Aktiivimallin puolesta äänestäneet saaneet työhakemustulvan

Sana on vapaa!

Aktiivimallin puolesta äänestäneet saaneet työhakemustulvan

ViestiKirjoittaja Tarleena » 31.12.2017 12:15

:happygirl :happygirl Tässä erään työttömän lähettämä työhakemus kaikille niille eduskunnan edustajille, jotka äänestivät aktiivimallin puolesta. Aivan loistavaa tekstiä. :thumbup: Lisäksi tämä työtön oli nähnyt vaivaa ja laittanut muillekkin kaikki nimet ja sähköpostiosoitteet valmiiksi jos joku muukin haluaa lähettää. :peukkuylös: Hesari onkin jo uutisoinut, että eduskunta on saanut työhakemus tulvan. Ihan oikein, saavat maistaa omaa lääkettään. :kill:
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Hei!

Juuri hyväksymänne perustuslain- ja KIKYN vastaisen työttömyysturvan aktiivimallin hengessä olen velvoitettu hakemaan töitä missä tahansa, milloin tahansa ja miten tahansa. Jos en löydä työpaikkaa, korvauksiani leikataan. Olen nyt siis aktivoitunut lain tarkoittamalla tavalla ja haen töitä sinulta, koska olet kuulemma valmis ottamaan käyttöön keinot mitkä hyvänsä työttömyyden vähentämiseksi! Ehdotan siis joitakin keinoja, joilla voisit auttaa minua henkilökohtaisessa työllistymisessäni.

Lähetin jo aikaisemmin hakemuksia useammalle kansanedustajalle henkilökohtaisen avustajan paikasta, mutta ihmeekseni en ole saanut yhtään vastausta! Tämä ei ole kovin kannustavaa, mutta yritän sinnikkäästi, kuten käsky kuului.

Uusien työpaikkojen luominen ei kuulemma ole yhteiskunnan vastuulla, vaan siitäkin lankeaa vastuu meille työttömille. Niinpä ehdotankin että työllistätte minut Selvyystarkistajan virkaan eduskunnan istuntosalin ovelle. Tehtävänkuvaani kuuluisi tarkistaa alkomittarin voimin kaikkien istuntosaliin tulevien selvyysaste. Teillähän on viime aikoina olut ongelmia kansanedustajien liiallisen alkoholinkäytön kanssa, joten tällaiselle viralle on varmasti tarvetta.

Olen koulutukseltani arkeologi, ja teillähän siellä eduskunnassa kyllä riittäisi kaikenlaista kaiveltavaakin, jos ette halua osallistua aktivoimiseeni luomalla ehdottamaani uutta virkaa. Esimerkiksi kansanedustajien sopeutumiseläkkeiden väärinkäyttötapausten kaivelu kiinnostaisi minua kovasti.

Palkkaa haluaisin melko paljon, koska työ molemmissa ehdottamissani työsuhteissa olisi sekä vaarallista että henkisesti rasittavaa. Olen valmis aloittamaan uudessa työssäni heti. Otathan yhteyttä heti palattuasi lyhyehköltä, hyvinansaitulta talvilomaltasi helmikuussa.

Yst.terveisin

Lähde: facebook
Tarleena
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

Re: Aktiivimallin puolesta äänestäneet saaneet työhakemustul

ViestiKirjoittaja Jassoota » 31.12.2017 12:44

:happy: :happy: :happy:
Juha Sipilä sekä hallitus: Haistakaa paska!
Jassoota
Valvoja
Valvoja

ViestiKirjoittaja anarkistialkuasukas » 31.12.2017 12:45

Äkkiä ne edustajat tietysti alkaisi tarvitsemaan useampia avustajia jos kaikki työttömät lähettäisivät heille päivittäin sähköposteja. Vai kävisiköhän siinä niin että laista vain poistettaisiin se pykälä joka velvoittaa virkamiehen vastaamaan kansalaiselle. Vai onkohan semmoista pykälää olemassakaan...
Se on sanomattakin selvää että aivan kaikkea ei tarvitse sanoa ääneen.
anarkistialkuasukas
Vuoden sisällöntuottaja
Vuoden sisällöntuottaja

ViestiKirjoittaja Slaba » 31.12.2017 12:52

Tarleena kirjoitti::happygirl :happygirl Tässä erään työttömän lähettämä työhakemus kaikille niille eduskunnan edustajille, jotka äänestivät aktiivimallin puolesta. Aivan loistavaa tekstiä. :thumbup: Lisäksi tämä työtön oli nähnyt vaivaa ja laittanut muillekkin kaikki nimet ja sähköpostiosoitteet valmiiksi jos joku muukin haluaa lähettää. :peukkuylös: Hesari onkin jo uutisoinut, että eduskunta on saanut työhakemus tulvan. Ihan oikein, saavat maistaa omaa lääkettään. :kill:
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Hei!

