Trump julisti USA:han kansallisen hätätilan

Sana on vapaa!

Re: Trump julisti USA:han kansallisen hätätilan

ViestiKirjoittaja doc holiday » 11.08.2017 18:42

Icemonkey3 kirjoitti:
doc holiday kirjoitti:
anarkistialkuasukas kirjoitti:
doc holiday kirjoitti:
anarkistialkuasukas kirjoitti:Informaatiovälityksen nopeus ja monipuolisuus on pudottanut ns. suomut kansalaisten silmiltä ja kuten tiedämme, tieto lisää tuskaa jota on sitten turrutettu opiaateilla.
Laillistahan se on, kun tuttu, hyväpalkkainen lääkäri kirjoittaa reseptin ja apteekki myy huumeet.

Ongelma USA:ssa on kai se, et terveydenhuolto turruttaa asiakkaat opiaateilla, jonka jälkeen asiakkaat alkaa itse etsiä kovempia aineita. Kovista huumeista johtuvat kuolemat on USA:ssa melko yleisiä, aineita saa katukaupasta, mutta se itse kierre on aloitettu laillisilla lääkkeillä.

Luettelepa opiaatteja kovemmat aineet.

Kai niitä on, jopa niin tehokkaita et pelkkä henkäys saattaa tappaa. Harva kuitenkaan kuolee lääkärin määräämiin lääkkeisiin, ei niitä saa kuin karamelleja kirahvista lypsämällä, vaan ne lailliset lääkkeet on alku pahempaan kierteeseen.

http://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000005292677.html

Kyllä niitä kuolee.
Siitähän tässä koko jupakassa on kyse.

Ainahan lääkkeet tappaa, jopa tavallinen Burana on vaarallinen, mutta lääkkeissä kannattaa miettiä haittoja ja hyötyjä, et kumpia on enemmän. Ihmisen keholle kaikki lääkkeet on myrkkyä jollain tavalla, ihan eniten ne kuormittaa vatsaa, maksaa, munuaisia, ja voimakkaat stimulantit on uhka myös pumpulle.
doc holiday
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja anarkistialkuasukas » 11.08.2017 18:44

doc holiday kirjoitti:Ainahan lääkkeet tappaa, jopa tavallinen Burana on vaarallinen, mutta lääkkeissä kannattaa miettiä haittoja ja hyötyjä, et kumpia on enemmän. Ihmisen keholle kaikki lääkkeet on myrkkyä jollain tavalla, ihan eniten ne kuormittaa vatsaa, maksaa, munuaisia, ja voimakkaat stimulantit on uhka myös pumpulle.

Venäjällä kuollaan enemmän huumeisiin, USA:ssa on silti enemmän "huume"-kuolemia. Teepä laskelmat (Do the math).
Se on sanomattakin selvää että aivan kaikkea ei tarvitse sanoa ääneen.
anarkistialkuasukas
Vuoden sisällöntuottaja 2016
Vuoden sisällöntuottaja 2016

ViestiKirjoittaja Icemonkey3 » 12.08.2017 00:45

doc holiday kirjoitti:
Icemonkey3 kirjoitti:
doc holiday kirjoitti:
doc holiday kirjoitti:
anarkistialkuasukas kirjoitti:Informaatiovälityksen nopeus ja monipuolisuus on pudottanut ns. suomut kansalaisten silmiltä ja kuten tiedämme, tieto lisää tuskaa jota on sitten turrutettu opiaateilla.
Laillistahan se on, kun tuttu, hyväpalkkainen lääkäri kirjoittaa reseptin ja apteekki myy huumeet.

Ongelma USA:ssa on kai se, et terveydenhuolto turruttaa asiakkaat opiaateilla, jonka jälkeen asiakkaat alkaa itse etsiä kovempia aineita. Kovista huumeista johtuvat kuolemat on USA:ssa melko yleisiä, aineita saa katukaupasta, mutta se itse kierre on aloitettu laillisilla lääkkeillä.

