Tutkija: Suomalainen turvapaikkajärjestelmä ei toimi

Sana on vapaa!

Re: Tutkija: Suomalainen turvapaikkajärjestelmä ei toimi

ViestiKirjoittaja Icemonkey3 » 22.08.2017 13:40

tippavaara kirjoitti:
RÖYH? kirjoitti:Hirvee natsi toi Atte. Tätähän ns.rasistit ja nuivistit ovat jankuttaneet lähes kymmenen vuotta.

Asia pitää esittää asiallisesti kuten Atte sen tekee. Haukkuminen, ym asiaton käytös johtaa vain siihen, että päättäjät sulkevat korvansa kokonaan.

Mitä tuhon kymmeneen vuoteen tulee, niin massaturismi alkoi vasta tämän hallituksen aikana.

Itse olen myös Aten kanssa samaa mieltä ja toivottavasti tuosta myös joku ottaa onkeensa.

Kansan valitsemat edustaja sulkevat korvansa kansalta?
Mitä helvetin mimosoja ne on?
Eipä silti. Näyttäähän se siltä, että saatuaan kansalta valtuutuksen alkavat poliitikot kuvitella olevansa jotain ruhtinaita, joilla ei omasta mielestä ole enää mitään velvollisuutta kuunnella äänestäjiä.
Muutoin olen sitä mieltä, että Kartago on tuhottava.
Icemonkey3
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja tippavaara » 22.08.2017 13:53

Icemonkey3 kirjoitti:
tippavaara kirjoitti:
RÖYH? kirjoitti:Hirvee natsi toi Atte. Tätähän ns.rasistit ja nuivistit ovat jankuttaneet lähes kymmenen vuotta.

Asia pitää esittää asiallisesti kuten Atte sen tekee. Haukkuminen, ym asiaton käytös johtaa vain siihen, että päättäjät sulkevat korvansa kokonaan.

Mitä tuhon kymmeneen vuoteen tulee, niin massaturismi alkoi vasta tämän hallituksen aikana.

Itse olen myös Aten kanssa samaa mieltä ja toivottavasti tuosta myös joku ottaa onkeensa.

Ei kukaan halua kuunnella öyhötystä josta puolet on satua ja puolet uhittelua, eihän vanhemmatkaan anna periksi uhmaikäiselle kakaralle.

Onko sinulla muuten joku tarkkaavaisuushäiriö vai oletko aina kännissä? Kirjoitin nimittäin nimenomaan siitä kun asiat esitetään asiattomalla tavalla.

Ei silti, suuri osa myös Halla-ahon kannattajista on samalla hänen pahimpia vihollisia, ei hän silti sitä voi ääneen sanoa.
- Obsequium amicos, veritas odium parit -
tippavaara

ViestiKirjoittaja awa » 22.08.2017 13:56

tippavaara kirjoitti:Ei silti, suuri osa myös Halla-ahon kannattajista on samalla hänen pahimpia vihollisia, ei hän silti sitä voi ääneen sanoa.

Tämä lausuma vaatii tarkennetun perustelun.
Otat vaa asiakses miettiä sitä, ketkä ovat oikeita ystäviä ja ketkä perässähiihtelijöitä ja keitä itse käytät hyväksesi esittämällä ystävää, vaikka oikeasti et olekaan. Msusi
Olen sitä mieltä, että rajat valvontaan ja vieraiden on aika lähteä kotiinsa.
awa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja tippavaara » 22.08.2017 14:00

awa kirjoitti:
tippavaara kirjoitti:Ei silti, suuri osa myös Halla-ahon kannattajista on samalla hänen pahimpia vihollisia, ei hän silti sitä voi ääneen sanoa.

Hyvin yksinkertainen. Halla-ahon kannattajien öyhötys haukkaa suuren palan siitä asiasisällöstä jota hän esittää, ja toki Jussi sen itsekin tajuaa. Siksi hän myös "sanoutui irti" MV-lehdestä.
- Obsequium amicos, veritas odium parit -
tippavaara

ViestiKirjoittaja Marjatta » 22.08.2017 16:29

tippavaara kirjoitti:
awa kirjoitti:

Hyvin yksinkertainen. Halla-ahon kannattajien öyhötys haukkaa suuren palan siitä asiasisällöstä jota hän esittää, ja toki Jussi sen itsekin tajuaa. Siksi hän myös "sanoutui irti" MV-lehdestä.

Olet oikeassa.

Halla-aho meni uudestaan samaan ansaan, kun mainitsi niistä puukotuksen uhrien auttajista ja myöhemmin sitten perui FB-kirjoituksensa ja totesi MV-lainaukset virheellisiksi. Halla-aholla voi olla vähän sama ongelma kuin Timo Soinilla niitten "harjattaviensa" suhteen, jotka toisaalta toivat kannatusta persuille, mutta samalla Soinia vaadittiin ottamaan selvä pesäero rasisteista ja äärikoikeiston kannattajista. Välillä luulin jo Halla-ahoa fiksummaksikin, mutta ei näköjään osaa valita sanomisiaan ja taas Niinistö pääsee sanomaan....

"Poliisi tutkii Turun Sanomien toimittajaan kohdistuvaa vihakampanjaa
Paikkansa pitämättömän MV-lehden artikkelin jälkeen Turun Sanomien toimittajalle tuli satoja vihaviestejä. PS:n puheenjohtaja Jussi Halla-aho oli yksi virheellisen tekstin levittäjistä."

Linkki tietystiu aiheuttaa nyt lievää närkästystä joissakin lukijoissa, että "valemediaa" tässä lainailen... :biggrin2:
https://yle.fi/uutiset/3-9788918
"Tämä päivä pakenee, eikä palaa ja vaikka huominen tulee, ei se ole enää tämä päivä." Waltari
Marjatta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Icemonkey3 » 22.08.2017 19:04

tippavaara kirjoitti:
Icemonkey3 kirjoitti:
tippavaara kirjoitti:

Ei kukaan halua kuunnella öyhötystä josta puolet on satua ja puolet uhittelua, eihän vanhemmatkaan anna periksi uhmaikäiselle kakaralle.

Onko sinulla muuten joku tarkkaavaisuushäiriö vai oletko aina kännissä? Kirjoitin nimittäin nimenomaan siitä kun asiat esitetään asiattomalla tavalla.

Ei silti, suuri osa myös Halla-ahon kannattajista on samalla hänen pahimpia vihollisia, ei hän silti sitä voi ääneen sanoa.

Äänet kyllä kelpaa vallan mainiosti.
Vaalien jälkeen äänestäjät voikin sitten unohtaa.
Vanhana punkkarina siteeraan TV:n orjien piisiä. "Kiltit lapset ei mitään pyydä, kiltit lapset ei mitään saa.".
Mikllä oikeudella sinä esiinnyt jonain tyylipoliisina ja katsot asiaksesi päättää, mikä on asiallista ja mikä ei?
Mikäli minusta esittämäsi kommentti on sitä asiallisuutta niin aika outoa on asiallisuus.
Muutoin olen sitä mieltä, että Kartago on tuhottava.
Icemonkey3
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

Edellinen

Paluu Yleinen keskustelu