Tamin ja Embusken ottelu SAATANA!

Sana on vapaa!

Tamin ja Embusken ottelu SAATANA!

ViestiKirjoittaja kariMerk » 23.11.2017 19:57

http://www.iltalehti.fi/iltv-paivarinta ... 2_iv.shtml

En ole pitkään aikaan avautunut mistään, mut nyt on pakko avautua kun tän näin.

Saatanana saatanan saatana.

Tuomas Embuske, tuo armeijakarkuripelkuri joka hullun papereilla pelasti itsensä, ettei joutunut pientä vartaloaan laittamaan fyysiseen toimintaan tai henkiseen kurimukseen kun äitin pikku kullannuppua olisi käskytetty.
Tuo ituhipsterivasuri ei voi olla miesten kanssa joukossa kun miehet ovat lähtökohtaisesti sovinisteja yms. VOI VITTU!

Kutsuuko tuo rääpäle itseään todellakin mieheksi. Tuo mies jonka työ on vittuilla ja avautua julkisesti kaiken päivää.

Onko tosiaan niin, että tulevat yhteiskunnan normistot kasvattavat tälläisiä paskahousuja tulevien poikalasten roolimalleiksi?
Siltä näyttää!

Perkele kun ois Tami vaan vetässy pari koukkua poistaakseen äitin tissimaidot pojan poskista. Sais toikin neiti realismista kiinni.

Ohimosuonet sykkii!
kariMerk

Re: Tamin ja Embusken ottelu SAATANA!

ViestiKirjoittaja jared33 » 23.11.2017 20:05

Tami vetäistiin ulos umpikonservatiivisesta jääkiekkopoterostaan ja on mies parka on täysin hukassa sen ulkopuolella :)
jared33
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja kariMerk » 23.11.2017 20:09

Mua ei Tami ihmisenä kiinnosta, se tekee mitä tekee ja jauhaa itseään aamusta iltaan. Se ei kuitenkaan puutu muitten asioihin ainakaan julkisesti ellei sitä itseään provosoida.

Pidin Embuskeakin ihan ok kaverina tähän asti mut sen oma ulostulo tuossa 25min jälkeen muutti kannan.

Rääpäle mikä rääpäle. Itkemään rupeais kun yhen litsarin sais.
kariMerk

ViestiKirjoittaja Jassoota » 23.11.2017 20:19

jared33 kirjoitti:Tami vetäistiin ulos umpikonservatiivisesta jääkiekkopoterostaan ja on mies parka on täysin hukassa sen ulkopuolella :)

Ollut kyllä kunnon facepalmia lukea Tamin kiukuttelusta jonkun kuseskeluvideon takia.
Juha Sipilä sekä hallitus: Haistakaa paska!
Jassoota
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja jared33 » 23.11.2017 20:32

kariMerk kirjoitti:Mua ei Tami ihmisenä kiinnosta, se tekee mitä tekee ja jauhaa itseään aamusta iltaan. Se ei kuitenkaan puutu muitten asioihin ainakaan julkisesti ellei sitä itseään provosoida.

Pidin Embuskeakin ihan ok kaverina tähän asti mut sen oma ulostulo tuossa 25min jälkeen muutti kannan.

Rääpäle mikä rääpäle. Itkemään rupeais kun yhen litsarin sais.

Tamminen ei ole merkittävänä suomalaisvaikuttajana arvostelun ulkopuolella.
jared33
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja kariMerk » 23.11.2017 20:42

Ei se ollut tässä pointtina.
Pointtina oli, että Embuske joka on yhteiskunnan ykköstorvi arvostelemaan milloin ketäkin on itseasiassa vain miehen näköinen pikkupoika.
Pikkupoika joka itse on liian heikko vastaanottaakseen minkäänlaista painetta ulkopuolelta. Sen hän myöntää videon loppuosassa.
Hän myös toteaa että kaikki miehet ovat sovinisteja ja hän ei miesten kanssa osaa olla.
Eli, tälläisiltä ihmisiltäkö minun ja sinun pitäisi mielipiteeni ostaa. Tälläiset ihmisetkö jakavat mediassa totuuden tulevista mielipiteistä.

Mielipiteitä jotka ovat vääristyneitä eivätkä vastaa totuutta. Mielipiteitä jotka ovat pikkupojan suusta.
kariMerk

ViestiKirjoittaja jared33 » 23.11.2017 21:09

kariMerk kirjoitti:Ei se ollut tässä pointtina.
Pointtina oli, että Embuske joka on yhteiskunnan ykköstorvi arvostelemaan milloin ketäkin on itseasiassa vain miehen näköinen pikkupoika.
Pikkupoika joka itse on liian heikko vastaanottaakseen minkäänlaista painetta ulkopuolelta. Sen hän myöntää videon loppuosassa.
Hän myös toteaa että kaikki miehet ovat sovinisteja ja hän ei miesten kanssa osaa olla.
Eli, tälläisiltä ihmisiltäkö minun ja sinun pitäisi mielipiteeni ostaa. Tälläiset ihmisetkö jakavat mediassa totuuden tulevista mielipiteistä.

Mielipiteitä jotka ovat vääristyneitä eivätkä vastaa totuutta. Mielipiteitä jotka ovat pikkupojan suusta.

Sinä et vaan ymmärrä Enbusken agendaa, joka on yhteiskunnan luutuneiden hierarkioiden ravistelu.
jared33
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja L^√π° » 23.11.2017 21:21

Tami teki itse itsestään pellen.
L^√π°

ViestiKirjoittaja Talvisota » 23.11.2017 21:38

Enbuske on säälittävä vätys.
Talvisota
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja kariMerk » 23.11.2017 22:54

jared33 kirjoitti:

Sinä et vaan ymmärrä Enbusken agendaa, joka on yhteiskunnan luutuneiden hierarkioiden ravistelu.

No, tätä tässä juuri takaa-ajankin, jos luit edellisen viestini. Eli, hän ravistelee niinkuin sanoit omasta mielestään vääristyneitä näkemyksiä etc.
Nämä näkemykset sitten hänen osaltaan perustuvat videon lopussa kerrottuun maailmankuvaan, joka omasta mielestäni on kapea-alainen ja vihamielinen.

Ja minä sanoin, että se mitä hän sitten yrittää ajaa tilalle on jotain mitä minä en halua ostaa. Hän on mielestäni tausta-ajatuksiltaan pieni lellitty poika/tyttö.
kariMerk

Seuraava

Paluu Yleinen keskustelu