Janitskinin oikeudenkäynti peruttiin!

Sana on vapaa!

Re: Janitskinin oikeudenkäynti peruttiin!

ViestiKirjoittaja Talvisota » 10.11.2017 13:56

Tsaari kirjoitti:
Talvisota kirjoitti:
Tsaari kirjoitti:
Talvisota kirjoitti:Siitä vaan ilmoittautumaan, niin ei tartte lampaita jahdata navetassa, ja saat turvallisesti aloittaa harrastuksen, etkös sinä Pääkaupunkiseudulla kuitenkin asu? Rohkeasti vaan mukaan, palaillaan asiaan siten, kun olet vaikka sen 15v käynyt 5 kertaa viikossa reeneissä :happy: http://www.gbgym.com/ilmoittaudu/

Nyt menee talvisodalla taas lujaa...

Sivu ei toimi

http://www.gbgym.com ei voi käsitellä tätä pyyntöä tällä hetkellä.
HTTP ERROR 500

ps. Navetta ei ole lampaita varten, kai sinä "pohjalaisena" edes sen tiedät...

Niin, ei se minun vikani ole ettei toimi :crazy: mutta rohkeasti GB-GYMIN sivuille ja sieltä ilmoittautumaan saat turvallisesti aloittaa alkeiskurssilla, vaikka tiedänhän minä, että ei sinusta ole siihen touhuun, mutta jos edes yrität, niin nosta siitä hattua. Ja mikä parasta ei tarvitse lampaita jahdata :happy:

Eiköhän tuo sinun munaton elvistely ole taas nähty, ethän sinä vässykkä uskalla edes soittaa.
Kasvata pallit, katsotaan sitten kun uskallat sanoa asiasi päin naamaa.

Minä en halua kuunnella lammasfarmarin huohottelua :happy: mutta nyt rohkeasti vaan ilmoittautumaan alkeiskurssille, niin katellaan 15v päästä :happy:
Talvisota
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Backstage » 10.11.2017 14:01

Onko Tsaari taas jakanut huohottelulinjansa numeroa?
Backstage
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Tsaari » 10.11.2017 14:20

Talvisota kirjoitti:
Minä en halua kuunnella lammasfarmarin huohottelua :happy: mutta nyt rohkeasti vaan ilmoittautumaan alkeiskurssille, niin katellaan 15v päästä :happy:

Ai että 65 vuotiaan päälle uskallat käydä, varsinainen taistelijahan sinä olet...
The winter is coming, but when?
Tsaari
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Talvisota » 10.11.2017 14:40

Tsaari kirjoitti:
Talvisota kirjoitti:

Ai että 65 vuotiaan päälle uskallat käydä, varsinainen taistelijahan sinä olet...

No, nythän jos me hippasille alettaisiin, niin sehän olisi, kun kävisin pikkulapsen päälle, ethän lammasfarmari tiedä kamppailusta mitään, väitithän sinä jossain ketjussa, että niskalenkistä on ei voi heittää :happy: :happy: ruveta nyt sitten tuolaasen kans vääntämähän :happy: :happy: mutta nyt alkaa, treenien vetäminen, niin tulee reippaan tunnin tauko, mene sinä lampolaan :happy:
Talvisota
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Talvisota » 10.11.2017 14:41

Backstage kirjoitti:Onko Tsaari taas jakanut huohottelulinjansa numeroa?

Ilmeisesti haluaisi huohotella taas :happy:
Talvisota
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Legba » 10.11.2017 14:42

Tsaari kirjoitti:
Talvisota kirjoitti:Minä en halua kuunnella lammasfarmarin huohottelua :happy: mutta nyt rohkeasti vaan ilmoittautumaan alkeiskurssille, niin katellaan 15v päästä :happy:

Pojat, kannattaa ohittaa fyysinen väkivalta ja otella mielen ja älyn kirkkailla miekoilla. Palkintona on kirkas mielentyyneys ja lekottelu taivaan tanhuvilla.
Legba
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Tsaari » 10.11.2017 14:46

Talvisota kirjoitti:
Tsaari kirjoitti:
Talvisota kirjoitti:

No, nythän jos me hippasille alettaisiin, niin sehän olisi, kun kävisin pikkulapsen päälle, ethän lammasfarmari tiedä kamppailusta mitään, väitithän sinä jossain ketjussa, että niskalenkistä on ei voi heittää :happy: :happy: ruveta nyt sitten tuolaasen kans vääntämähän :happy: :happy: mutta nyt alkaa, treenien vetäminen, niin tulee reippaan tunnin tauko, mene sinä lampolaan :happy:

Mutta 65 vuotiaan päälle uskallat käydä, sankari...

Selitäppä/todistappa tuo lihavoitu, onnistuuko?

Lähdetkö taas juoksemaan Kauhavan kautta Haltialan tilalle?
Tsaari
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Tsaari » 10.11.2017 14:47

Legba kirjoitti:
Tsaari kirjoitti:
Talvisota kirjoitti:Minä en halua kuunnella lammasfarmarin huohottelua :happy: mutta nyt rohkeasti vaan ilmoittautumaan alkeiskurssille, niin katellaan 15v päästä :happy:

Pojat, kannattaa ohittaa fyysinen väkivalta ja otella mielen ja älyn kirkkailla miekoilla. Palkintona on kirkas mielentyyneys ja lekottelu taivaan tanhuvilla.

Ei talvisota pärjää kummassakaan.
Tsaari
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Artjom » 10.11.2017 14:50

Legba kirjoitti:
Tsaari kirjoitti:

Vai miekoilla?!

Mulla on Excalibur lipastoni ylälaatikossa. :crazy:
Se parhaiten nauraa, kellä on paras lääkitys.
Artjom
Vuoden höpsö
Vuoden höpsö

ViestiKirjoittaja Keke Ilomaa » 10.11.2017 15:02

Hyvin ollaan taas reippaasti ohi ketjun otsikon aiheesta. Modet voisivat olla vähän tarkempia :poppari:
Mommy's Alright, Daddy's Alright
they just seem a little weird.
Keke Ilomaa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu