Kannabis voi olla aivojen nuoruuden lähde

Sana on vapaa!

Re: Kannabis voi olla aivojen nuoruuden lähde

ViestiKirjoittaja Jassoota » 31.12.2017 15:44

HueHueHueXD kirjoitti:
Jassoota kirjoitti:
HueHueHueXD kirjoitti:
Jassoota kirjoitti:
HueHueHueXD kirjoitti:Muijalleni ostin witcher3 niin sattui se 1070 ti olemaan siinä hollilla samaan aikaan. Katsoin sen sopivaksi kortiksi kyseiseen peliin ja muihinkin peleihin mitä hän pelaa. Hänen näytölleen passeli kortti.

On kyllä mahtava peli. :thumbup:

Mitä emännän pelailua seurannut, niin pelihän on ihan mahtavan näköinen jo ylipäätänsä ja muijalla tuntuu olevan kovinkin hauskaa. :happy:

Siinä on ihan käsittämätön määrä pelattavaa laadukkaine lisäreineen. Mahtavaa taistella jotain myyttistä petoa vastaan keskellä metsää myrskyn ollessa päällä ja susien ulvoessa. Asetuksista, kun laittaa Nvidian hairworkseja päälle niin turkit eläimillä on hemmetin komeat. Upea peli.

Hidastaa luulemma peliä, mutta hyvillä frapseilla pyörii kummiskin peli. Kiitti vinkistä.

Joo, ovat raskaat. Ei tarvitse kuitenkaan niitäkään tappiin nostaa. Kokeilemalla selviää ja kortin potku kyllä riittää käyttämiseen. :thumbup:
Juha Sipilä sekä hallitus: Haistakaa paska!
Jassoota
Valvoja
Valvoja

ViestiKirjoittaja HueHueHueXD » 31.12.2017 15:49

Jassoota kirjoitti:
HueHueHueXD kirjoitti:
Jassoota kirjoitti:
HueHueHueXD kirjoitti:
Jassoota kirjoitti:
HueHueHueXD kirjoitti:Muijalleni ostin witcher3 niin sattui se 1070 ti olemaan siinä hollilla samaan aikaan. Katsoin sen sopivaksi kortiksi kyseiseen peliin ja muihinkin peleihin mitä hän pelaa. Hänen näytölleen passeli kortti.

On kyllä mahtava peli. :thumbup:

Mitä emännän pelailua seurannut, niin pelihän on ihan mahtavan näköinen jo ylipäätänsä ja muijalla tuntuu olevan kovinkin hauskaa. :happy:

Siinä on ihan käsittämätön määrä pelattavaa laadukkaine lisäreineen. Mahtavaa taistella jotain myyttistä petoa vastaan keskellä metsää myrskyn ollessa päällä ja susien ulvoessa. Asetuksista, kun laittaa Nvidian hairworkseja päälle niin turkit eläimillä on hemmetin komeat. Upea peli.

Hidastaa luulemma peliä, mutta hyvillä frapseilla pyörii kummiskin peli. Kiitti vinkistä.

Joo, ovat raskaat. Ei tarvitse kuitenkaan niitäkään tappiin nostaa. Kokeilemalla selviää ja kortin potku kyllä riittää käyttämiseen. :thumbup:

Näköjään hyvin rullailee. Emännältä kiitokset. Tykkää pelien karkeista, toisin kun minä. Jos, itse laitan kaikki karkit kaakkoon, niin en osu mihinkään, mutta hänellä pikkuisen eri pelit, joten kaikki grafiikan hienoudet on suotavaa.
HueHueHueXD
Vuoden rapajuoppo.
Vuoden rapajuoppo.

ViestiKirjoittaja HueHueHueXD » 31.12.2017 15:54

Parasta tässä on se ettei tule jäkätystä, kun hinkkaan äfpeeässää. Saan olla aika rauhassa. :happy:
HueHueHueXD
Vuoden rapajuoppo.
Vuoden rapajuoppo.

ViestiKirjoittaja Jassoota » 31.12.2017 15:58

HueHueHueXD kirjoitti:Näköjään hyvin rullailee. Emännältä kiitokset. Tykkää pelien karkeista, toisin kun minä. Jos, itse laitan kaikki karkit kaakkoon, niin en osu mihinkään, mutta hänellä pikkuisen eri pelit, joten kaikki grafiikan hienoudet on suotavaa.

:thumbup:

Witcher 3 on kyllä niitä pelejä, että grafiikkaa ylös niin paljon kuin vain pystyy sulavuuden pahemmin rikkoontumatta.
Jassoota
Valvoja
Valvoja

ViestiKirjoittaja Icemonkey3 » 31.12.2017 18:30

Justin Case kirjoitti:Päihdelinkki kertoo:

"Akuutit riskit: Kannabispäihtymyksen aikana huomiokyky ja reaktionopeus ovat merkittävästi heikentyneet, mikä lisää onnettomuusriskiä etenkin liikenteessä. [1] [10] [11]

Kannabiksen käyttö voi johtaa psykoottiseen oireiluun, jopa laukaista psykoosin. Psykoosiriskiä lisäävät kannabiksen käytön aloittaminen nuorella iällä, käytetyn valmisteen korkea THC-pitoisuus, perinnöllinen alttius sekä traumatausta. [2] [12] [13] [14]

Kannabis ei yksinään ole aiheuttanut myrkytys- tai yliannostuskuolemia.

