PÄIVÄN AHDISTELIJA:Sepp Blatter

Sana on vapaa!

PÄIVÄN AHDISTELIJA:Sepp Blatter

ViestiKirjoittaja RÖYH? » 11.11.2017 04:54

RÖYH?
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

Re: PÄIVÄN AHDISTELIJA:Sepp Blatter

ViestiKirjoittaja HueHueHueXD » 11.11.2017 07:34

Alkaa olemaan muoti-ilmiö. Mitä rikkaampi, niin sen varmemmin on "kähminyt".
HueHueHueXD
Vuoden rapajuoppo.
Vuoden rapajuoppo.

ViestiKirjoittaja HueHueHueXD » 11.11.2017 07:34

Saastat rahastaa.
HueHueHueXD
Vuoden rapajuoppo.
Vuoden rapajuoppo.

ViestiKirjoittaja Isä Joosef » 11.11.2017 07:52

Ahdistelusta ei ole koskaan syytetty mutta työpaikkakiusaamisesta kyllä, eräs työkaveri ois tahtona olla ihan kunnon kaveri ja jutella kaikista elämän asioista ym paskaa. Olin aikani vältellyt asiaa ja kun ei antana periksi toin periaatteeni esille, työkaverit ovat vain työkavereita enkä henkilökohtaisista asioista suostu heidn kanssaan puhumaan kuin korkeintaan hyvin pinnallisesti. Töksäytin sen tuolle henkilölle tosi suoraanetten tahdo olla kaveri, seuraavaksi se valittikin paikan pomolle/omistajalle että kiusaan. Kerroin totuuden pomolle ja meitä nauratti kovasti, sen jälkeen ei enää ollut haittaa tuostakaan perävaunusta vaan jäi matkasta pois.

Tuli vaan mieleen että ihmiset kokee asiat erilailla, minä en todellakaan kiusannut mutta hän koki asian silti sillä lailla. Sekopäitä on moneen lähtöön ja heille joku voi olla todellista vaikkei se sitä kellekkään muulle olisikaan, uskon että monet paskiaisukot ahdistelee naisia mutta olisi kiva tietää kuinka moni tilanteista on saman tyylisiä kuin omani ja kuinka moni vaan täyttä valhetta.

Mutta yhdessä asiassa olen vankkumaton, koskaan ei pelkkä sana vastaan sana saa riittää tuomioon. Suomessa olen nähnyt tuomioita joissa oikeus on näin toiminut, siksi pidänkin koko oikeuslaitosta yhtenä vitun vitsinä. Oikeuslaitoksen tehtävä ei ole määrittää kenenkä sana painaa enemmän.
Isä Joosef
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

Paluu Yleinen keskustelu