Luettelepa opiaatteja kovemmat aineet.

Kai niitä on, jopa niin tehokkaita et pelkkä henkäys saattaa tappaa. Harva kuitenkaan kuolee lääkärin määräämiin lääkkeisiin, ei niitä saa kuin karamelleja kirahvista lypsämällä, vaan ne lailliset lääkkeet on alku pahempaan kierteeseen.

http://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000005292677.html

Kyllä niitä kuolee.
Siitähän tässä koko jupakassa on kyse.

Ainahan lääkkeet tappaa, jopa tavallinen Burana on vaarallinen, mutta lääkkeissä kannattaa miettiä haittoja ja hyötyjä, et kumpia on enemmän. Ihmisen keholle kaikki lääkkeet on myrkkyä jollain tavalla, ihan eniten ne kuormittaa vatsaa, maksaa, munuaisia, ja voimakkaat stimulantit on uhka myös pumpulle.

En usko, että lääktieteellinen yhteisö olisi nostanut asiaa esiin ihan turhan takia.
Muutoin olen sitä mieltä, että Kartago on tuhottava.
Icemonkey3
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Judegement » 13.08.2017 17:31

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on julistanut Yhdysvaltoihin kansallisen hätätilan opioidihuumeiden käytön yleistymisen vuoksi.

– Opioidikriisi on kansallinen hätätila. Me aiomme käyttää siihen paljon aikaa, paljon vaivaa ja paljon rahaa. Trump sanoi tiedotustilaisuudessa New Jerseyssä.

– Se on vakava ongelma, jonkalaista meillä ei ole koskaan ollut. Kun minä olin kasvuiässä, ihmiset käyttivät LSD:tä ja tiettyjä huumeita, mutta koskaan ei ole ollut mitään sellaista kuin mitä on tapahtunut tälle maalle neljän tai viiden viime vuoden aikana, hän sanoi.

Trumpin mukaan hätätilajulistus virallistetaan pian asiakirjoilla. Kansalliseksi hätätilaksi julistaminen tarkoittaa, että huumeriippuvaisten hoitoon voi olla mahdollista saada lisää rahaa ja asiaan liittyviä päätöksiä voidaan tehdä nopeammin.

https://yle.fi/uutiset/3-9769711

Apteekkien asiakkaat Guantanamoon :typing:
Luulin ketjun otsikon luettuani että onko Trumpin tyhmyys viimein tullut koko kansan yleiseen tietoon.
Judegement
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Backstage » 13.08.2017 17:33

Judegement kirjoitti:
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on julistanut Yhdysvaltoihin kansallisen hätätilan opioidihuumeiden käytön yleistymisen vuoksi.

– Opioidikriisi on kansallinen hätätila. Me aiomme käyttää siihen paljon aikaa, paljon vaivaa ja paljon rahaa. Trump sanoi tiedotustilaisuudessa New Jerseyssä.

– Se on vakava ongelma, jonkalaista meillä ei ole koskaan ollut. Kun minä olin kasvuiässä, ihmiset käyttivät LSD:tä ja tiettyjä huumeita, mutta koskaan ei ole ollut mitään sellaista kuin mitä on tapahtunut tälle maalle neljän tai viiden viime vuoden aikana, hän sanoi.

Trumpin mukaan hätätilajulistus virallistetaan pian asiakirjoilla. Kansalliseksi hätätilaksi julistaminen tarkoittaa, että huumeriippuvaisten hoitoon voi olla mahdollista saada lisää rahaa ja asiaan liittyviä päätöksiä voidaan tehdä nopeammin.

https://yle.fi/uutiset/3-9769711

Apteekkien asiakkaat Guantanamoon :typing:
Luulin ketjun otsikon luettuani että onko Trumpin tyhmyys viimein tullut koko kansan yleiseen tietoon.

Sinun tyhmyytesi on ihan perustietoa.
Backstage
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

Edellinen

Paluu Yleinen keskustelu