Teuvo Hakkarainen suuteli väkisin Veera Ruohoa eduskunnassa

Sana on vapaa!

Teuvo Hakkarainen suuteli väkisin Veera Ruohoa eduskunnassa

ViestiKirjoittaja awa » 19.12.2017 05:36

Teuvo Hakkarainen suuteli väkisin kansanedustaja Veera Ruohoa eduskunnassa

Maanantai 18.12.2017 klo 21.03 (päivitetty klo 21.51)

Ruoho kertoo MTV:lle, että Hakkarainen otti hänestä niskalenkin.
Veera Ruoho kertoo Teuvo Hakkaraisen suudelleen häntä väkisin.

Halla-aho: Eduskuntaryhmä käsittelee Hakkaraisen toimintaa kokouksessaan tiistaina - 3 kurinpidollista vaihtoehtoa

Hakkaraisen ahdistelemaksi joutunut Veera Ruoho IL:lle: ”Koen äärimmäisen vaikeaksi tehdä rikosilmoituksen”

Puhemies Lohela: eduskunnan pikkujoulujen lakkauttamista harkittava

Teuvo Hakkarainen pyytää anteeksi kansanedustaja Veera Ruohon ”satuttamista” - ”Minulle ei käy viina, haen apua”

Perussuomalaisten kansanedustaja Teuvo Hakkarainen suuteli väkisin kokoomuksen kansanedustaja Veera Ruohoa viime torstain ja perjantain välisenä yönä eduskunnassa, jossa vietettiin samaan aikaan usean eri puolueen pikkujouluja ja käsiteltiin uutta alkoholilakia.

Asiasta uutisoi ensin MTV. Iltalehti sai vahvistuksen tapaukselle kolmelta eri taholta.

Ruoho kertoo MTV:lle viettäneensä evästaukoa eduskunnan täysistunnosta kuppilassa, kun Hakkarainen kävi häneen käsiksi.

- Hän otti kädellä niskalenkin ja survoi suunsa siihen. Ote, jonka hän otti, oli sellainen, että pelkäsin niskojeni puolesta ja suuhunkin sattui, Ruoho kuvaili MTV:lle.

Tilanne päättyi, kun Ruohon puoluetoveir Kari Tolvanen puuttui siihen.

Ruoho korostaa, ettei välikohtaus tapahtunut varsinaisesti pikkujouluissa. Hän sanoo MTV:lle ihmetelleensä tapauksen uutisointia, joka on perustunut aiemmin lähinnä Hakkaraisen Facebook-kirjoitukseen.

- Tuntuu, kuin olisi yritetty luoda kuva, että tämä oliis tapahtunut pikkujouluissa ja että uhrikin olisi ollut humalassa.

MTV tai Iltalehti eivät ole tavoittaneet Hakkaraista kommentoimaan asiaa.

http://www.iltalehti.fi/politiikka/2017 ... 3_pi.shtml

"Tämä tästä vielä puuttui".
Otat vaa asiakses miettiä sitä, ketkä ovat oikeita ystäviä ja ketkä perässähiihtelijöitä ja keitä itse käytät hyväksesi esittämällä ystävää, vaikka oikeasti et olekaan. Msusi
Olen sitä mieltä, että rajat valvontaan ja vieraiden on aika lähteä kotiinsa.
awa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

Re: Teuvo Hakkarainen suuteli väkisin Veera Ruohoa eduskunna

ViestiKirjoittaja awa » 19.12.2017 05:39

Hakkaraisen ahdistelemaksi joutunut Veera Ruoho IL:lle: ”Koen äärimmäisen vaikeaksi tehdä rikosilmoituksen”

Mitä on Ruohon ammattiosaaminen, jos hän poliisina kokee "äärimmäisen vaikeaksi rikosilmoituksen tekemisen". Hänen kai pitäisi näyttää esimerkkiä, miten tuollaisessa tilanteessa toimitaan.
Otat vaa asiakses miettiä sitä, ketkä ovat oikeita ystäviä ja ketkä perässähiihtelijöitä ja keitä itse käytät hyväksesi esittämällä ystävää, vaikka oikeasti et olekaan. Msusi
awa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja awa » 19.12.2017 05:54

Tämä sataa Sinisten "laariin".
awa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Icemonkey3 » 19.12.2017 06:13

awa kirjoitti:Tämä sataa Sinisten "laariin".

