Kun kuolema korjaa

Sana on vapaa!

Re: Kun kuolema korjaa

ViestiKirjoittaja Keke Ilomaa » 07.10.2017 03:47

Mun puolesta saa korjata, mä olen muutenkin kyllästynyt ja vittuuntunut jatkuvaan kokovartalokipuun, enkä ole nukkunut kunnolla yli kymmeneen vuoteen :x

Tulisi saatana tämäkin palsta homogeenimäisemäksi hommafoorumin jatkoksi, missä faktalla ei ole sijaa, mutta "näin nämä asiat koetaan" on :x

Tännekin kirjoittaa ihan fiksuja tyyppejä, kuten Bäkkäri, mutta jostain syystä jota en itse ymmärrä se muuttuu fucking mayhemiksi. WTF?

:?
Mommy's Alright, Daddy's Alright
they just seem a little weird.
Keke Ilomaa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja perhosefekti » 07.10.2017 04:23

Keke Ilomaa kirjoitti:Mun puolesta saa korjata, mä olen muutenkin kyllästynyt ja vittuuntunut jatkuvaan kokovartalokipuun, enkä ole nukkunut kunnolla yli kymmeneen vuoteen :x

Tulisi saatana tämäkin palsta homogeenimäisemäksi hommafoorumin jatkoksi, missä faktalla ei ole sijaa, mutta "näin nämä asiat koetaan" on :x

Tännekin kirjoittaa ihan fiksuja tyyppejä, kuten Bäkkäri, mutta jostain syystä jota en itse ymmärrä se muuttuu fucking mayhemiksi. WTF?

Liikaa tuoppeja ja kipulääkkeitä vaikuttamassa? "Joukkojen viisautta" on turha yrittää mitätöidä millään termeillä. Millään aihesektorilla. Oma kipu ei ole tekosyy. Juokse siinä pyörässäsi, jotta voit toteuttaa kulutuskoordinaatteja, joita tietämättäsi on määritelleet muut kuin sinä itse. Älä uikuta, että on sattunut vuosikausia, koska teet sen vapaaehtoisesti ihan itse. Fokuksesi kohteet on vääriä. Tulet ""onnelliseksi" kantakaupunkikämpästä ja parin viikon matkasta/vuosi vs. 10 vuoden epätoivo???

Antaisit itsesi levätä (nukkua) kivun tuolle puolen. Ilman, että "yli-tajuntasi" voi kontrolloida kaikkea aineenvaihdunnasta lähtien. Satunnaisuus pitää siitä.

Ei ole mitään urbaanilegendaa, että lääkäritkin toisinaan antaa satunnaiselle tilaa, sekä "itseorganisoinnille". Vaivuttamalla/jatkamalla koomaa/puuttumatta olosuhteisiin. Kuvaannollisesti "heittävät noppaa/lanttia". Lopputulos on positiivinen tai negatiivinen. Taidokkuuttaanko??? Vai luonnollista satunnaisuutta? Ensimmäinen vaihtoehto selitetään usein "taidokkuudeksi" tai "asiantuntijuudeksi". Jälkimmäiselle ei osata kertoa syytä. "Sorit", koska epäonnisuus. Huomaatko itse ristiriidan?
perhosefekti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Keke Ilomaa » 07.10.2017 05:02

perhosefekti kirjoitti:
Keke Ilomaa kirjoitti:Mun puolesta saa korjata, mä olen muutenkin kyllästynyt ja vittuuntunut jatkuvaan kokovartalokipuun, enkä ole nukkunut kunnolla yli kymmeneen vuoteen :x

Liikaa tuoppeja ja kipulääkkeitä vaikuttamassa? "Joukkojen viisautta" on turha yrittää mitätöidä millään termeillä. Millään aihesektorilla. Oma kipu ei ole tekosyy. Juokse siinä pyörässäsi, jotta voit toteuttaa kulutuskoordinaatteja, joita tietämättäsi on määritelleet muut kuin sinä itse. Älä uikuta, että on sattunut vuosikausia, koska teet sen vapaaehtoisesti ihan itse. Fokuksesi kohteet on vääriä. Tulet ""onnelliseksi" kantakaupunkikämpästä ja parin viikon matkasta/vuosi vs. 10 vuoden epätoivo???