Sekakäytön riskit: Kannabis vaikuttaa keskushermostoon lamauttavasti, [9] minkä vuoksi muiden lamaavien aineiden samanaikainen käyttö voi johtaa tajunnan tason alenemiseen ja tapaturmariskin lisääntymiseen.

Runsaan käytön riskit: Kannabiksen pitkäaikainen käyttö heikentää kognitiivisia kykyjä, erityisesti verbaalista oppimiskykyä, muistia ja huomiokykyä. [10] Yhteys on erityisen selvä, jos kannabiksen käytön on aloittanut nuorena. [10] [14] [15] Nuorena aloitettu kannabiksen käyttö voi muuttaa aivojen rakennetta pysyvästi. [15] Nuorten kannabiksen käyttö on yhdistetty myös yleiseen apaattisuuteen, motivaation puutteeseen sekä huonoon työ- ja opiskelumenestykseen.

Pitkään jatkunut kannabiksen käyttö voi myös altistaa ahdistus- ja masennushäiriöiden kehittymiselle sekä skitsofrenialle. Riski sairastua skitsofreniaan on selvästi suurempi, jos kannabiksen käytön aloittaa nuorena. [16] On viitteitä siitä, että kannabiksen runsaalla käytöllä olisi haitallisia vaikutuksia myös puolustusjärjestelmään sekä seksuaalisuuteen ja lisääntymiseen. Tutkimustulokset ovat jossain määrin kiistanalaisia.

Jos kannabista nauttii polttamalla, ovat pitkäaikaishaitat samankaltaisia kuin tupakalla. "

https://www.paihdelinkki.fi/fi/tietopan ... o/kannabis

Yhdysvalloista saadaan hyvää kansanterveystietoa, kun osavaltiot höllentävät kannabislainsäädäntöään.

Moniko pitkäaikaisvanki Suomessa haluaisi osallistua vapaaehtoiseen lääketieteelliseen pitkäaikaiskokeiluun?

Yhdysvallista todella saadaan sitä tietoa.
Viimeksi eilen näin tienvarsikyltin, missä kerrottiin, että osavaltioissa, joissa kannabis on vapautettu ovat opioideista aiheutuneet kuolemat vähentyneet 25%.
Muutoin olen sitä mieltä, että Kartago on tuhottava.
Icemonkey3
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Icemonkey3 » 31.12.2017 18:40

N.. kirjoitti:
anarkistialkuasukas kirjoitti:
Veli Pontikka kirjoitti:En oo vielä keski-ikäinen...! :huePurple: :huemario: :huePurple:

Venyvä käsite. Mustalaisetkin jää eläkkeelle varhaiskeski-ikäisinä.

Eläkkeelle mistä...?

Lapsilisätyöstä.
Icemonkey3
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Icemonkey3 » 31.12.2017 18:44

Jassoota kirjoitti:Minulla on nykyään vajaan kolmen tonnin kone, pleikkari ja Nintendon uusin konsoli.

Mä hommasin pleikkari kolmosen neljälläkympillä :smoke1:

Samanikäisenä minä hankin ratin ja polkimet.
Mietin hetken, että voinko ostaa sellaisen, missä on tärinä mukana.
Ostin.
Icemonkey3
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Jassoota » 31.12.2017 18:48

HueHueHueXD kirjoitti:Parasta tässä on se ettei tule jäkätystä, kun hinkkaan äfpeeässää. Saan olla aika rauhassa. :happy:

Löytäisikin naisen, joka pelaa Witcherin kaltaisia pelejä. Yleensä naiset eivät välitä peleistä minun kokemuksen mukaan, vaikka naispelaajat ovatkin kasvussa kaikkien tilastojen mukaan. Itse en suoraan sanottuna voi olla ollenkaan naisen kanssa, joka alkaisi narisemaan pelaamisesta. Se olisi ovesta ulos nopeammin kuin pleikkari menee käyntiin.
Jassoota
Valvoja
Valvoja

ViestiKirjoittaja Chalmers » 31.12.2017 21:52

N.. kirjoitti:
..viduixmän.. kirjoitti:
N.. kirjoitti:
Veli Pontikka kirjoitti:En oo vielä keski-ikäinen...! :huePurple: :huemario: :huePurple:

Venyvä käsite. Mustalaisetkin jää eläkkeelle varhaiskeski-ikäisinä.

Eläkkeelle mistä...?

Kortistosta.

Oon käsittäny, että kansallispukuiset jää eläkkeelle heti 18 täytettyään...
:poppari:

On niitä poikkeuksiakin. Mulla oli -90 luvulla töissä kolmekymminen mustalainen puskutraktorikuskina ja kova sälli olikin koneen puikoissa sekä huolehti 32 tn koneesta tosi hyvin. :smoke5:
Chalmers
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

Edellinen

Paluu Yleinen keskustelu