Maahanmuuttajalta suvakeille luut kurkkuun!

Sana on vapaa!

Re: Maahanmuuttajalta suvakeille luut kurkkuun!

ViestiKirjoittaja Legba » 21.01.2018 20:20

muuanmiäs kirjoitti:On hyvin hämmästyttävää, miten henkilö, joka on liittynyt palstalle 18.1 2018, tietää niin hyvin mitä muut ovat kirjoitelleet kuukausitolkulla...
Merkillistä kerrassaan. :wtf:
Mikä vitun perusluonne. Sinä olet hokenut täällä kuukausi tolukulla, että Niinistö on hullu, mutta taidat olla itse

Lienee kyseessä henkilö, joka on empinyt epävarmana ja pelokkaana palstalle tuloa ties miten kauan, kurkkien ujosti vierailijana, että mitä täällä puuhataan. :rolleyes:

Heh. Ujo kurkkija. :thumbup:
Legba
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Grigori Rasputin » 21.01.2018 20:23

Legba kirjoitti:
muuanmiäs kirjoitti:On hyvin hämmästyttävää, miten henkilö, joka on liittynyt palstalle 18.1 2018, tietää niin hyvin mitä muut ovat kirjoitelleet kuukausitolkulla...
Merkillistä kerrassaan. :wtf:
Mikä vitun perusluonne. Sinä olet hokenut täällä kuukausi tolukulla, että Niinistö on hullu, mutta taidat olla itse

Lienee kyseessä henkilö, joka on empinyt epävarmana ja pelokkaana palstalle tuloa ties miten kauan, kurkkien ujosti vierailijana, että mitä täällä puuhataan. :rolleyes:

Heh. Ujo kurkkija. :thumbup:

Mä olenkin tosi ujo, hyvä etten ole linkittänyt koko sukututkimusta tänne :happy: Syy miksi heitän nikkini välillä helvettiin on yksikertaisesti persukannattajissa jotka eivät osaa käyttäytyä. Ruinaamalla ruinataan vastauksia ja sitten kun sellaisen vaivautuu kirjoittamaan se on vinkumista. En yhtään ihmettele ettei kukaan kuuntele saati halua keskustella kanssanne.
Hullu munkki
Grigori Rasputin

ViestiKirjoittaja Legba » 21.01.2018 20:32

Grigori Rasputin kirjoitti:Mä olenkin tosi ujo, hyvä etten ole linkittänyt koko sukututkimusta tänne :happy: Syy miksi heitän nikkini välillä helvettiin on yksikertaisesti persukannattajissa jotka eivät osaa käyttäytyä. Ruinaamalla ruinataan vastauksia ja sitten kun sellaisen vaivautuu kirjoittamaan se on vinkumista. En yhtään ihmettele ettei kukaan kuuntele saati halua keskustella kanssanne.

Laita ne sukusi tiedot. Mulla on ollut Antreassa ja Vuoksenrannassa sukulaisia.
Legba
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Tarleena » 21.01.2018 22:24

Legba kirjoitti:Lavendelin perusluonne lyö aina läpi. Kannattaisi pysyä yhdessä nikissä.

Totta. :thumbup:
Tarleena
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Icemonkey3 » 22.01.2018 03:53

Grigori Rasputin kirjoitti:
Tarleena kirjoitti:
Grigori Rasputin kirjoitti:
Legba kirjoitti:
Taneli.T kirjoitti:Mitä mieltä Teddy on Alanin kirjoituksesta?
Entä Keke?

Vastaukset olisi mielenkiintoista saada.

Ehkä näillä Iranilaisilla on toisenlainen käsitys rasismista kuten myös seksuaalisuudesta :poppari:

Kyllä tämä on varmaan Alanillekkin selvinnyt 20-vuodessa, että turhaa vingut. :violin:

Vai vingun? Veikkaan, että olen kommenttini kanssa oikeassa, ja minua lähinnä naurattaa kaltaisesi ihmiset. Teille kaikki muut muslimien jutut on valetta paitsi ne harvat joissa he puhuvat itseään tai omaa kulttuuria vastaan.

Käytät muuten yllättävän paljon samoja sanoja kuin Talvisota. Siitä täällä taisi jossain olla kokonainen ketju.

Henkilökohtaisuuksiin meno.....Hep!
Sanojen laittaminen toisten suuhun...Hep!
Keskustelun vieminen sivuraiteelle.....Hep!
Argumentit loppu?
Muutoin olen sitä mieltä, että Kartago on tuhottava.
Icemonkey3
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

Edellinen

Paluu Yleinen keskustelu