Antaisit itsesi levätä (nukkua) kivun tuolle puolen. Ilman, että "yli-tajuntasi" voi kontrolloida kaikkea aineenvaihdunnasta lähtien. Satunnaisuus pitää siitä.

Ei ole mitään urbaanilegendaa, että lääkäritkin toisinaan antaa satunnaiselle tilaa, sekä "itseorganisoinnille". Vaivuttamalla/jatkamalla koomaa/puuttumatta olosuhteisiin. Kuvaannollisesti "heittävät noppaa/lanttia". Lopputulos on positiivinen tai negatiivinen. Taidokkuuttaanko??? Vai luonnollista satunnaisuutta? Ensimmäinen vaihtoehto selitetään usein "taidokkuudeksi" tai "asiantuntijuudeksi". Jälkimmäiselle ei osata kertoa syytä. "Sorit", koska epäonnisuus. Huomaatko itse ristiriidan?

Kaikella kohteliaisuudella; Haista vittu. Sä et tiedä yhtään mistä puhut.

Mulla ei ole mitään sua vastaan, mutta tuo oli ihan paskaa alusta loppuun :|

"Kulutuskoordinaatteja"? Mä en edes osaa sanoa tuohon mitään, joka olisi painokelpoista. Mutta sen voin sanoa, että tuo kommentti oli yksi tyhmimmistä, joita olen aikoihin kuullut. You can do better... a lot better :|
Mommy's Alright, Daddy's Alright
they just seem a little weird.
Keke Ilomaa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja perhosefekti » 07.10.2017 05:13

Keke Ilomaa kirjoitti:
perhosefekti kirjoitti:

Kaikella kohteliaisuudella; Haista vittu. Sä et tiedä yhtään mistä puhut.

Mulla ei ole mitään sua vastaan, mutta tuo oli ihan paskaa alusta loppuun :|

"Kulutuskoordinaatteja"? Mä en edes osaa sanoa tuohon mitään, joka olisi painokelpoista. Mutta sen voin sanoa, että tuo kommentti oli yksi tyhmimmistä, joita olen aikoihin kuullut. You can do better... a lot better :|

Kaada vaan itsellesi. Painokelvotonta ei ole, jos on järkeä vähänkään päässä, sekä perustelut. Olet väärässä. Koska tiedän. Kokemusperäistä, kenttätietoa, empiiristä, subjektiivista tai ihan vaan omavalintainen synonyyminkaltaisesi joukon jatkoksi.

Uskotko, että on olemassa mustiakin joutsenia? Luulisi olevan tieto, koska olet lomaillut myös Ausseissa.

Ja pahoittelut sisarestasi. Joillekin sellaistakaan ei koskaan ole suotu.
perhosefekti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Marjatta » 07.10.2017 06:31

*Haamis kirjoitti:Odotatteko että haudallenne lasketaan mahtavan komeita kukka-asetelmia, vai riittääkö esim. yksi ..vaikkapa valkoinen ruusu ?

Muutenkin olen sitä mieltä, jos ei ole oltu kanssakäymisissä elämän aikana, turha tulla teeskentelemään siunaustilaisuuteen...

Tämän hautajaistangon sanat mielestäni kiteyttää kaiken oleeellisen, sieltä vainaan näkökulmasta...
"Tämä päivä pakenee, eikä palaa ja vaikka huominen tulee, ei se ole enää tämä päivä." Waltari
Marjatta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Marjatta » 07.10.2017 06:36

Veli Pontikka kirjoitti:
Keke Ilomaa kirjoitti:
Veli Pontikka kirjoitti:
Keke Ilomaa kirjoitti:Mun ruumiin voi ampua vaikka jättiritsalla mereen. Ruumis on ns. hylätty talo, sen asukki on jo poistunut ;)

Ekat hautajaiset ikinä joihin haluaisin osallistua! En siis toivo sulle kuolemaa, mutta jättiritsa, raadot ja ruotsinlaivat...

