Suurkiitokset

Sana on vapaa!

Suurkiitokset

ViestiKirjoittaja *Haamis » 19.08.2017 17:56

Heille jotka yrittivät auttaa eilisen terroriteon uhreja.
Uskoni suomalaisen miehen auttamishaluun heikoimpia kohtaan ei horjunut, päinvastoin lisääntyi.
Minulla on mielikuva Talvisodasta ja monesta muustakin palstan "uhoojasta"...jos tosipaikka tulee, he tekevät eivätkä meinaa.

Paskat sain silmilleni kahdelta "mielenköyhältä" eilen , kun arvostelin kassimiehiä jotka häiritsivät poliisin työtä.
Eihän siinä mitään, heille joille tarkoitin viestini..ymmärsivät.
Hyvää iltaa kaikesta tapahtuneesta huolimatta...lisää on luvassa :cry:
*Haamis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

Re: Suurkiitokset

ViestiKirjoittaja *Haamis » 19.08.2017 19:38

Eipä sitten muuta :wave:
*Haamis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja *Haamis » 19.08.2017 20:01

*Haamis kirjoitti:Heille jotka yrittivät auttaa eilisen terroriteon uhreja.
Uskoni suomalaisen miehen auttamishaluun heikoimpia kohtaan ei horjunut, päinvastoin lisääntyi.
Minulla on mielikuva Talvisodasta ja monesta muustakin palstan "uhoojasta"...jos tosipaikka tulee, he tekevät eivätkä meinaa.

Paskat sain silmilleni kahdelta "mielenköyhältä" eilen , kun arvostelin kassimiehiä jotka häiritsivät poliisin työtä.

Talvisota ym. Mä paan toivoni teihin.
*Haamis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Talvisota » 20.08.2017 09:50

*Haamis kirjoitti:
*Haamis kirjoitti:Heille jotka yrittivät auttaa eilisen terroriteon uhreja.

Talvisota ym. Mä paan toivoni teihin.

Haamis, eilen olin turussa miekkarissa, ja tuli pitkästä aikaa hyvä mieli, kun huomasi, että SUOMALAISET MIEHET EIVÄT OLE VELLIHOUSUA, KUN TOSIPAIKKA TULEE, tuollaiset jaretit ja muut puunhalajaat ovat vähemmistöä. Olen 100% varma, että jos ja kun seuraava isku tapahtuu, on piru merrassa.
Talvisota
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja ojatuomi » 20.08.2017 10:04

Talvisota on äijä. Rehellisyytensä ja isänmaallisuutensa ärsyttää foorumillakin kaikenmaailman viherhippejä mutta sehän kuuluu asiaan.

Mulla oli eilen kiireinen päivä, piti käydä reissussa melkein toisessa päässä Suomea. Jossakin bensa-aseman kahvilassa luin hätäisesti nettiä kännykällä ja jotenkin muodostui kuva siitä että media oli koittanut löytää maahanmuuttajia tai maahanmuuttajan näköisiä henkilöitä jotka olivat auttaneet Turun puukotuksen uhreja, yrityksenä ilmeisesti todistella ihmisille että joka ainoa muslimimaahanmuuttaja ei ole terroristi.
ojatuomi
VIERAILIJA
VIERAILIJA

ViestiKirjoittaja Talvisota » 20.08.2017 10:09

ojatuomi kirjoitti:Talvisota on äijä. Rehellisyytensä ja isänmaallisuutensa ärsyttää foorumillakin kaikenmaailman viherhippejä mutta sehän kuuluu asiaan.

Mulla oli eilen kiireinen päivä, piti käydä reissussa melkein toisessa päässä Suomea. Jossakin bensa-aseman kahvilassa luin hätäisesti nettiä kännykällä ja jotenkin muodostui kuva siitä että media oli koittanut löytää maahanmuuttajia tai maahanmuuttajan näköisiä henkilöitä jotka olivat auttaneet Turun puukotuksen uhreja, yrityksenä ilmeisesti todistella ihmisille että joka ainoa muslimimaahanmuuttaja ei ole terroristi.

Juuri noin on ojis käynyt, Ylellä oli tärkeintä saada joku värivammaanen esille :crazy:
Talvisota
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Jassoota » 20.08.2017 10:23

Minkäs sitä värilleen voi. Tekojaan voi sentään punnita. Yleltä toki läpinäkyvää, vaikka varmasti onkin arabejakin, jotka ei tälläisiä tekoja sulata. Useammasta lähteestä lukenut monen suomalaisen vain kuvanneen tapahtumia. Meitä on moneksi.
Juha Sipilä sekä hallitus: Haistakaa paska!
Jassoota
Valvoja
Valvoja

ViestiKirjoittaja ojatuomi » 20.08.2017 10:33

Jassoota kirjoitti:Minkäs sitä värilleen voi. Tekojaan voi sentään punnita. Yleltä toki läpinäkyvää, vaikka varmasti onkin arabejakin, jotka ei tälläisiä tekoja sulata. Useammasta lähteestä lukenut monen suomalaisen vain kuvanneen tapahtumia. Meitä on moneksi.

Eilen kuuli radiosta että paikalla oli ollut myös suomalainen lääkäri ja sairaanhoitaja auttamassa halal-teurastuksen uhreja. Maininta suomalaiskaksikosta tuli ikäänkuin sivulauseessa ja vahingossa kun selkeänä tarkoituksena oli koittaa luoda kuvaa siitä että vain maahanmuuttajat auttoivat, kantasuomalaiset ei.
ojatuomi
VIERAILIJA
VIERAILIJA

ViestiKirjoittaja doc holiday » 20.08.2017 10:34

Jassoota kirjoitti:Minkäs sitä värilleen voi. Tekojaan voi sentään punnita. Yleltä toki läpinäkyvää, vaikka varmasti onkin arabejakin, jotka ei tälläisiä tekoja sulata. Useammasta lähteestä lukenut monen suomalaisen vain kuvanneen tapahtumia. Meitä on moneksi.

Mitä tavallinen kansalainen voi tehdä pahojen viilto- ja pistovammojen suhteen, se vaatii ensiapukoulutuksen jota kaikilla suomalaisilla ei ole, kädestä pitäminen ei auta ketään, vaan ne tekee jotka osaa ja rohkeus siihen riittää. Ei se kädestä pitäjien runsaus auta uhria, vaan muutama tehokas toimija jotka tietää miten vammojen suhteen kuuluu toimia, jotta vammasta jäisi uhrille mahdollisimman vähän jälkiseuraamuksia. Sinällään jos iskut kohdistuu kaulan suuriin verisuoniin niin on aivan sama tekeekö mitään, tajuttomuus ja kuolema seuraa aika nopeasti.
doc holiday
VIERAILIJA
VIERAILIJA

ViestiKirjoittaja HueHueHueXD » 20.08.2017 10:35

Ähläm vitun sählämit vittuun maasta. Tuossa on täysi todiste miten mutakuonoihin täytyy suhtautua.
HueHueHueXD
Vuoden rapajuoppo.
Vuoden rapajuoppo.

Seuraava

Paluu Yleinen keskustelu