jonkinlainen feikki.

Mikä feikki Teppo muka oli?

En tiedä. Vahoista viesteistä mitä vielä on jäljellä käy kumminkin ilmi, että Tepon mielisarjoja menneiltä vuosilta oli mm Rintamäkeläiset sekä Heikki ja Kaija. Mitä mieltä olet natsaako ne Tepon ikään jonka herra "alikorpraali" esitti virallisena ikänään.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Heikki_ja_Kaija
Darwin

ViestiKirjoittaja Darwin » 09.08.2017 03:43

Kyllä tämä foorumi on sellainen teatteri ettei paremmasta väliä, mutta uskokoon jokainen mihin haluaa.
Darwin

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu