Paavo perustaa jo uutta keskustaa

Sana on vapaa!

Paavo perustaa jo uutta keskustaa

ViestiKirjoittaja awa » 04.03.2018 09:28

Paavo Väyrynen ei välitä eilen julki tulleesta potkukohustaan, vaan jakoi jo lauantai-iltana linkkiä Tutkain-lehden haastatteluun, jossa hän suunnittelee keräävänsä sinisten, perussuomalaisten ja keskustan kannattajia uuteen keskustaan.

http://www.iltalehti.fi/politiikka/2018 ... 1_pi.shtml

Muuten hyvä, mutta miten saada entiset johtajat paikoiltaan. Halla-aho ei ole vielä kunnolla edes aloittanut. Paavollehan se pomon paikka tietysti kuuluisi.
Otat vaa asiakses miettiä sitä, ketkä ovat oikeita ystäviä ja ketkä perässähiihtelijöitä ja keitä itse käytät hyväksesi esittämällä ystävää, vaikka oikeasti et olekaan. Msusi
Olen sitä mieltä, että rajat valvontaan ja vieraiden on aika lähteä kotiinsa.
awa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

Re: Paavo perustaa jo uutta keskustaa

ViestiKirjoittaja anarkistialkuasukas » 04.03.2018 09:30

"Peruskeskusta" vai "Keskustasta itään" vai sittenkin länteen :think:
Se on sanomattakin selvää että aivan kaikkea ei tarvitse sanoa ääneen.
anarkistialkuasukas
Vuoden sisällöntuottaja
Vuoden sisällöntuottaja

ViestiKirjoittaja awa » 04.03.2018 09:41

Suunnittelee yhdistävänsä persut ja siniset, kun kumpikin puoli on haukkunut toisensa maan rakoon. Sinisille saattaa ollakin tarvetta löytää jostain tukirankaa.
Otat vaa asiakses miettiä sitä, ketkä ovat oikeita ystäviä ja ketkä perässähiihtelijöitä ja keitä itse käytät hyväksesi esittämällä ystävää, vaikka oikeasti et olekaan. Msusi
awa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Kasipallo » 04.03.2018 09:48

Kristillisten, konservatiivisten ja isänmaallisten ryhmien pitäisi lisätä yhteistyötään. Nythän nuo ryhmät ovat pieniä, hajanaisia ja jokainen ryhmä yrittää erottua muista, sen sijaan että muodostaisivat merkittävän poliittisen voiman. On hauska nähdä, että Väyrynen on entistä vahvemmin kansalliskonservatiivisen agendan takana. Pate ankkuroi tämän poliittisen suuntauksen Suomen poliittisen historian merkittävimpään ja menestyksekkäimpään suuntaukseen, joka oli ja on Paasikiven-Kekkosen linja. Siitä voi vetää suoran linjan Augustin Ehrensvärdiin ja hänen kuuluisaan lausumaansa:

Eftervard, stå här på egen botn, och lita icke på främmande hielp.

Siinä on sanomaa kaikille federalismikiimaisille Brysselin perseennuolijoille ja natofanaatikoille.
Lord, take me downtown, I'm just lookin' for some tush.
Kasipallo
Valvoja
Valvoja

ViestiKirjoittaja surviainen » 04.03.2018 09:49

anarkistialkuasukas kirjoitti:"Peruskeskusta" vai "Keskustasta itään" vai sittenkin länteen :think:

Perskusta.
surviainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja awa » 04.03.2018 09:52

surviainen kirjoitti:
anarkistialkuasukas kirjoitti:"Peruskeskusta" vai "Keskustasta itään" vai sittenkin länteen :think:

Perskusta.

...siis perskuta rallaa...
awa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja surviainen » 04.03.2018 09:53

awa kirjoitti:
surviainen kirjoitti:

Perskusta.

...siis perskuta rallaa...

Perskusta rallaa Paavon johdolla... hiijalahiiialahoi...
surviainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja awa » 04.03.2018 09:54

Kasipallo kirjoitti:Kristillisten, konservatiivisten ja isänmaallisten ryhmien pitäisi lisätä yhteistyötään. Nythän nuo ryhmät ovat pieniä, hajanaisia ja jokainen ryhmä yrittää erottua muista, sen sijaan että muodostaisivat merkittävän poliittisen voiman.

Olen samaa mieltä. Olisi hyvin tarpeellista. Ainut tapa hiljentää nykymenoa.
awa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja surviainen » 04.03.2018 09:57

awa kirjoitti:
Kasipallo kirjoitti:Kristillisten, konservatiivisten ja isänmaallisten ryhmien pitäisi lisätä yhteistyötään. Nythän nuo ryhmät ovat pieniä, hajanaisia ja jokainen ryhmä yrittää erottua muista, sen sijaan että muodostaisivat merkittävän poliittisen voiman.

mikä on Paavon uskonnolinen vakaumus, luottaako kristillishelluntalaiset häneen?
surviainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja anarkistialkuasukas » 04.03.2018 09:57

awa kirjoitti:

Vihreitten ja vasureittenkin olisi syytä myöntää ettei nykyisenkaltaisessa "maahanmuutossa" ole mitään ekologista, inhimillistä tai hyvää.
Se on sanomattakin selvää että aivan kaikkea ei tarvitse sanoa ääneen.
anarkistialkuasukas
Vuoden sisällöntuottaja
Vuoden sisällöntuottaja

Seuraava

Paluu Yleinen keskustelu