Mikä olette viimeksi mokanneet?

Sana on vapaa!

Mikä olette viimeksi mokanneet?

ViestiKirjoittaja Pistaasi » 19.02.2018 21:52

:hymis: Mitä olette viimeksi mokanneet? Yritin miettiä synonyymia sanalle mokata mutta en äkkiä muistanut :happygirl No mutta kuitenkin, jätin tänään avaimet sisälle ja laitoin ovet lukkoon lähtiessäni kauppaan. Onneksi tuuletusikkuna oli jäänyt auki joutui siitä ahtautumaan sisälle, muuten olisi tullut kalliiksi.
Kukka ja lintu ovat ilon opettajia.
~ Sören Kierkegaard
Pistaasi
Vuoden Torikahvilalainen
Vuoden Torikahvilalainen

Paikkakunta: 25 000–28 000 valovuoden päässä Linnunradan keskustasta galaksin kierteishaarojen välissä.

Re: Mikä olette viimeksi mokanneet?

ViestiKirjoittaja 176-671 » 19.02.2018 22:07

Eilen unohdin mikä on salasanani Torikahvilan foorumille ja jouduin käyttämään Keio69:n salasanaa :smoke4:
176-671
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja martta » 19.02.2018 22:18

Nuorena mokasin omasta mielestäni aina oli asia mikä hyvänsä. Nykyään en suhtaudu itseeni enää vakavasti, revin huumoria mokistani ja osaan nauraa itselleni :mrgreen:
martta

ViestiKirjoittaja *Haamis » 19.02.2018 23:14

Siitä on varmasti kauan ..jos koskaan ...;)))

Sorry, luin kysymyksen "milloin olette...
*Haamis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Iggy P. » 19.02.2018 23:23

Ku lähdin vuosia sitte kaverin avovaimon ja heidän kaveriensa kera Eestin ilmaisreissulle!
Iggy P.
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Icemonkey3 » 20.02.2018 01:19

Suljin vaimon vahingossa kuistille.
Muutoin olen sitä mieltä, että Kartago on tuhottava.
Icemonkey3
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja yxpöllövaa » 20.02.2018 02:48

Huomasin että pitää mennä tosi kauas että löytyy kunnon moka. :o :shock: Nimittäin jos ei tee mitään niin ei mokaakkaan. :oops:
Mutta asiaan, oltiin kavereiden kanssa kaffilassa ja siinä oli joku lehti pöydässä, josta yksi tyyppi löysi tietokilpailun, no sitä siinä arvuuttamaan.
Yksi kysymys oli semmoinen, että vastaus oli itiöitä, no minäpä innostuin kun muut ei tuntuneet tietävän ja möläytin riemukkaasti "siittiöitä" niin että varmasti jokainen kuuli.
Ja kyllä, aivan jokainen kuuli.
No pikkuisen meni senat sakaisin. :shifty:
yxpöllövaa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Keke Ilomaa » 20.02.2018 02:55

En muista. Alkoholilla oli osuutta asiaan :shock:

Pari vuotta sitten olin YLEllä tekemässä yhtä proggista ja olin lainannut meidän käyttöön yhden langattoman, koska oma oli rikki. Noh, ajattelin olla mukava ja palauttaa sen suoraan tarvikevarastoon. Menin hissiin samaan aikaan jonkun heebon kanssa, joka jäi mua aiemmin pois. Kun ovet sulkeutuivat kaivoin takataskustani kulkukortin, joka aktivoi hissin.

Paitsi se ei ollutkaan kulkukortti, vaan ohut lompsa luottokorteille. Oli sunnuntai ja kello oli jotain 22. En kehdannut soittaa hissin hälytystä, vaan venailin että joku tilaa hissin. Siellä sitten venailin melkein tunnin, ennen kuin vahtimestari sattumalta tilasi hissin. Nolotti ihan vitusti :oops:
Mommy's Alright, Daddy's Alright
they just seem a little weird.
Keke Ilomaa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Icemonkey3 » 20.02.2018 05:57

Tämä ei sattunut itselleni, mutta on aika hauska.
Yksi kaverini oli Renskalla myyjänä ja siellä järjestettiin silloin tällöin saunailtoja.
Kaverini oli jostain syystä nukahtanut takkahuoneen sohvalle.
Heräsi sitten aamuöistä siihen että pihalle kiisi sinistä vilkuttava auto ja pari poliisihenkilöä tuli sisälle sojottaen taskulampuilla päin näköä.
Muutoin olen sitä mieltä, että Kartago on tuhottava.
Icemonkey3
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Talvisota » 20.02.2018 07:02

Keke Ilomaa kirjoitti:En muista. Alkoholilla oli osuutta asiaan :shock:

Pari vuotta sitten olin YLEllä tekemässä yhtä proggista ja olin lainannut meidän käyttöön yhden langattoman, koska oma oli rikki. Noh, ajattelin olla mukava ja palauttaa sen suoraan tarvikevarastoon. Menin hissiin samaan aikaan jonkun heebon kanssa, joka jäi mua aiemmin pois. Kun ovet sulkeutuivat kaivoin takataskustani kulkukortin, joka aktivoi hissin.

Paitsi se ei ollutkaan kulkukortti, vaan ohut lompsa luottokorteille. Oli sunnuntai ja kello oli jotain 22. En kehdannut soittaa hissin hälytystä, vaan venailin että joku tilaa hissin. Siellä sitten venailin melkein tunnin, ennen kuin vahtimestari sattumalta tilasi hissin. Nolotti ihan vitusti :oops:

Ylellä :happy: :happy: kumma kun Äidinkielen ope ei ole ottanut kirjoitusvirheeseen kantaa :happy:
Talvisota
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

Seuraava

Paluu Yleinen keskustelu