Ruoho edustaa kyllä kokoomusta.
Muutoin olen sitä mieltä, että Kartago on tuhottava.
Icemonkey3
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja awa » 19.12.2017 06:21

Icemonkey3 kirjoitti:

Tarkoitin, että Soini & kumpp. saavat tästä irvailun aiheen.
awa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Keke Ilomaa » 19.12.2017 06:21

awa kirjoitti:

Mitä on Ruohon ammattiosaaminen, jos hän poliisina kokee "äärimmäisen vaikeaksi rikosilmoituksen tekemisen". Hänen kai pitäisi näyttää esimerkkiä, miten tuollaisessa tilanteessa toimitaan.

Sitä ihmettelin itsekin, poliisina ja lakeja säätävänä kansanedustajana Ruoho antaa signaalin, että kouriminen on hyväksyttävää mikäli hän ei tee rikosilmoitusta. Ei varmaan tunnukaan kivalta tehdä, semminkin kun hän toki tuntee Hakkaraisen, mutta hänen asemansa on poikkeuksellinen - mikäli eduskunnassa viitatataan kintaalla moiselle käytökselle, miten helvetissä sitten voi vaatia kansalaisia toimimaan toisin? :|
I got myself a Cadillac
But I can't afford the gasoline
Keke Ilomaa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Keke Ilomaa » 19.12.2017 06:25

awa kirjoitti:
Icemonkey3 kirjoitti:

Tarkoitin, että Soini & kumpp. saavat tästä irvailun aiheen.

Siitä en tiedä, mutta varmasti ainakin Terho on nyt aika kiitollinen siitä ajatuksesta, että hän ei joudu kommentoimaan Hakkaraisen uusinta kyvynnäyttöä kansanedustajana. Olen meinaan satavarma siitä, että ainakin Halla-ahoa vituttaa Hakkarainen tällä hetkellä aika paljon... mutta Hakkarainen on suosittu kourijamiessukupolven keskuudessa, eikä nykyisillä persujen kannatusluvuilla kannata potkia pois lypsysonnia puolueesta. Suo siellä, vetelä täällä :|

Nähtäväksi jää, mutta ainakin ex-persu Huhdan kohdalla Jussi oli tätä mieltä:

Kuva

:smoke1:
I got myself a Cadillac
But I can't afford the gasoline
Keke Ilomaa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja awa » 19.12.2017 06:47

Keke Ilomaa kirjoitti:
awa kirjoitti:

Sitä ihmettelin itsekin, poliisina ja lakeja säätävänä kansanedustajana Ruoho antaa signaalin, että kouriminen on hyväksyttävää mikäli hän ei tee rikosilmoitusta. Ei varmaan tunnukaan kivalta tehdä, semminkin kun hän toki tuntee Hakkaraisen, mutta hänen asemansa on poikkeuksellinen - mikäli eduskunnassa viitatataan kintaalla moiselle käytökselle, miten helvetissä sitten voi vaatia kansalaisia toimimaan toisin? :|

Mun mielestä Hakkarainen pitäisi viedä valtakunnanoikeuteen ja potkia pois eduskunnasta.
awa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja awa » 19.12.2017 07:09

Halla-ahon mukaan Hakkaraiselle voi seurata puolueen tai eduskuntaryhmän taholta kolmenlaisia kurinpidollisia seuraamuksia.

– Sääntöjen mukaan normaalit kurinpidolliset toimet ovat huomautus, varoitus ja erottaminen. Hakkarainen ilmoittaa, ettei muista tapahtumista mitään, muttei se ei poista hänen vastuutaan siitä, että hänen ei pidä saattaa itseään sellaiseen tilaan, jossa hän ei voi vastata käyttäytymisestään.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005495176.html
awa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Apostata » 19.12.2017 07:25

Tyypillinen tuurijuoppohan Hakkarainen on, sinnittelee pitkät ajat ilman viinaa ja luulee sitten oppineensa ryyppäämään. Lopputulos on sitten tälläistä.. :?
Apostata
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

Seuraava

Paluu Yleinen keskustelu