Juuri hyväksymänne perustuslain- ja KIKYN vastaisen työttömyysturvan aktiivimallin hengessä olen velvoitettu hakemaan töitä missä tahansa, milloin tahansa ja miten tahansa. Jos en löydä työpaikkaa, korvauksiani leikataan. Olen nyt siis aktivoitunut lain tarkoittamalla tavalla ja haen töitä sinulta, koska olet kuulemma valmis ottamaan käyttöön keinot mitkä hyvänsä työttömyyden vähentämiseksi! Ehdotan siis joitakin keinoja, joilla voisit auttaa minua henkilökohtaisessa työllistymisessäni.

Lähetin jo aikaisemmin hakemuksia useammalle kansanedustajalle henkilökohtaisen avustajan paikasta, mutta ihmeekseni en ole saanut yhtään vastausta! Tämä ei ole kovin kannustavaa, mutta yritän sinnikkäästi, kuten käsky kuului.

Uusien työpaikkojen luominen ei kuulemma ole yhteiskunnan vastuulla, vaan siitäkin lankeaa vastuu meille työttömille. Niinpä ehdotankin että työllistätte minut Selvyystarkistajan virkaan eduskunnan istuntosalin ovelle. Tehtävänkuvaani kuuluisi tarkistaa alkomittarin voimin kaikkien istuntosaliin tulevien selvyysaste. Teillähän on viime aikoina olut ongelmia kansanedustajien liiallisen alkoholinkäytön kanssa, joten tällaiselle viralle on varmasti tarvetta.

Olen koulutukseltani arkeologi, ja teillähän siellä eduskunnassa kyllä riittäisi kaikenlaista kaiveltavaakin, jos ette halua osallistua aktivoimiseeni luomalla ehdottamaani uutta virkaa. Esimerkiksi kansanedustajien sopeutumiseläkkeiden väärinkäyttötapausten kaivelu kiinnostaisi minua kovasti.

Palkkaa haluaisin melko paljon, koska työ molemmissa ehdottamissani työsuhteissa olisi sekä vaarallista että henkisesti rasittavaa. Olen valmis aloittamaan uudessa työssäni heti. Otathan yhteyttä heti palattuasi lyhyehköltä, hyvinansaitulta talvilomaltasi helmikuussa.

Yst.terveisin

Lähde: facebook
Kiitos tiedosta. Täytyy lähteä käymään Viitasen Baarissa. Sieltä noita työttömiä löytyy. Ja mikä parasta, kaikki aktiivisia. Uskoisin, että saavat kirjoitettua ainakin pari sataa hakemusta pelkästään tämän päivän aikana. Illasta ei uskalla luvata mitään.
"Asiat saa näyttämään itselleen sopivilta, kunhan ottaa huomioon vain ne asiat, jotka itselle sopivat"

Vanha Kyrsäniemeläinen sanonta
(Yleisessä käytössä suvakkien mediassa)
Slaba
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja ..viduixmän.. » 31.12.2017 12:53

Varmaankin nuo hakemukset tulkitaan vihaviesteiksi ja hakija joutuu käräjille. :kahvi2:
..viduixmän..
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Veli Pontikka » 31.12.2017 12:54

:happy: :thumbup: :clap:
IL Refugee ja se porsas, jonka susi söi.
Veli Pontikka
Kauhee Apina!
Kauhee Apina!

ViestiKirjoittaja Tarleena » 31.12.2017 13:05

Tuosta hakemustekstistä tuli kyllä niin hyvälle tuulelle, että eiköhän korkata palstalaiset Uuden Vuoden kunniaksi. :toast:
Tarleena
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja ..viduixmän.. » 31.12.2017 13:10

Tarleena kirjoitti:Tuosta hakemustekstistä tuli kyllä niin hyvälle tuulelle, että eiköhän korkata palstalaiset Uuden Vuoden kunniaksi. :toast:

Hengessä mukana.. :toast:
..viduixmän..
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

Paluu Yleinen keskustelu