Suurkiitokset

Sana on vapaa!

Re: Suurkiitokset

ViestiKirjoittaja HueHueHueXD » 20.08.2017 10:36

doc holiday kirjoitti:
Jassoota kirjoitti:Minkäs sitä värilleen voi. Tekojaan voi sentään punnita. Yleltä toki läpinäkyvää, vaikka varmasti onkin arabejakin, jotka ei tälläisiä tekoja sulata. Useammasta lähteestä lukenut monen suomalaisen vain kuvanneen tapahtumia. Meitä on moneksi.

Mitä tavallinen kansalainen voi tehdä pahojen viilto- ja pistovammojen suhteen, se vaatii ensiapukoulutuksen jota kaikilla suomalaisilla ei ole, kädestä pitäminen ei auta ketään, vaan ne tekee jotka osaa ja rohkeus siihen riittää. Ei se kädestä pitäjien runsaus auta uhria, vaan muutama tehokas toimija jotka tietää miten vammojen suhteen kuuluu toimia, jotta vammasta jäisi uhrille mahdollisimman vähän jälkiseuraamuksia. Sinällään jos iskut kohdistuu kaulan suuriin verisuoniin niin on aivan sama tekeekö mitään, tajuttomuus ja kuolema seuraa aika nopeasti.

Voi vetää ählämiä turpaan siinä paikan päällä ettei tule enempää raatoja.
HueHueHueXD
Vuoden rapajuoppo.
Vuoden rapajuoppo.

ViestiKirjoittaja Jassoota » 20.08.2017 10:38

Kyllä kyllä molemmille. Kännykällä kirjoitan niin en jaksa lainailla. Hyvä, että oli auttajia. Ylen toiminta nyt ei yllätä enää.
Juha Sipilä sekä hallitus: Haistakaa paska!
Jassoota
Valvoja
Valvoja

ViestiKirjoittaja anarkistialkuasukas » 20.08.2017 10:40

Talvisota kirjoitti:Haamis, eilen olin turussa miekkarissa, ja tuli pitkästä aikaa hyvä mieli, kun huomasi, että SUOMALAISET MIEHET EIVÄT OLE VELLIHOUSUA, KUN TOSIPAIKKA TULEE, tuollaiset jaretit ja muut puunhalajaat ovat vähemmistöä. Olen 100% varma, että jos ja kun seuraava isku tapahtuu, on piru merrassa.

Uuuuurgghhh, pitserian ikkunat paskaks!
Se on sanomattakin selvää että aivan kaikkea ei tarvitse sanoa ääneen.
anarkistialkuasukas
Vuoden sisällöntuottaja
Vuoden sisällöntuottaja

ViestiKirjoittaja HueHueHueXD » 20.08.2017 10:41

Alkaakaa ehkäisemään näiden paviaanien touhuja. Itse vedän muslimia turpaan aina tavatteassa. Välillä käyn liiterissä nuohoomassa ja hakkaan pari neekeriä.
HueHueHueXD
Vuoden rapajuoppo.
Vuoden rapajuoppo.

ViestiKirjoittaja Jassoota » 20.08.2017 10:44

HueHueHueXD kirjoitti:Alkaakaa ehkäisemään näiden paviaanien touhuja. Itse vedän muslimia turpaan aina tavatteassa. Välillä käyn liiterissä nuohoomassa ja hakkaan pari neekeriä.

Yleensä liiterissä on kylläkin halkoja kasassa tai pinossa eikä neekereitä. :wave:
Jassoota
Valvoja
Valvoja

ViestiKirjoittaja HueHueHueXD » 20.08.2017 10:46

Jassoota kirjoitti:
HueHueHueXD kirjoitti:Alkaakaa ehkäisemään näiden paviaanien touhuja. Itse vedän muslimia turpaan aina tavatteassa. Välillä käyn liiterissä nuohoomassa ja hakkaan pari neekeriä.

Yleensä liiterissä on kylläkin halkoja kasassa tai pinossa eikä neekereitä. :wave:

Missä vitun metsässä sinä asuitkaan? Kehari kolome?
HueHueHueXD
Vuoden rapajuoppo.
Vuoden rapajuoppo.

ViestiKirjoittaja Jassoota » 20.08.2017 10:50

HueHueHueXD kirjoitti:
Jassoota kirjoitti:

No nyt ei mennyt vitsi perille. :wave:
Jassoota
Valvoja
Valvoja

ViestiKirjoittaja HueHueHueXD » 20.08.2017 10:52

Jassoota kirjoitti:
HueHueHueXD kirjoitti:
Jassoota kirjoitti:

No nyt ei mennyt vitsi perille. :wave:

Olisko joskus mennyt, kun oon tosikko?
HueHueHueXD
Vuoden rapajuoppo.
Vuoden rapajuoppo.

ViestiKirjoittaja Talvisota » 20.08.2017 10:54

Jassoota kirjoitti:Minkäs sitä värilleen voi. Tekojaan voi sentään punnita. Yleltä toki läpinäkyvää, vaikka varmasti onkin arabejakin, jotka ei tälläisiä tekoja sulata. Useammasta lähteestä lukenut monen suomalaisen vain kuvanneen tapahtumia. Meitä on moneksi.

Oletko seurannut Ylen uutisia asiasta, matuloisista yritetään tehdä sankareita.
Talvisota
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Talvisota » 20.08.2017 10:56

anarkistialkuasukas kirjoitti:
Talvisota kirjoitti:Haamis, eilen olin turussa miekkarissa, ja tuli pitkästä aikaa hyvä mieli, kun huomasi, että SUOMALAISET MIEHET EIVÄT OLE VELLIHOUSUA, KUN TOSIPAIKKA TULEE, tuollaiset jaretit ja muut puunhalajaat ovat vähemmistöä. Olen 100% varma, että jos ja kun seuraava isku tapahtuu, on piru merrassa.

Uuuuurgghhh, pitserian ikkunat paskaks!

Sellastako sinä teet :crazy: no se ei toki yllätä.
Talvisota
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu