Rappukäytävän nimitaulut saatetaan kieltää

Sana on vapaa!

Rappukäytävän nimitaulut saatetaan kieltää

ViestiKirjoittaja awa » 15.02.2018 09:31

EU-asetus uhkaa taas yhtä suomalaisille tuttua tapaa - Savon Sanomat: rappukäytävän nimitaulut saatetaan kieltää

Torstai 15.2.2018 klo 06.38

Nimitaulut saattavat kadota käytävistä EU:n tietosuoja-asetuksen vuoksi, uutisoi Savon Sanomat.

Muiden EU-maiden tavoin myös Suomessa aletaan noudattaa unionin tietosuoja-asetusta 25. toukokuuta alkaen.

Siihen saakka Suomessa sovelletaan nykyistä henkilötietolakia.

Kiinteistöliiton apulaispäälakimies Kristel Pynnönen kuitenkin arvioi Savon Sanomille, että muutoksen myötä tulee pohdittavaksi, ovatko porraskäytävien nimitaulut enää sallittuja.

- Tulee pohdittavaksi, onko rappukäytävän nimilappu henkilörekisteri. Linjausta ei ole, mutta jos esimerkiksi nimi on harvinainen, se on henkilötieto. Muissa Euroopan maissa ei ole nimitauluja. Voi olla, että siitä luovutaan Suomessakin EU:n tietosuoja-asetuksen hengen mukaisesti, Pynnönen pohtii Savon Sanomien haastattelussa.

http://www.iltalehti.fi/kotimaa/2018021 ... 3_u0.shtml

Hyvä vai huono?
Otat vaa asiakses miettiä sitä, ketkä ovat oikeita ystäviä ja ketkä perässähiihtelijöitä ja keitä itse käytät hyväksesi esittämällä ystävää, vaikka oikeasti et olekaan. Msusi
Olen sitä mieltä, että rajat valvontaan ja vieraiden on aika lähteä kotiinsa.
awa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

Re: Rappukäytävän nimitaulut saatetaan kieltää

ViestiKirjoittaja Kasipallo » 15.02.2018 09:38

Kiitti vitusti, EU. Tähän asti on esim. asunnonostaja voinut tarkistaa, että rapussa ei asu musuja ja ryssiä. Nyt pitää tieto hankkia muulla tavalla. Saako omaan postiluukkunsakaan laittaa enää nimeä, kun Brysselin paskafasistit värkkäävät kusipäisiä natsidirektiivejään?
Lord, take me downtown, I'm just lookin' for some tush.
Kasipallo
Valvoja
Valvoja

ViestiKirjoittaja awa » 15.02.2018 10:02

Muissa Euroopan maissa ei ole nimitauluja. Voi olla, että siitä luovutaan Suomessakin EU:n tietosuoja-asetuksen hengen mukaisesti, Pynnönen pohtii Savon Sanomien haastattelussa.

Suomi on ollut edelläkävijä, muu Eurooppa takapajula. EU:n myötä medänkin pitää valua heidän kehitystasolleen.
Keksitään turhanpäiväisä lakeja turhanpäiväisessä toiminnassa ottamatta huomioon kenen agendaa ne ajavat.
Otat vaa asiakses miettiä sitä, ketkä ovat oikeita ystäviä ja ketkä perässähiihtelijöitä ja keitä itse käytät hyväksesi esittämällä ystävää, vaikka oikeasti et olekaan. Msusi
Olen sitä mieltä, että rajat valvontaan ja vieraiden on aika lähteä kotiinsa.
awa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Kasipallo » 15.02.2018 10:09

awa kirjoitti:
Muissa Euroopan maissa ei ole nimitauluja. Voi olla, että siitä luovutaan Suomessakin EU:n tietosuoja-asetuksen hengen mukaisesti, Pynnönen pohtii Savon Sanomien haastattelussa.

Suomi on ollut edelläkävijä, muu Eurooppa takapajula. EU:n myötä medänkin pitää valua heidän kehitystasolleen.
Keksitään turhanpäiväisä lakeja turhanpäiväisessä toiminnassa ottamatta huomioon kenen agendaa ne ajavat.

Bryssel ja EU-komissio ovat suuria sonnanlevittimiä, jotka peittävät maat paskaan. Toisin sanoen latistavat kaiken kansallisen kulttuurin ja pakottavat tilalle globalistisen agendan.

Kuvassa direktiivinlaatija päivätyössään.

Kuva
Lord, take me downtown, I'm just lookin' for some tush.
Kasipallo
Valvoja
Valvoja

ViestiKirjoittaja anarkistialkuasukas » 15.02.2018 10:11

Kasipallo kirjoitti:Kiitti vitusti, EU. Tähän asti on esim. asunnonostaja voinut tarkistaa, että rapussa ei asu musuja ja ryssiä. Nyt pitää tieto hankkia muulla tavalla. Saako omaan postiluukkunsakaan laittaa enää nimeä, kun Brysselin paskafasistit värkkäävät kusipäisiä natsidirektiivejään?

Bingo. Tosin voi siinä kämpässä asua virolaisia raksajätkiä sittenkin vaikka postiluukussa lukisi mitä tai ei mitään.
Se on sanomattakin selvää että aivan kaikkea ei tarvitse sanoa ääneen.
anarkistialkuasukas
Vuoden sisällöntuottaja
Vuoden sisällöntuottaja

ViestiKirjoittaja HueHueHueXD » 15.02.2018 10:14

Onhan se ikävää, jos naapurissa asuu Ahmed Ahne .
HueHueHueXD
Vuoden rapajuoppo.
Vuoden rapajuoppo.

ViestiKirjoittaja Angela M » 15.02.2018 10:17

Kasipallo kirjoitti:Kiitti vitusti, EU. Tähän asti on esim. asunnonostaja voinut tarkistaa, että rapussa ei asu musuja ja ryssiä. Nyt pitää tieto hankkia muulla tavalla. Saako omaan postiluukkunsakaan laittaa enää nimeä, kun Brysselin paskafasistit värkkäävät kusipäisiä natsidirektiivejään?

Tuo on hyvä pointti, toki sen saa selville helposti muutenkin. Kun itse ostin kämppää niin selvittelin asukkien taustoja, yhden sen takia hylkäsinkin koska asu pari mamua mut myös alkki/narkki.

Kerrostalo jossa nyt olen poisti nimet jo parisen vuotta sitten, pelkät asunnon numerot on summereissa ja nimet vaan ovissa. Ei täällä matuja kyllä ole, mummoja/pappoja vaan ja pari meitä nuorempia. Hyvin rauhallista ja mukavaa eloa, siitä kannattaa ekstraa maksaakin. Olen white flight kannattaja ja sitä harrastava, rauha se olla pitää.
”If you don’t read the newspapers you are uninformed. If you do read them you are misinformed.”- Mark Twain
Angela M
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja HueHueHueXD » 15.02.2018 10:17

No, nyt kuin luin ketjun, niin näköjään muutkin samaa mieltä. Itsekin, kun muuttelin kaupungista toiseen aikoinani, niin tarkistin ensimmäisenä nimilaatat.
HueHueHueXD
Vuoden rapajuoppo.
Vuoden rapajuoppo.

ViestiKirjoittaja HueHueHueXD » 15.02.2018 10:19

Angela M kirjoitti:

Tuo on hyvä pointti, toki sen saa selville helposti muutenkin. Kun itse ostin kämppää niin selvittelin asukkien taustoja, yhden sen takia hylkäsinkin koska asu pari mamua mut myös alkki/narkki.

Kerrostalo jossa nyt olen poisti nimet jo parisen vuotta sitten, pelkät asunnon numerot on summereissa ja nimet vaan ovissa. Ei täällä matuja kyllä ole, mummoja/pappoja vaan ja pari meitä nuorempia. Hyvin rauhallista ja mukavaa eloa, siitä kannattaa ekstraa maksaakin. Olen white flight kannattaja ja sitä harrastava, rauha se olla pitää.

Mulla naapurissa yks mummo. Matkaa puol kilsaa. :happy:
HueHueHueXD
Vuoden rapajuoppo.
Vuoden rapajuoppo.

ViestiKirjoittaja HueHueHueXD » 15.02.2018 10:20

Käytän sitä kaupassa, kun ajelen ohi.
HueHueHueXD
Vuoden rapajuoppo.
Vuoden rapajuoppo.

Seuraava

Paluu Yleinen keskustelu