Tervetuloa! Talvella se on luultavasti vielä hauskempaa, kun voi tulla pomppuja Kuva

Mielessäni kuvittelen kuinka insinööripariskunta von Gyllenflyygel viettää Silja Serenadella commodoreluokan hytissään romanttista illallista aivan kahden kesken kun aivan yhtäkkiä! Aavistuksen ylikypsä Keke paiskautuu suoraan panoramaikkunan läpi illallispöytään särkyvän lasin helinän säestämänä.

Aika huima kuvitelma, siusta olis mustan komedian kirjoittajaksi! :biggrin2: :peukkuylös:
"Tämä päivä pakenee, eikä palaa ja vaikka huominen tulee, ei se ole enää tämä päivä." Waltari
Marjatta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja awa » 07.10.2017 07:57

*Haamis kirjoitti:Odotatteko että haudallenne lasketaan mahtavan komeita kukka-asetelmia, vai riittääkö esim. yksi ..vaikkapa valkoinen ruusu ?

Muutenkin olen sitä mieltä, jos ei ole oltu kanssakäymisissä elämän aikana, turha tulla teeskentelemään siunaustilaisuuteen...

Parit viimeiset hautajaiset ovat jääneet mieleen kauniista kukka-asetelmista. Toisissa kukkalaite oli sidottu punaisista ja valkoisista ruusuista, toisessa pelkistä valkoisista ruusuista. Niistä sai positiivista ajateltavaa kaiken sen muun ikävän keskellä.
Hautajaisethan ovat ennen kaikkea tänne jäävien tilaisuus. Miten he sen itselleen toteuttavat, se on heidän asiansa. Jos tuntevat tarvetta kohdella kunnioitatvasti vainajaa, tehkööt niin. Jos eivät, niin sekin on jäävien vallassa.
Mielelestäni tuhkien sirotteleminen minne sattuu on epäkunnioittavaa ja siitä jää myös vastaava tunne jälkeen jääneille vainajaa kohtaan.
Otat vaa asiakses miettiä sitä, ketkä ovat oikeita ystäviä ja ketkä perässähiihtelijöitä ja keitä itse käytät hyväksesi esittämällä ystävää, vaikka oikeasti et olekaan. Msusi
Olen sitä mieltä, että rajat valvontaan ja vieraiden on aika lähteä kotiinsa.
awa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja anarkistialkuasukas » 07.10.2017 08:20

Jos kerran kuolemanjälkeinen elämä on autuaampaa kuin maanpäällinen kiirastuli niin miksi uskovaiset elää niin kunnollisesti että kuolevat mahdollisimman vanhoina?
Se on sanomattakin selvää että aivan kaikkea ei tarvitse sanoa ääneen.
anarkistialkuasukas
Vuoden sisällöntuottaja
Vuoden sisällöntuottaja

ViestiKirjoittaja Pistaasi » 07.10.2017 08:21

anarkistialkuasukas kirjoitti:Jos kerran kuolemanjälkeinen elämä on autuaampaa kuin maanpäällinen kiirastuli niin miksi uskovaiset elää niin kunnollisesti että kuolevat mahdollisimman vanhoina?

:hymis: Että ne pääsisi taivaaseen.
Kukka ja lintu ovat ilon opettajia.
~ Sören Kierkegaard
Pistaasi
Vuoden Torikahvilalainen
Vuoden Torikahvilalainen

Paikkakunta: 25 000–28 000 valovuoden päässä Linnunradan keskustasta galaksin kierteishaarojen välissä.

ViestiKirjoittaja anarkistialkuasukas » 07.10.2017 08:23

Pistaasi kirjoitti:
anarkistialkuasukas kirjoitti:Jos kerran kuolemanjälkeinen elämä on autuaampaa kuin maanpäällinen kiirastuli niin miksi uskovaiset elää niin kunnollisesti että kuolevat mahdollisimman vanhoina?

:hymis: Että ne pääsisi taivaaseen.

Eikö sinne pääse joka tapauksessa jos ei tee syntiä? Onko tupakointi, roskaruuan syönti ja viinin lipittely syntejä?
Se on sanomattakin selvää että aivan kaikkea ei tarvitse sanoa ääneen.
anarkistialkuasukas
Vuoden sisällöntuottaja
Vuoden sisällöntuottaja

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu