Kaikkea naurettavaa

Sana on vapaa!

Re: Kaikkea naurettavaa

ViestiKirjoittaja Pistaasi » 19.02.2018 23:24

Tieteellinen Mato-testi:
4 matoa laitetaan neljään eri purkkiin. Ensimmäisessä mato on viinassa, toisessa mato on tupakan savussa, kolmannessa mato on spermassa, neljännessä mato on mullassa.Seuraavan päivän tulokset: Mato viinassa kuollut, mato röökin savussa kuollut,mato spermassa kuollut, mato mullassa - elossa. Mitä opimme tästä? Niin kauan kun juot, poltat ja harrastat seksiä sinulla ei ole matoja!
Kukka ja lintu ovat ilon opettajia.
~ Sören Kierkegaard
Pistaasi
Vuoden Torikahvilalainen
Vuoden Torikahvilalainen

Paikkakunta: 25 000–28 000 valovuoden päässä Linnunradan keskustasta galaksin kierteishaarojen välissä.

ViestiKirjoittaja Icemonkey3 » 20.02.2018 01:34

Pistaasi kirjoitti:Tieteellinen Mato-testi:
4 matoa laitetaan neljään eri purkkiin. Ensimmäisessä mato on viinassa, toisessa mato on tupakan savussa, kolmannessa mato on spermassa, neljännessä mato on mullassa.Seuraavan päivän tulokset: Mato viinassa kuollut, mato röökin savussa kuollut,mato spermassa kuollut, mato mullassa - elossa. Mitä opimme tästä? Niin kauan kun juot, poltat ja harrastat seksiä sinulla ei ole matoja!

Tuo oli todella hauska. Oli pakko lähettää vaimolle. Sillä on vähän tylsä päivä töissä. Tänään on Bank Holiday ja liukkaan kelin takia ei monta potilasta.
Muutoin olen sitä mieltä, että Kartago on tuhottava.
Icemonkey3
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Pistaasi » 01.03.2018 21:54

Mies ajelee maaseudun mutkatietä moottoripyörällään ja huomaa olevansa eksyksissä.
Mutkan takaa mies huomaa, että tien poskessa seisoo toinen pyörä ja sitä korjailee joku motoristi.
Hän pysäyttää kohdalle ja kysyy:

– Anteeksi, voisitko auttaa? Lupasin eräälle ystävälle, että tapaisin hänet tunti sitten, mutta en tiedä missä olen. Pyöräänsä korjaava mies vastaa:
– Tottakai voin. Istut uudenkarhean moottoripyöräsi päällä ja sijaintisi on 40 ja 41:n asteen välillä pohjoista pituutta, 59 ja 60 asteen välillä itäistä pituutta.

– Sinun täytyy olla insinööri, sanoo eksynyt motoristi.
– Niin olen, mutta mistä tiesit?, mies kysyy.

– No, kaikki mitä kerroit, on kyllä teknisesti totta. Mutta minulla ei ole aavistustakaan mitä tehdä informaatiollasi ja totuus on, että olen edelleen eksyksissä.

Työkalut maahan laskenut motoristi vastaa:

– Sinun täytyy olla johtaja.
– Niin olen, mutta mistä tiesit?, eksynyt motoristi kysyy.

– No et tiedä missä olet ja minne olet menossa. Olet tehnyt lupauksen, josta sinulla ei ole minkäänlaista käsitystä miten sen voisit pitää ja odotat, että minä ratkaisen ongelmasi. Totuus on, että olet täsmälleen samassa tilanteessa kuin ennen tapaamistamme, mutta nyt se on jostain syystä minun vikani.
~ Sören Kierkegaard
Pistaasi
Vuoden Torikahvilalainen
Vuoden Torikahvilalainen

Paikkakunta: 25 000–28 000 valovuoden päässä Linnunradan keskustasta galaksin kierteishaarojen välissä.

ViestiKirjoittaja Icemonkey3 » 02.03.2018 01:11

Pistaasi kirjoitti:Mies ajelee maaseudun mutkatietä moottoripyörällään ja huomaa olevansa eksyksissä.
Mutkan takaa mies huomaa, että tien poskessa seisoo toinen pyörä ja sitä korjailee joku motoristi.
Hän pysäyttää kohdalle ja kysyy:

– Anteeksi, voisitko auttaa? Lupasin eräälle ystävälle, että tapaisin hänet tunti sitten, mutta en tiedä missä olen. Pyöräänsä korjaava mies vastaa:
– Tottakai voin. Istut uudenkarhean moottoripyöräsi päällä ja sijaintisi on 40 ja 41:n asteen välillä pohjoista pituutta, 59 ja 60 asteen välillä itäistä pituutta.

– Sinun täytyy olla insinööri, sanoo eksynyt motoristi.
– Niin olen, mutta mistä tiesit?, mies kysyy.

– No, kaikki mitä kerroit, on kyllä teknisesti totta. Mutta minulla ei ole aavistustakaan mitä tehdä informaatiollasi ja totuus on, että olen edelleen eksyksissä.

Työkalut maahan laskenut motoristi vastaa:

– Sinun täytyy olla johtaja.
– Niin olen, mutta mistä tiesit?, eksynyt motoristi kysyy.

– No et tiedä missä olet ja minne olet menossa. Olet tehnyt lupauksen, josta sinulla ei ole minkäänlaista käsitystä miten sen voisit pitää ja odotat, että minä ratkaisen ongelmasi. Totuus on, että olet täsmälleen samassa tilanteessa kuin ennen tapaamistamme, mutta nyt se on jostain syystä minun vikani.

:kill:
Icemonkey3
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja HueHueHueXD » 02.03.2018 01:45

Pistaasi kirjoitti:Kuva

Näyttää ihan Survin töherryksiltä.
HueHueHueXD
Vuoden rapajuoppo.
Vuoden rapajuoppo.

ViestiKirjoittaja Pistaasi » 05.03.2018 10:29

:hymis: Kiva kirjoitus miehen näkökulmasta:

Kuva
~ Sören Kierkegaard
Pistaasi
Vuoden Torikahvilalainen
Vuoden Torikahvilalainen

ViestiKirjoittaja Pistaasi » 05.03.2018 18:48

Kuva
~ Sören Kierkegaard
Pistaasi
Vuoden Torikahvilalainen
Vuoden Torikahvilalainen

ViestiKirjoittaja Icemonkey3 » 05.03.2018 23:47

Näin aika hauskan puskuritarran.
"Päätyöni elämässä on ärsyttää teini-ikäisiä lapsiani."
Icemonkey3
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja 176-671 » 06.03.2018 20:22

Kuva
176-671
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja awa » 06.03.2018 21:30

Image
Otat vaa asiakses miettiä sitä, ketkä ovat oikeita ystäviä ja ketkä perässähiihtelijöitä ja keitä itse käytät hyväksesi esittämällä ystävää, vaikka oikeasti et olekaan. Msusi
Olen sitä mieltä, että rajat valvontaan ja vieraiden on aika lähteä kotiinsa.
awa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu